Tech. apziuroj patikrino kad galiniai ratai stabdo gerokai ne vienodai - kairys 2.0 o desinys 1.2. Pries tai stabdziai musu buvo reguliuoti.
Noreciau paklaust ar toki netolyguma galima sutaisyti iki praeinamo vien paprastai reguliuojant tarpeli ar teks nuimt stabdziu bugna. Gal kas turit patyrimo tokiais atvejais.
Stabdymo netolygumas
Re: Stabdymo netolygumas
Vieno rato kaladėlės randasi šiek tiek toliau nuo būgno ir stabdo silpniau.iulius wrote:Ar toki netolyguma galima sutaisyti paprastai reguliuojant tarpeli?
1-2. Reguliavimo būdas:
Pakeliamas ratas, nuimami vidiniai guminiai kamšteliai, reguliavimo veržlė sukama tol, kad kaladėlės prisiglaudžia prie būgno, po to sukant ratą, reguliavimo veržlę reikia atleisti, kad kaladėlės nesiliestų ir nesitrintų į būgną. Vėliau tą patį reikia padaryti su kitu ratu. Būgno nuiminėti nereikia, tik reikia turėti skirtingų ilgių atsuktuvus, nes priėjimas skirtinguose ratuose skiriasi.
Taip sureguliavus kaladėlių tarpelius, gerai būtų vėl patikrinti stabdžių stendo pagalba, nes techninėse apžiūrose leistinas skirtumas tarp stabdomų ratų gali būti ne didesnis nei 30%. Kartais minėtu būdu sureguliavus trinkelių tarpelį, stabdymo paklaida vis tiek būna didelė, tuomet pakanka stipriau stabdomo rato reguliatorių, atsuktuvu spragtelėti (atleisti) tik 2 kartus ir ratai ima stabdyti idealiai.
3. Kad negaišti laiko svarbu įsidėmėti:
Stabdžių kaladėlė spaudžiasi prie būgno, kai - kairiąją reguliavimo veržlę atsuktuvu spragsim žemyn, o dešiniąją veržlę spragsim aukštyn.
4. Ir pabaigai.
Galinio rato trinkelių reguliatorius randasi horizontalioje padėtyje (nr.5).
5. Priekinio rato trinkelių reguliatorius randasi vertikalioje padėtyje (nr.7).
Plačiau apie stabdžių reguliavimą: http://www.vw-resource.com/adjust1.html