Dimos vabaliukas

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
Valdas
Posts: 275
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:16
Location: Šiauliai
Contact:

Post by Valdas »

Truputį apie pusašio varžto užveržimo momentą, jeigu tai 350 Nm, tai kitaip išsireiškiant užveržta veržlė būtų, kai ant veržlės būtų uždėta rakto galvutė su 1 metro vamzdžiu ir kai tą vamzdžio galą paspausti šiuo atveju apie 36 kilogramų svoriu.
Užlipus ant vamzdžio galo ir pašokinėjus tokiam kaip man :roll: , paskui atsukimui prireikia kelių metrų ilgio vamzdžio ir kelių bankių WD.
User avatar
Dima
Posts: 1493
Joined: 2012 Aug 15 Wed, 21:34
Location: Vilnius

Post by Dima »

As irgi Valdai manau kad buvo uzverzta per stipriai. Sioi pusei kaladeliu spiruokles tesiog blizgejo, manau kad si puse buvo nesenei ardita ir "meistras" persistenge su uzverzimu.
Sios dienos pasikrapstimai......
User avatar
Dima
Posts: 1493
Joined: 2012 Aug 15 Wed, 21:34
Location: Vilnius

Post by Dima »

Si diena isvis sekminga. Visi stabdziu vamzdeliai pakeisti (isskirus guminius), akumuliatoriaus krovimas sutvarkitas, isardita viena galinio torsiono puse, ir kadangi isardziau jau viska, iskilo keli klausimai:
Perstacius galini torsiona ant vieno danciuko, ant kiek cm suzemetu pakaba?
ir kitas klausimelis:
Is po sitos gumos (nuotrauka) lindo tepalas. Ar verta ja nuimt ir prikimst i vidu litolo? chamutas nelaike, ir aplamai kaip ten patenka smazke? gal is dezes? Gal pakanka ji stipriau uzverzt ir viskas? Ir aplamai man atrodo kad si guma labai panasi i ta kuri uzsisuka su 10 varzteliu sone, bet pas mane nera jokiu varzteliu?
Vabaliux
Posts: 48
Joined: 2011 Sep 15 Thu, 9:05
Location: Vilnius

Post by Vabaliux »

Dima, tai sunkiasi tepalas iš greičių dėžės. Jei nežadi jo keisti, bent jau reiktų patikrinti lygį. Greičių dėžės šone yra įpilimo kamštis. Tepalo turi būti iki skylės apatinio krašto (išsukus kamštį). Sėkmės.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Sprendžiant iš Dimos aprašymo ir nuotraukų, pusašio apsauginė guma dar originali. Paprastai nuo senatvės guma sueižėja ir sutrūkinėja, visumoje gerai būtų dabar ją pakeisti į naują. Nes jei niekur ir nesisunkia tepalas, keli pasivažinėjimai ir guma vis tiek kur nors įtrūks.

1. Taip atrodo nauja apsauga, ji turi sujungimą. Tvirtinant, siūlė turi būti atsukta į variklio pusę ir uždėta būtent taip, kaip parodyta nuotraukoje:
Nuotraukoje kairiau, taip pat gerai matoma Vabaliux minėta tepalo įpylimo anga.

2. Dar apie pusašio veržlės užsukimą, veržti visgi reikia be gailesčio, visu savo svoriu.
Filmukas apie ašies atsukimą ir užveržimą, žiūrėti 7:30 minutėje:
http://www.youtube.com/watch?v=mhrJM_pWvLQ
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

1. Galiniai torsionai.
Vidinėje pusėje torsionas turi 40 dantų, o išorinėje pusėje 44. Pakabos plokštę perkėlus per vieną išorinį torsiono dantį, Vabalo galą galima pakelti arba nuleisti 5,5 centimetro (vienas išorinis torsiono dantis sudaro 8º10').
Pakabos plokštę pasukus kartu su visu torsionu per vieną vidinį dantį, Vabalo galą galima pakelti arba nuleisti 6 centimetrus (vienas vidinis dantis sudaro 9 laipsnius).

2. Dėka skirtingo dantų skaičiaus torsionų galuose, galinę pakabą galima nustatyti labai tiksliai.
Jei pakabos plokštę išorėje pasukti per vieną dantį pagal laikrodžio rodyklę, o torsioną viduje pasukti per vieną dantį prieš laikrodžio rodyklę, plokštę bus galima nustatyti 50 sekundžių tikslumu, tai yra vieną šoną galima pakelti arba nuleisti 5,5 milimetro tikslumu:
Standartinis 1200-tojo Vabalo torsionų kampas 17º30' ±50'
1302 ir 1303 modelių torsionų kampas 20º30' ±50'
Svarbu: torsiono paviršiuje neturi būti korozijos žymių, jei yra, būtina nušveitus nugruntuoti kokybišku antikoroziniu gruntu. Priešingu atveju torsionas gali lūžti, nes pagamintas iš grūdinto plieno ir apkrautas labai didele jėga.

3. Dar yra sukurtos štai tokios reguliuojamos plokštės, leidžiančios koreguoti pakabos aukštį, kaina jų žinoma taip pat nemaža:
http://www.volksworld.com/news/latest/2 ... lates.html[/b]
User avatar
Dima
Posts: 1493
Joined: 2012 Aug 15 Wed, 21:34
Location: Vilnius

Post by Dima »

ot kaip laiku pateikta informacija Sigi.
viena puse jau isoreje ant vieno dantuko perstatita ir surinkta. O kitoi nepaviko istraukt isorei, tai istraukiau su visu torsionu ir norejau vidui ant vieno dantuko perkelt. Ot man butu siurprizas surinkus. Idomu ar ne perdaug 6 cm bus? labai jau nenoretusi viska vel arditi.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Štai Saulius vabalo galą nuleido 5 cm, tik nerašė kaip visa tai darė, ir modelis jo truputį kitoks - 1303. Šio modelio torsionai 12 cm ilgesni, bet dantų skaičius tas pats.
Sauliaus tema: http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... ght=#21791
User avatar
Dima
Posts: 1493
Joined: 2012 Aug 15 Wed, 21:34
Location: Vilnius

Post by Dima »

Mano vabalo galas ir taip buvo zemas kaskodel ( bent jau man taip atrodo) Na kai viska surinksiu, paziuresim kas gavosi.... :wink:
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Galas pasėda nuo amžiaus, nuo svorio. Ir atrodo, jog jis žemas, ypač palyginus su priekiu...
Maniškis susižemino taip, jog ant geresnių duobių atsiremia į atramines gumas ir pradeda svyruoti tada kol amortizatoriai nugesina svyravimus...
Post Reply