Mano maniškis (Vytas)
Gal ir pasikartosiu, bet informacijos trūko, bent jau paprastų nuotraukų, kaip šių.
Vienoje nuotraukoje matosi, kad galinės pertvaros galai yra pažeisti. Vieną netyčia sugadinau pats , o kitas galas jau toks buvo, bet tikiuosi pavyks suvirinti.
Nuimti grindis buvo vienas darbas, dabar bus labai įdomu privirinti naujas.
Ir dar viena mintis neramina - slenksčių keitimas.... Na čia bus atskira tema.
Vienoje nuotraukoje matosi, kad galinės pertvaros galai yra pažeisti. Vieną netyčia sugadinau pats , o kitas galas jau toks buvo, bet tikiuosi pavyks suvirinti.
Nuimti grindis buvo vienas darbas, dabar bus labai įdomu privirinti naujas.
Ir dar viena mintis neramina - slenksčių keitimas.... Na čia bus atskira tema.
Padariau tokią išvadą, kad kai auksarankiai lietuviai darė remontą šiam vabalui, dugnas ir kėbulas buvo atskirtas. Neradus galimybės įsigyti naujų slenksčių arba grindų, buvo viskas vėl surinkta ir tada suvirinta. O vietoj originalios tarpinės, kuri turi būti visu perimetru, priekinė ir galinė pertvaros buvo išteptos neaiškia tiršta lipnia mase. Kas tai yra, neturiu jokio supratimo.
Tai originalus gamyklinis hermetikas. Dažniausiai Vabalams dėdavo guminę tarpinę, bet matyt VW gamykloje buvo tokių laikotarpių, kai sugalvodavo ir kitokių būdų hermetizuoti dugno siūlę.Vytas wrote:Priekinė ir galinė pertvaros buvo išteptos neaiškia tiršta lipnia mase.
Tai pilka lipni masė, pasižyminti neblogomis savybėmis, kurią vėliau nelengva nuvalyti. Ji panaši į tą, kurią naudoja ir statybose. Tokias ''dešreles'' patogu naudoti, jos patikimai ir ilgai tarnauja. Arūnas savo Vabale taip pat rado tokį patį hermetiką.
Vadinasi meistrai remontuodami Vabalą nenukelinėjo kėbulo nuo dugno, o tik pervirino slenksčius.
Šios dienos rankdarbiai.
Nuėmiau greičių dėžę ir pusašius. Bet tam, kad atsukti ašies veržlę, teko vėl uždėti ratus. Ne taip ir paprasta, gerai kad iš Arūno paėmiau ilgesnį vamzdį raktui, be jo nebučiau atsukęs.
Savaitgalį turėčiau pilnai nuimti galinę pakabą (jei tik pavyks atsukti kelis labai užrūdijusius varžtus) ir pamatyti galinius torsionus. Na o toliau rudžių šveitimas.......
Atsiprašau už nuotraukų kokybę, dariau su mobilaus telefono pagalba (ne koks telefonas )
Nuėmiau greičių dėžę ir pusašius. Bet tam, kad atsukti ašies veržlę, teko vėl uždėti ratus. Ne taip ir paprasta, gerai kad iš Arūno paėmiau ilgesnį vamzdį raktui, be jo nebučiau atsukęs.
Savaitgalį turėčiau pilnai nuimti galinę pakabą (jei tik pavyks atsukti kelis labai užrūdijusius varžtus) ir pamatyti galinius torsionus. Na o toliau rudžių šveitimas.......
Atsiprašau už nuotraukų kokybę, dariau su mobilaus telefono pagalba (ne koks telefonas )