Sveiki kolegos.
I rankas papuole 1983 m. gamybos, 1.2 litro (sprendziu is D raides ant variklio, mat dokumentu dar neturiu) vabaliukas, kiek suprantu vadinamas "meksikietis".
Siuo metu jo bukle yra klaikoka, gerokai aprinktas (truksta kebulo detaliu, pagrinde apdailos. Dedu viltis i tai, kad buve savininkai dar atkas jas. O ko neras, teks ieskoti forume). Kebulas turi ne tik parudijimu, bet ir keleta papildomu ventiliacijos angu, pagrinde nukentejo keleiviu grindys, bei galiniu ratu arkos, ties variklio sonais . Prie visko dar reiketu perdazyti kebula. Zodziu reikia viso vabalo kap. remonto.
Siuo metu reiketu visos ismetimo sistemos, arba tik bakelio (cia dar bus patikslinta), mat dabartinis surudijo ant tiek, kad rodos staigiau i ji zvilgtelejus pradeda byreti . Dar butu klausimelis - kur gauti langu gumas? Kiek pastebejau cia pakankamai daznas klausimas ir jo sprendimas problematiskas, ar man tik taip pasirode?
Pagrindinis mano tiklas siuo metu yra - uzkurti sita "varliuka" (mat jis zalios spalvos). Ir, kad tai padaryti reikia - isplauti karba (jis buvo nuimtas pries daugely metu) (Kaip ir kuo tai geriau padaryti? Gal yra kokios priemones ar atidirbtos ardymo taktikos? Ar tiesiog imi ir pili viskas, o paskui taip pat surenki isvales). Padaryti rakta, mat pamestas (kur patartumet kreiptis vln?). Isvesti kuro slangute is bako (per kur ji turi eiti? Salone ar dugnu?).
Gal kas galetumet ideti foto butent 1983 metu vabaliuko bagazines (priekines) foto. Kaip susijungia ta sistema (peciuko rodos), kur yra bagazines virsuje? Ir praverstu bet kokia info apie si modeli. Is anksto dekoju . Pradziai tiek.
"Varliukas"
-
- Posts: 29
- Joined: 2012 Aug 30 Thu, 18:36
- Location: Vln
Tiesa, visai pamirsau. Kur eina gazo trosas ir kaip jis atrodo? (salone ar dugnu?) Kaip ji prijungti? Gal irgi yra vaizdines medziagos?
Kaip jau pastebejot esu visiskai zalias, kaip ir tas vabalas, vabalu srity taip, kad nepykit ir labai nenustebkit, jei uzdavinesiu banalius klausimus.
Nekantriai laukiu Jusu patarimu...
Kaip jau pastebejot esu visiskai zalias, kaip ir tas vabalas, vabalu srity taip, kad nepykit ir labai nenustebkit, jei uzdavinesiu banalius klausimus.
Nekantriai laukiu Jusu patarimu...
-
- Posts: 29
- Joined: 2012 Aug 30 Thu, 18:36
- Location: Vln
As kaip ir tu zalias ir turiu zalia vabaliuka ir metu panasiu 84. Siuo metu kazkaip aprimes forumas. Prasidejo rugsejis, matit visi vaikus i mokykla ruosia, tai neturi laiko prie kompo sedet. Atsakimus manau vistiek gausi, kantribes.
Del daliu tai:
Vilniuje greitai dalių galite gauti iš Arūno, paskambinkite prašau numeriu 8 698 21198.
Ir dar vienas artimesnių regionų, kur galite gauti dalių, tai Lenkija, štai čia: http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalog/
Jei idomu tai mano vabaliuko nuotraukas gali paziureti "dimos vabaliukas" temoi. Butu gerai kad ir savo vabalo nuotraukas ikeltum. Sekmes darbuose....
Del daliu tai:
Vilniuje greitai dalių galite gauti iš Arūno, paskambinkite prašau numeriu 8 698 21198.
Ir dar vienas artimesnių regionų, kur galite gauti dalių, tai Lenkija, štai čia: http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalog/
Jei idomu tai mano vabaliuko nuotraukas gali paziureti "dimos vabaliukas" temoi. Butu gerai kad ir savo vabalo nuotraukas ikeltum. Sekmes darbuose....
Išmetimo sistemos bakelį turiu, tik reiktų patikslinti, koks ten pas tave stovėjo, geriausia būtų foto. Dėl kuro sistemos - vamzdelis eina per vabalo tunelį, nuo kuro bako iki išsikišusio iš tunelio vamzdelio maunasi kurui atspari šlangutė, toliau gale tunelio yra vamzdelio pratęsimas, nuo jo vėl maunasi žarnelė, toliau per variklio apsaugų sienelę vėl prasikiša vamzdelis, kuris tvirtinasi prie variklio aušinimo spintos, nuo jos vėl žarnelė iki kuro pompos, čia į šitą tarpą gali įdėti smulkaus valymo kuro filtrą, nors saugiau būtų filtrą dėti tuoj po kuro bako, aišku pakeitimas sudėtingesnis, bet saugiau. (šiaip turiu sugalvojęs kuro sistemos patobulinimą dėl saugumo, kai turėsiu laiko aprašysiu, nes gale prie variklio kur žarnelė nuo tunelio jungiasi su kitu vamzdeliu, labai arti praeina pro šilumokaitį ir bet koks nehermetiškumas labai pavojingas, todėl ir sakau, žarnelė būtinai turi būti benzinui atspari, šioje vietoje taupyti - nusikaltimas).
Gazo trosas taip pat sumontuotas tunelyje, čia aprašyti kaip jis atrodo sudėtinga, na tai įprastas troselis, apie pusantro-du milimetro storio su specialiais užpresuotais prijungimo prie pedalo ir karbiuratoriaus sklendės antgaliais. Šiaip nepatingėk patikrink forumą, kažkur tikrai informacija yra, Sigis berods buvo įdėjęs visą tunelio pjūvį. Sėkmės.
Gazo trosas taip pat sumontuotas tunelyje, čia aprašyti kaip jis atrodo sudėtinga, na tai įprastas troselis, apie pusantro-du milimetro storio su specialiais užpresuotais prijungimo prie pedalo ir karbiuratoriaus sklendės antgaliais. Šiaip nepatingėk patikrink forumą, kažkur tikrai informacija yra, Sigis berods buvo įdėjęs visą tunelio pjūvį. Sėkmės.
-
- Posts: 29
- Joined: 2012 Aug 30 Thu, 18:36
- Location: Vln
Dekoju uz atsakymus.
Bakeli jau nulupau - taip galima ivardinti jo nuemima , butinai idesiu jo foto.
Dar naujienu apie vabaliuka. Jis Lietuvoje jau nuo 98 metu, turejo kelis savininkus. Pirmas ju buvo Kaune. Butu dziugi zinia jei tai butu vienas is forumieciu . Noreciau suzinoti apie ji daugiau.
Pilnavertisku foto artimiausiu metu negalesiu padaryti, neleidzia garazo erdve.
Variklio skyrius
-> didesnė
Bakeli jau nulupau - taip galima ivardinti jo nuemima , butinai idesiu jo foto.
Dar naujienu apie vabaliuka. Jis Lietuvoje jau nuo 98 metu, turejo kelis savininkus. Pirmas ju buvo Kaune. Butu dziugi zinia jei tai butu vienas is forumieciu . Noreciau suzinoti apie ji daugiau.
Pilnavertisku foto artimiausiu metu negalesiu padaryti, neleidzia garazo erdve.
Variklio skyrius
-> didesnė
-
- Posts: 29
- Joined: 2012 Aug 30 Thu, 18:36
- Location: Vln
Viena is delioniu (reiketu pagalbos ja jungiant - kas kur ir kaip?). Kiek suprantu tai peciuko/vejelio sistema?
-> didesnė
-> didesnė
Sveiki prisijungę.
Trumpai apie užduotus klausimus. Karbiuratorius:
Apie karbiuratorių papasakoti sunku, jei ten nėra mirtinai stringančių vietų, galima jį žinoma išsivalyti ir pačiam, bet tokį daiktą geriau duoti tokiam žmogui, kuris turi patirties, jam būtų lengviau ir greičiau, bėda tik, kad tokį žmogų surasti sunku.
Jei karbiuratorių ardysite patys, būtų gerai pakeisti ten esančias membranas, didžiausia tikimybė, kad jos turi mikro įtrūkimų, nors įtrūkimai plika akimi gali būti ir nematomi.
Šildytuvas:
Bagažinėje įkeltas papildomas šildytuvas (benzininis), tokio šildytuvo prireikia važinėjant žiemą. Nevažinėjant šaltuoju metų laiku, nuosavo vabalinio šildymo visiškai pakanka. Be to, senu automobiliu žiemą geriau nevažinėti, nuo senatvės kėbule būna išplitusi korozija ir dėl keliuose barstomų druskų ir didelės drėgmės, korozija senuose automobiliuose plinta žymiai greičiau.
Jei originalūs Vabalo šildytuvai dar neperrūdiję ir veikia, šį benzininį šildytuvą reikėtų išimti, jis yra negamyklinis, gal būt paimtas iš kito VW automobilio, be to išėmus, bagažinėje ir vietos atsiras daugiau.
Vokietijoje visiems VW automobiliams, eksportui į šiaurines šalis, tokias kaip Skandinavija arba Kanada, kadaise montavo Eberspächer šildytuvus.
Apie pečiukus:
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=834
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... 51&start=0
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... c&start=70
Vėdinimas:
1967 metais priekiniame dangtyje atsiradus vėdinimo angoms, iki 1992 metų visos vėdinimo sistemos Vabaluose buvo iš esmės vienodos, išskyrus Vabalo modelį 1303.
Šildymo kanalai slenksčiuose nuo senatvės dažnai būna perrudiję ir didelė dalis šilto oro gali tiesiog išsisklaidyti. Šiltas oras slenksčiais keliauja net iki priekinio stiklo, tačiau jei kanalai kiauri, stiklo apipūtimo vamzdžio prie kanalo geriau nejungti.
Šiek tiek bagažinės nuotraukų galima pamatyti čia:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=407734
Išsamus 1302 modelio aprašymas, vėdinimo vamzdžių sujungimo tema:
http://www.vwtrendsweb.com/tech/0411vwt ... t_part_16/
Nuotraukose įžiūrėti visus sujungimus sunku, geriausia tiesiog visa tai pamatyti brėžinyje:
Trumpai apie užduotus klausimus. Karbiuratorius:
Apie karbiuratorių papasakoti sunku, jei ten nėra mirtinai stringančių vietų, galima jį žinoma išsivalyti ir pačiam, bet tokį daiktą geriau duoti tokiam žmogui, kuris turi patirties, jam būtų lengviau ir greičiau, bėda tik, kad tokį žmogų surasti sunku.
Jei karbiuratorių ardysite patys, būtų gerai pakeisti ten esančias membranas, didžiausia tikimybė, kad jos turi mikro įtrūkimų, nors įtrūkimai plika akimi gali būti ir nematomi.
Šildytuvas:
Bagažinėje įkeltas papildomas šildytuvas (benzininis), tokio šildytuvo prireikia važinėjant žiemą. Nevažinėjant šaltuoju metų laiku, nuosavo vabalinio šildymo visiškai pakanka. Be to, senu automobiliu žiemą geriau nevažinėti, nuo senatvės kėbule būna išplitusi korozija ir dėl keliuose barstomų druskų ir didelės drėgmės, korozija senuose automobiliuose plinta žymiai greičiau.
Jei originalūs Vabalo šildytuvai dar neperrūdiję ir veikia, šį benzininį šildytuvą reikėtų išimti, jis yra negamyklinis, gal būt paimtas iš kito VW automobilio, be to išėmus, bagažinėje ir vietos atsiras daugiau.
Vokietijoje visiems VW automobiliams, eksportui į šiaurines šalis, tokias kaip Skandinavija arba Kanada, kadaise montavo Eberspächer šildytuvus.
Apie pečiukus:
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=834
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... 51&start=0
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... c&start=70
Vėdinimas:
1967 metais priekiniame dangtyje atsiradus vėdinimo angoms, iki 1992 metų visos vėdinimo sistemos Vabaluose buvo iš esmės vienodos, išskyrus Vabalo modelį 1303.
Šildymo kanalai slenksčiuose nuo senatvės dažnai būna perrudiję ir didelė dalis šilto oro gali tiesiog išsisklaidyti. Šiltas oras slenksčiais keliauja net iki priekinio stiklo, tačiau jei kanalai kiauri, stiklo apipūtimo vamzdžio prie kanalo geriau nejungti.
Šiek tiek bagažinės nuotraukų galima pamatyti čia:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=407734
Išsamus 1302 modelio aprašymas, vėdinimo vamzdžių sujungimo tema:
http://www.vwtrendsweb.com/tech/0411vwt ... t_part_16/
Nuotraukose įžiūrėti visus sujungimus sunku, geriausia tiesiog visa tai pamatyti brėžinyje:
1 nuotr. - Dar papildysiu Valdą, išvedžiotų vamzdelių schema.
Vabaluose visi trosai ir vamzdeliai randasi tunelyje, išskyrus stabdžių vamzdelius, kuriuos prireikus būtų galima pakeisti:
Paimta iš: http://www.vintagebus.com/wiring/index.html
Bug -> 1972? -> Chassis wire routing
2 nuotr. - Akceleratoriaus troselis atrodo taip.
Paimta iš: http://shop.hoffmann-speedster.com/cata ... ts_id/2007
Visas troselių katalogas: http://shop.hoffmann-speedster.com/cata ... _1684_1686
Vabaluose visi trosai ir vamzdeliai randasi tunelyje, išskyrus stabdžių vamzdelius, kuriuos prireikus būtų galima pakeisti:
Paimta iš: http://www.vintagebus.com/wiring/index.html
Bug -> 1972? -> Chassis wire routing
2 nuotr. - Akceleratoriaus troselis atrodo taip.
Paimta iš: http://shop.hoffmann-speedster.com/cata ... ts_id/2007
Visas troselių katalogas: http://shop.hoffmann-speedster.com/cata ... _1684_1686