Dimos vabaliukas
Seip visu traukliu antgaliai sveiki, yra paplysusiu apsauginiu gumeliu bet viskas daug maz normoi. isskirus amortizatorius, jiems galas.
Klausimas:
1) zeminsiu pakaba, todel reikes istraukt torsionus (ar kaip je ten vadinasi) tai uztenka atsukt tik vienos puses traukles ir viskas issitrauks?
2) ar reikia ten keist kazkokias tarpines ar kas ten yra? nes kaip suprantu kazkoks salidolas vidui turi buti ir pazimetose vietose nuotraukoi buvo ar tai uztepta ant virsaus ar is vidaus islindo.
3) zeminant pakaba, amortizatorius reikes det trumpesnius? Dzo man atrodo tu keitei ispradziu i paprastus, o paskui i orinius, gal turi ar gali pasakyti kur pirkai.
4) priekiniai cilindriukai gal tinka nuo golfo ar dar nuo ko?
5) ka daryti su vairo kolonele? jeskot senos bet geros ar pirktis nauja ar restauroja jas? kad keist i nauja tai aisku geriau bet pinigine prasme kas geriau?
Atsakikit i mano visus klausimus, plizzz
Klausimas:
1) zeminsiu pakaba, todel reikes istraukt torsionus (ar kaip je ten vadinasi) tai uztenka atsukt tik vienos puses traukles ir viskas issitrauks?
2) ar reikia ten keist kazkokias tarpines ar kas ten yra? nes kaip suprantu kazkoks salidolas vidui turi buti ir pazimetose vietose nuotraukoi buvo ar tai uztepta ant virsaus ar is vidaus islindo.
3) zeminant pakaba, amortizatorius reikes det trumpesnius? Dzo man atrodo tu keitei ispradziu i paprastus, o paskui i orinius, gal turi ar gali pasakyti kur pirkai.
4) priekiniai cilindriukai gal tinka nuo golfo ar dar nuo ko?
5) ka daryti su vairo kolonele? jeskot senos bet geros ar pirktis nauja ar restauroja jas? kad keist i nauja tai aisku geriau bet pinigine prasme kas geriau?
Atsakikit i mano visus klausimus, plizzz
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Priekio žeminimas mano temoje.
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... c&start=90
Reikės trumpesnių amortizatorių. Aš iškart nupirkau orinius, tai kainų nežinau paprastų.
Vairo kolonėlę dar galima pabandyti paveržti, bus gal kiek mažesnis laisvumas.
Ką ruošiesi daryti su priekiu papuvusiu? Ir tai varžtais sulūžusiais?
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... c&start=90
Reikės trumpesnių amortizatorių. Aš iškart nupirkau orinius, tai kainų nežinau paprastų.
Vairo kolonėlę dar galima pabandyti paveržti, bus gal kiek mažesnis laisvumas.
Ką ruošiesi daryti su priekiu papuvusiu? Ir tai varžtais sulūžusiais?
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Pritaikyti nuo kitos mašinos bus labai sunku amortizatorius, dėl tvirtinimo ir ilgių, tiesiog reikia žiūrėti vabalams skirtų "lowered suspension" amortizatorių. Jei taikyti nuo kitos mašinos, jie turi būti labai minkšti, nes vabalo priekis lengvas, uždėjus nuo sunkesnės mašinos amortizatorius, labai kietai važiuosi...
Pabandysiu atsakyti į kelis Dimos klausimus.
Torsionus centre laiko vienas varžtas, ardydami nesunkiai viską pamatysite vaizdžiai. Ištraukus torsionus, vėliau būtų gerai juos sudėti tiksliai taip, kaip ir buvo.
Torsionai tepami universaliu tirštu tepalu, tepalas presuojamas per keturis tam skirtus ventilius esančius vamzdžiuose. Presuojama tol, kol per vamzdžių kraštus neišsisunkia senas pajuodęs tepalas ir nepradeda sunktis naujas. Tepimo priežiūra reikalauja tepalą presuoti vieną kartą metuose, net jei ir nevažinėjate.
Tirštas tepalas sutepa adatinius guolius, esančius vamzdžių kraštuose. Laiku nesutepus guolių, lizdai susidėvi, ima klibėti ir pakaba tampa nepataisoma.
Priekiniai stabdžių cilindriukai nuo Golfo netinka, jie būna tik vabaliniai.
Jei vairo reduktorius nesusidėvėjęs, jo šalutinį klibėjimą galima pašalinti specialiai tam padarytu varžtu. Jei reguliavimas jau nepadeda, reduktorių vis tiek dar įmanoma suremontuoti. Reduktorių būtų gerai perrinkti ir sutepti naujai.
Besirausdamas radau dar vieną Dimos Vabalo nuotrauką, datuotą 2007 metų liepos mėnesį. Nesenai perdažytas Vabalas.
Torsionus centre laiko vienas varžtas, ardydami nesunkiai viską pamatysite vaizdžiai. Ištraukus torsionus, vėliau būtų gerai juos sudėti tiksliai taip, kaip ir buvo.
Torsionai tepami universaliu tirštu tepalu, tepalas presuojamas per keturis tam skirtus ventilius esančius vamzdžiuose. Presuojama tol, kol per vamzdžių kraštus neišsisunkia senas pajuodęs tepalas ir nepradeda sunktis naujas. Tepimo priežiūra reikalauja tepalą presuoti vieną kartą metuose, net jei ir nevažinėjate.
Tirštas tepalas sutepa adatinius guolius, esančius vamzdžių kraštuose. Laiku nesutepus guolių, lizdai susidėvi, ima klibėti ir pakaba tampa nepataisoma.
Priekiniai stabdžių cilindriukai nuo Golfo netinka, jie būna tik vabaliniai.
Jei vairo reduktorius nesusidėvėjęs, jo šalutinį klibėjimą galima pašalinti specialiai tam padarytu varžtu. Jei reguliavimas jau nepadeda, reduktorių vis tiek dar įmanoma suremontuoti. Reduktorių būtų gerai perrinkti ir sutepti naujai.
Besirausdamas radau dar vieną Dimos Vabalo nuotrauką, datuotą 2007 metų liepos mėnesį. Nesenai perdažytas Vabalas.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius