Sveiki, prieš kelias dienas gavau gražų juodą vabalą. Tad nusprendžiau įstoti į jūsų forumą. Apie vabalą daug nežinau, nes dar dokumentai ne pas mane, žinau tik metus, jo tikrąją spalvą ir kur jis praleido pastaruosius 8 metus.
Taigi iš tų 8 metų, 3 metus jis keliavo po Lietuvą, buvo parodose, šventėse, nes turėjo savybę visas šviesti. Paskui pasibaigus sezonui nuvyko į "Žalvario parką" Molėtuose ir ten po stogų praleido 5 metus nejudinamas. Tik šią vasarą prisiverčiau jį parsivežti į Vilnių, į sausą garažą, nes pasidarė gaila žiūrėt kaip jis rūdiją. O ilgai negalvodamas nusprendžiau jį prikelti naujam gyvenimui.
Tiesa vabalas po tų 5 metų užsivedė užstūmus (matyt starteris sugedo kol stovėjo) ir parvažiavo savo eiga į Vilnių.
Tikiuosi priimsite į savo gretas, bei pakonsultuosite mane betvarkant šį mažylį.
1. Antram plane taip pat maniškis T4. ->didesnė
2. Raudonas salonas, labai tinka. ->didesnė
3. Dėl ko teko nusiminti, bet viskas pataisoma. ->didesnė
1972 Kafer
Sveiki prisijungę.
Pasaulis visai nedidelis, viskas sukasi ratu ir viskas sugrįžta ten, iš kur išvyko. Kadaise Vilniaus gatvėmis važinėjęs Vabalas vėl sugrįžo atgal.
Šio Vabalo istorija labai nesiplečiant ir kiek įmanoma trumpiau
Vabalas į Lietuvą atvežtas 1996 metais (gal būt 1995 metų antroje pusėje).Žirmūnų automobilių pardavimo aikštelėje, šalia autobusų parko Verkių gatvėje, stovėjo du 1972 metais pagaminti Vabalai, Jūsų ir šis žaliasis.Žaliąjį 1303 Vabalą nusipirko motociklų gerbėjas iš Vilniaus Linas, po poros metų iš jo šį Vabalą įsigijo Stanislovas, kuris juo važinėja iki šiol, na o pavydėtino stovio smėlio spalvos Vabalą, nusipirko Užupio Respublikos prezidentas, menininkas ir kino režisierius Romas Lileikis. Jis juo važinėjo gal kelerius metus.
Tai 1200-tasis modelis, 1.2 darbinio tūrio varikliu, pažymėtu D raide. Vabalas buvo visiškai autentiškas, turėjo visas savo originalias dalis. Tai vieni paskutinių Vabalų gaminti su tokiais galiniais žibintais, nes kaip tik 1972 metų antroje pusėje Vabalai pradėti gaminti su didesniais žibintais.
Šis Vabalas kadaise gamykloje pagamintas be radijo imtuvo ir be antenos. Nuotraukoje ir dabar matosi išlikęs originalus radijo imtuvo angos dangtelis. Tuo metu Vabalo išorėje esanti radijo antenos skylė dar gamykloje buvo uždengta dailiu dekoratyviniu nerūdijančio plieno kamšteliu, toks dangtelis didelė retenybė, gaila, naujausioje nuotraukoje jo jau nebėra.
Dar tada 1996 metais, priekinį šio Vabalo numerį sulanksčiau aš, nuokalnėje netyčia palindau po kito Vabalo buferiu Berods 1997 metais pakeistas perrūdijęs duslintuvas. Kieme kažkas nulaužė veidrodėlį, bet neprarastas, pavyko jį suremontuoti. Vėliau išdaužta vairuotojo durų orlaidė, įkeltas naujas. Reikėtų prisiminti daugiau nuotykių su šiuo Vabalu
Istorija trumpai nuotraukose.
1. 1996 metų birželis Antakalnyje, Saulės gatvėje (už garažo durų stovi dabar Mariui priklausantis 1956-tųjų Vabalas).
2-5. 1996 metų rugpjūtis Užupyje.
Nuotraukoje profesionalus operatorius, tą dieną buvo filmuojama, šiuos geros kokybės filmuotus vaizdus savo kolekcijoje dar turėtų turėti Romas.
6-9. 1996 spalis, nedidelis paradas sostinės centre, Užupio ir Pavilnio gatvėmis.
10. Matyt apie 2004 metus Vabalas atiteko jau naujam šeimininkui.
Keleta nuotraukų darytų 2004 metais Trakuose, Jonvabalis Joninių šventėje:
http://www.fiesta.lt/news/news.php?id=174
Pasaulis visai nedidelis, viskas sukasi ratu ir viskas sugrįžta ten, iš kur išvyko. Kadaise Vilniaus gatvėmis važinėjęs Vabalas vėl sugrįžo atgal.
Šio Vabalo istorija labai nesiplečiant ir kiek įmanoma trumpiau
Vabalas į Lietuvą atvežtas 1996 metais (gal būt 1995 metų antroje pusėje).Žirmūnų automobilių pardavimo aikštelėje, šalia autobusų parko Verkių gatvėje, stovėjo du 1972 metais pagaminti Vabalai, Jūsų ir šis žaliasis.Žaliąjį 1303 Vabalą nusipirko motociklų gerbėjas iš Vilniaus Linas, po poros metų iš jo šį Vabalą įsigijo Stanislovas, kuris juo važinėja iki šiol, na o pavydėtino stovio smėlio spalvos Vabalą, nusipirko Užupio Respublikos prezidentas, menininkas ir kino režisierius Romas Lileikis. Jis juo važinėjo gal kelerius metus.
Tai 1200-tasis modelis, 1.2 darbinio tūrio varikliu, pažymėtu D raide. Vabalas buvo visiškai autentiškas, turėjo visas savo originalias dalis. Tai vieni paskutinių Vabalų gaminti su tokiais galiniais žibintais, nes kaip tik 1972 metų antroje pusėje Vabalai pradėti gaminti su didesniais žibintais.
Šis Vabalas kadaise gamykloje pagamintas be radijo imtuvo ir be antenos. Nuotraukoje ir dabar matosi išlikęs originalus radijo imtuvo angos dangtelis. Tuo metu Vabalo išorėje esanti radijo antenos skylė dar gamykloje buvo uždengta dailiu dekoratyviniu nerūdijančio plieno kamšteliu, toks dangtelis didelė retenybė, gaila, naujausioje nuotraukoje jo jau nebėra.
Dar tada 1996 metais, priekinį šio Vabalo numerį sulanksčiau aš, nuokalnėje netyčia palindau po kito Vabalo buferiu Berods 1997 metais pakeistas perrūdijęs duslintuvas. Kieme kažkas nulaužė veidrodėlį, bet neprarastas, pavyko jį suremontuoti. Vėliau išdaužta vairuotojo durų orlaidė, įkeltas naujas. Reikėtų prisiminti daugiau nuotykių su šiuo Vabalu
Istorija trumpai nuotraukose.
1. 1996 metų birželis Antakalnyje, Saulės gatvėje (už garažo durų stovi dabar Mariui priklausantis 1956-tųjų Vabalas).
2-5. 1996 metų rugpjūtis Užupyje.
Nuotraukoje profesionalus operatorius, tą dieną buvo filmuojama, šiuos geros kokybės filmuotus vaizdus savo kolekcijoje dar turėtų turėti Romas.
6-9. 1996 spalis, nedidelis paradas sostinės centre, Užupio ir Pavilnio gatvėmis.
10. Matyt apie 2004 metus Vabalas atiteko jau naujam šeimininkui.
Keleta nuotraukų darytų 2004 metais Trakuose, Jonvabalis Joninių šventėje:
http://www.fiesta.lt/news/news.php?id=174
Kafer
Vau, tikrai nustebinot Sigitai, istorija išties įdomi. Ir iš kur tos visos nuotraukos? Nuostabu.
Taip, dabar ir aš istoriją kapstau po truputi, tiesą sakant, prieš dvi dienas su ponu Romu buvom kartu nuvažiavę į regitrą tvarkyti dokumentų, nes vabalas dar jam priklauso.
Na, o paskutinėje nuotraukoje šios mašinos šeimininkas, kuris sugalvojo tą dekoraciją. Prie to pačio, jis yra mano tėvas
Na, o vabalui darbo daug, net neįsivaizduoju kiek reiks dirbti ir mokytis, kadangi dar žalias esu šiame reikale.
Kelių dienų bėgyje aprašysiu pradėtus ir padarytus darbus bei numatomus darbus.
Taip, dabar ir aš istoriją kapstau po truputi, tiesą sakant, prieš dvi dienas su ponu Romu buvom kartu nuvažiavę į regitrą tvarkyti dokumentų, nes vabalas dar jam priklauso.
Na, o paskutinėje nuotraukoje šios mašinos šeimininkas, kuris sugalvojo tą dekoraciją. Prie to pačio, jis yra mano tėvas
Na, o vabalui darbo daug, net neįsivaizduoju kiek reiks dirbti ir mokytis, kadangi dar žalias esu šiame reikale.
Kelių dienų bėgyje aprašysiu pradėtus ir padarytus darbus bei numatomus darbus.
Sveiki, iškilo problema, ieškojau forume, bet turbūt blogai ieškojau, niekaip negaliu nuimti galinių stabdžių cilindriuko. Visus varžtus atsukau, išskyrus metalinio vamzdelio sujungto su juo. Raktai prasisuka (11) o (10) neužsideda. Ar įmanoma rasti tą vamzdelį pirkti. Nes greičiausiai reiks pjauti.
Arba galit gal kokių idėjų pasiūlyt.
Tikiuosi pamatysit.
->didesnė
Arba galit gal kokių idėjų pasiūlyt.
Tikiuosi pamatysit.
->didesnė
Jeigu atsukai varztus arba viena tvirtinimo varzta, tai turetum nesunkiai nuimti, cilindriukas tik fiksuojasi stabdziu kaladeliu tvirtinimo skardoje, na jei nesiseka nuimti, tai supurksk cilindriuko istatymo i skarda vieta rudziu atlaisvintoju ir paemes reguliuojamas reples, stenkis pasukineti visa cilindriuka, kai tik pajudes atsoks nuo rudziu, tai ir isimsi be vargo, aisku pries tai verta atsukti stabdziu vamzdeli.
Darbai
Sveik,
jau daug laiko praėjo iki kol nerašiau. Bet darbai vyko ir vabalui jau liko visai nedaug, įkelsiu eigos nuotraukas vėliau, o dabar kas pakeista:
*visa stabdžių skysčio sistema
*naujos kaladėlės
*spidometro trosas
*pakeisti laidai starteriui (bijojau, kad reiks naują pirkti, bet ilgiau pasėdėjus ir pakrapščius jis pradėjo veikti!)
*variklio dalys (tiesiog kai kurios pakeistos į naujas)
*Būgnai
Liko sutvarkyti ratus ir suvirinti kėbulą. Ir dar trūksta rankinio trosų, gal yra parduodančių juos?
jau daug laiko praėjo iki kol nerašiau. Bet darbai vyko ir vabalui jau liko visai nedaug, įkelsiu eigos nuotraukas vėliau, o dabar kas pakeista:
*visa stabdžių skysčio sistema
*naujos kaladėlės
*spidometro trosas
*pakeisti laidai starteriui (bijojau, kad reiks naują pirkti, bet ilgiau pasėdėjus ir pakrapščius jis pradėjo veikti!)
*variklio dalys (tiesiog kai kurios pakeistos į naujas)
*Būgnai
Liko sutvarkyti ratus ir suvirinti kėbulą. Ir dar trūksta rankinio trosų, gal yra parduodančių juos?