Sveiki,
Čia mano '88 metų VW T3. Viskas pilnumoje originalu, neskaitant TDI 81kW variklio ir merso ratų, kurie šiuo metu pardavime.
Turiu šį automobiliuką dar neilgai, bet jau susikaupė krūva klausimų, kuriais norėčiau padiskutuoti.
Shpoko T3 Carthago
Viena iš problemų yra susijusi su nauju varikliu. Situacija: varilklio blokas golf III, karteris žinoma originalus, o visa kita audi a4 tdi 81kw. Problema: dėl didelio variklio pavertimo, turbina negauna reikiamo tepimo, nes grįžtamas kanalas randasi žemiau tepalo lygio. Įdomu kaip buvo pas originalų 1,6TD varikliuką ta problema išspręsta. Jau pakeičiau vieną turbiną, reikia kažką daryti.
Ok, mano pamąstymai šia tema. Neimti už gryną pinigą, nors pats taip pat važinėju su TDI varikliu.
Prašau man paaiškinti du dalykus, gal ir pačiam taps aiškiau. Pirma, kaip variklio pavertimas susijęs su turbinos tepimu? Turbinos tepimas užtikrinamas žarna, kuria tepalas teka po slegiu, sukeltu tepalo pompos. Tai nors ir aukštyn kojom gali būti tas variklis, svarbu tepalo pompa gauna tepalo, tol yra slėgis, tol tepimas bus.
Antra, grįžtamas, kodėl yra svarbu kur jis pajungtas? Vienintelis paaiškinimas (kol kas ir niekas jo man nepaneigė ir nepapildė) yra tas kad turi būti užtikrintas geras tepalo nutekėjimas iš turbinos į karterį kai variklis yra išjungtas, ir slėgio nebėra. Kai turbina yra įkaitusi, nenutekėjęs į karterį ir joje užsilikęs tepalas užverda, dėl ko formuojasi kieta masė, užkemšanti tepimo kanalus. Taip turbina ir miršta.
Na ir pabaigai, ar buvo atliktas senosios turbinos "skrodimas" ir įsitikinta kad būtent tepimo trūkumas buvo gedimo priežastis? Gal tiesiog baigėsi jos resursas nuo amžiaus, ar netinkama eksploatacija?
Prašau man paaiškinti du dalykus, gal ir pačiam taps aiškiau. Pirma, kaip variklio pavertimas susijęs su turbinos tepimu? Turbinos tepimas užtikrinamas žarna, kuria tepalas teka po slegiu, sukeltu tepalo pompos. Tai nors ir aukštyn kojom gali būti tas variklis, svarbu tepalo pompa gauna tepalo, tol yra slėgis, tol tepimas bus.
Antra, grįžtamas, kodėl yra svarbu kur jis pajungtas? Vienintelis paaiškinimas (kol kas ir niekas jo man nepaneigė ir nepapildė) yra tas kad turi būti užtikrintas geras tepalo nutekėjimas iš turbinos į karterį kai variklis yra išjungtas, ir slėgio nebėra. Kai turbina yra įkaitusi, nenutekėjęs į karterį ir joje užsilikęs tepalas užverda, dėl ko formuojasi kieta masė, užkemšanti tepimo kanalus. Taip turbina ir miršta.
Na ir pabaigai, ar buvo atliktas senosios turbinos "skrodimas" ir įsitikinta kad būtent tepimo trūkumas buvo gedimo priežastis? Gal tiesiog baigėsi jos resursas nuo amžiaus, ar netinkama eksploatacija?
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Va tas ir yra, kad turbina yra žemiau tepalo lygio ir tepalas niekur nenubėga. Su buvusia turbina buvo nuvažiuota ~20k km, o jos mirimo priežastis ir buvo užakęs tepimo kanalas. Ko pasekoje tepalas pradėjo skverbtis į abi puses. Atsirado mėlynas dūmas ir kuo toliau tuo labiau nuodijau iš paskos važiuojančius.
Kitas klausimas būtų dėl greičių dėžės. Dabar stovi originali keturbėgė ABH. Koks būtų paprasčiausias būdas ją pailginti.
->didesnė
->didesnė
-
- Posts: 468
- Joined: 2012 Jun 14 Thu, 21:49
- Location: klaipeda
sunkus variantas su tuo greitinimu vilniui toks vienas zmogus kaip ir greitina bet kiek pakalbejau su visais tai pripasakojo kad tekinti krumpliai uzia nes lietuvoi niekas neturi tokiu slifavimo stakliu krumpliams kad gerai padarytu. tai is tokio greitinimo irgi tolko 0 jei vaziuoji ir kaukia ne motoras o kaukia deze. nebent ieskokis greita 5 begiu deze
Mano vienas iš pamastymų buvo keisti diferencialą (iš esamo 5,43 į 4,57 kuris ėjo tiek keturbėgėse, tiek penkiabėgėse). Tik klausimas ar įmanoma?? Perkant autobusėlį, buvęs savininkas pridėjo ir penkiabėgę dėžę. Kodo dar nežiūrėjau, bet paskaičiavau, kad pakeitus diferencialą mano keturbėgė būtų greitesnė už betkokią penkiabėgę.
Info. iš čia:
http://www.brick-yard.co.uk/VehicleSpec ... fo/gbx.htm
->didesnė
Info. iš čia:
http://www.brick-yard.co.uk/VehicleSpec ... fo/gbx.htm
->didesnė
-
- Posts: 468
- Joined: 2012 Jun 14 Thu, 21:49
- Location: klaipeda