Dimos vabaliukas

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Atsakyti
Vartotojo avataras
Dima
Pranešimai: 1494
Užsiregistravo: 2012 Rgp 15 Tre, 21:34
Vietovė: Vilnius

Standartinė Dima »

Nuo stabdziu pagrindinio cilindro vienas vamzdelis buvo nupjautas, priekiniai cilindriukai uzklinije, vairo kolonele turi laisvuma (dideli), beto atsukinedamas traukle kuri prie koloneles tvirtinasi, nuluzo varztas. Pati galvute. Dabar nezinau kaip isvis atsukt
Vartotojo avataras
Dima
Pranešimai: 1494
Užsiregistravo: 2012 Rgp 15 Tre, 21:34
Vietovė: Vilnius

Standartinė Dima »

Seip visu traukliu antgaliai sveiki, yra paplysusiu apsauginiu gumeliu bet viskas daug maz normoi. isskirus amortizatorius, jiems galas.
Klausimas:
1) zeminsiu pakaba, todel reikes istraukt torsionus (ar kaip je ten vadinasi) tai uztenka atsukt tik vienos puses traukles ir viskas issitrauks?
2) ar reikia ten keist kazkokias tarpines ar kas ten yra? nes kaip suprantu kazkoks salidolas vidui turi buti ir pazimetose vietose nuotraukoi buvo ar tai uztepta ant virsaus ar is vidaus islindo.
3) zeminant pakaba, amortizatorius reikes det trumpesnius? Dzo man atrodo tu keitei ispradziu i paprastus, o paskui i orinius, gal turi ar gali pasakyti kur pirkai.
4) priekiniai cilindriukai gal tinka nuo golfo ar dar nuo ko?
5) ka daryti su vairo kolonele? jeskot senos bet geros ar pirktis nauja ar restauroja jas? kad keist i nauja tai aisku geriau bet pinigine prasme kas geriau?
Atsakikit i mano visus klausimus, plizzz
Vartotojo avataras
Dima
Pranešimai: 1494
Užsiregistravo: 2012 Rgp 15 Tre, 21:34
Vietovė: Vilnius

Standartinė Dima »

Radau nauja kolonele apie 500lt :shock: bet yra ir gera zinia, ji pigiausia is visu kitu (kitiem modeliam) :lol:
Vartotojo avataras
dzo_marija
Pranešimai: 1695
Užsiregistravo: 2007 Spa 22 Pir, 8:38
Vietovė: Vilnius

Standartinė dzo_marija »

Priekio žeminimas mano temoje.
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... c&start=90

Reikės trumpesnių amortizatorių. Aš iškart nupirkau orinius, tai kainų nežinau paprastų.
Vairo kolonėlę dar galima pabandyti paveržti, bus gal kiek mažesnis laisvumas.
Ką ruošiesi daryti su priekiu papuvusiu? Ir tai varžtais sulūžusiais?
Vartotojo avataras
Dima
Pranešimai: 1494
Užsiregistravo: 2012 Rgp 15 Tre, 21:34
Vietovė: Vilnius

Standartinė Dima »

kolonelei sukau ir ta maza varzteli ir ta toki didziuli apacioi bet nieko nepadejo. O ant kiek mazdaug cm turi buti trumpesni amortizatoriai?
TT
Pranešimai: 64
Užsiregistravo: 2012 Rgp 04 Šeš, 11:02

Standartinė TT »

Po vabalo "restauracijos" teks kieme ir trinkeles keisti 8) .
Vartotojo avataras
dzo_marija
Pranešimai: 1695
Užsiregistravo: 2007 Spa 22 Pir, 8:38
Vietovė: Vilnius

Standartinė dzo_marija »

Pritaikyti nuo kitos mašinos bus labai sunku amortizatorius, dėl tvirtinimo ir ilgių, tiesiog reikia žiūrėti vabalams skirtų "lowered suspension" amortizatorių. Jei taikyti nuo kitos mašinos, jie turi būti labai minkšti, nes vabalo priekis lengvas, uždėjus nuo sunkesnės mašinos amortizatorius, labai kietai važiuosi...
Darkinas
Pranešimai: 268
Užsiregistravo: 2012 Rgp 03 Pen, 7:24
Vietovė: Molėtai-Vilnius-Molėtai

Standartinė Darkinas »

Oho, čia tai ardymo tempas. Nors kaip sakoma - lomat ne strojit :D . Tikiuosi viskas tokiu pat turbo greičiu bus ir tvarkoma. As pasimokęs iš savo ir kitų patirties linkęs neskubėti.
Bet kokiu atveju linkiu kantrybės, sėkmės ir neįsijausti :lol:
Vartotojo avataras
Sigis
Pranešimai: 5429
Užsiregistravo: 2007 Kov 23 Pen, 2:45
Vietovė: Sos tinė

Standartinė Sigis »

Pabandysiu atsakyti į kelis Dimos klausimus.

Torsionus centre laiko vienas varžtas, ardydami nesunkiai viską pamatysite vaizdžiai. Ištraukus torsionus, vėliau būtų gerai juos sudėti tiksliai taip, kaip ir buvo.
Torsionai tepami universaliu tirštu tepalu, tepalas presuojamas per keturis tam skirtus ventilius esančius vamzdžiuose. Presuojama tol, kol per vamzdžių kraštus neišsisunkia senas pajuodęs tepalas ir nepradeda sunktis naujas. Tepimo priežiūra reikalauja tepalą presuoti vieną kartą metuose, net jei ir nevažinėjate.
Tirštas tepalas sutepa adatinius guolius, esančius vamzdžių kraštuose. Laiku nesutepus guolių, lizdai susidėvi, ima klibėti ir pakaba tampa nepataisoma.

Priekiniai stabdžių cilindriukai nuo Golfo netinka, jie būna tik vabaliniai.

Jei vairo reduktorius nesusidėvėjęs, jo šalutinį klibėjimą galima pašalinti specialiai tam padarytu varžtu. Jei reguliavimas jau nepadeda, reduktorių vis tiek dar įmanoma suremontuoti. Reduktorių būtų gerai perrinkti ir sutepti naujai.

Besirausdamas radau dar vieną Dimos Vabalo nuotrauką, datuotą 2007 metų liepos mėnesį. Nesenai perdažytas Vabalas.
Vartotojo avataras
dzo_marija
Pranešimai: 1695
Užsiregistravo: 2007 Spa 22 Pir, 8:38
Vietovė: Vilnius

Standartinė dzo_marija »

Yra vairo laisvumas ir tegu būna (jei pakenčiamas), neimk į galvą, turi rimtesnių reikalų dabar :)
Atsakyti