Stabdymo netolygumas

Konsultacijos taisant, perkant vabalus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
Post Reply
User avatar
iulius
Posts: 54
Joined: 2007 Jun 11 Mon, 13:01
Location: Vilnius

Stabdymo netolygumas

Post by iulius »

Tech. apziuroj patikrino kad galiniai ratai stabdo gerokai ne vienodai - kairys 2.0 o desinys 1.2. Pries tai stabdziai musu buvo reguliuoti.

Noreciau paklaust ar toki netolyguma galima sutaisyti iki praeinamo vien paprastai reguliuojant tarpeli ar teks nuimt stabdziu bugna. Gal kas turit patyrimo tokiais atvejais.
User avatar
Rimgaudas
Posts: 716
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by Rimgaudas »

mano grupiokas, dirbantis Tuvlitoje, man stabdžius pritrina tiesiog apžiūros metu zulindamas ant stendo. Kiek tokia paslauga kainuoja, nežinau :D
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Re: Stabdymo netolygumas

Post by Sigis »

iulius wrote:Ar toki netolyguma galima sutaisyti paprastai reguliuojant tarpeli?
Vieno rato kaladėlės randasi šiek tiek toliau nuo būgno ir stabdo silpniau.

1-2. Reguliavimo būdas:
Pakeliamas ratas, nuimami vidiniai guminiai kamšteliai, reguliavimo veržlė sukama tol, kad kaladėlės prisiglaudžia prie būgno, po to sukant ratą, reguliavimo veržlę reikia atleisti, kad kaladėlės nesiliestų ir nesitrintų į būgną. Vėliau tą patį reikia padaryti su kitu ratu. Būgno nuiminėti nereikia, tik reikia turėti skirtingų ilgių atsuktuvus, nes priėjimas skirtinguose ratuose skiriasi.

Taip sureguliavus kaladėlių tarpelius, gerai būtų vėl patikrinti stabdžių stendo pagalba, nes techninėse apžiūrose leistinas skirtumas tarp stabdomų ratų gali būti ne didesnis nei 30%. Kartais minėtu būdu sureguliavus trinkelių tarpelį, stabdymo paklaida vis tiek būna didelė, tuomet pakanka stipriau stabdomo rato reguliatorių, atsuktuvu spragtelėti (atleisti) tik 2 kartus ir ratai ima stabdyti idealiai.

3. Kad negaišti laiko svarbu įsidėmėti:
Stabdžių kaladėlė spaudžiasi prie būgno, kai - kairiąją reguliavimo veržlę atsuktuvu spragsim žemyn, o dešiniąją veržlę spragsim aukštyn.

4. Ir pabaigai.
Galinio rato trinkelių reguliatorius randasi horizontalioje padėtyje (nr.5).

5. Priekinio rato trinkelių reguliatorius randasi vertikalioje padėtyje (nr.7).

Plačiau apie stabdžių reguliavimą: http://www.vw-resource.com/adjust1.html
User avatar
Markas
Posts: 432
Joined: 2008 May 19 Mon, 19:54
Location: Radviliškis

Post by Markas »

o jeigu blogai stabdo, reikia tuos cilindriukus prasiwalyt, nes pas mus buwo uzrudyje, tai dbr lbj idieliai stabdo, lengwai pedala numynus sustoja kaip reikalas :)
Post Reply