Klausimėlis dėl šildymo.
Gal kas iš vabalistų naudojate ar turite pamastymu del vabalo sildymo ne per slenkscius... Kaip zinoma, tas sildymas jiems ne i gera, tad gal zinote kokiu nors alternatyviu silumos tiekimo budu ? Esu girdejes apie Webasto sistemas, tiesa jos rodos labiau skirtos atsildyti masina ziema, nes pastoviam sildymui.
Šildymo alternatyvos
Deja, vienintelė papildoma šildymo sistema galėtų būti tik benzininis pečiukas. Tokius pečiukus Volkswagenas komplektuodavo savo automobiliams, eksportuojamiems į šalto regiono kraštus Eberspächer.
Įšilęs slenkstis labiausiai kenčia žiemą, kai šildymo kanalas aušdamas pritraukia drėgmę, dėl to uždarose ertmėse ilgai nedžiūsta ir greitai koroduoja. Bet jei nevažinėti žiemą, manau slenksčiams tikrai nieko bloga neatsitiks.
Prieš dešimtmetį teko matyti pono Tado 1970 metų gamybos, prižiūrėtą Vabalą, kuris buvo gerai restauruotas ir jam pakeisti slenksčiai. Slenksčius jis pasigamino iš įvairių tarybinių automobilių naujų slenksčių dalių, o šildymo kanalų nedarė, nes taip pat norėjo važinėti žiemą ir nepūdyti slenksčių. Dešinį šildymo kanalą jis paliko atvirą po galine sėdyne, o kairiajam, nuo galinės sėdynės palei slenkstį grindimis nutiesė ilgą apvalią 6 cm diametro žarną, kuri nusitiesė iki pat priekinės bagažinės. Bagažinėje įmontavo Volgos 12 voltų ventiliatorių, kuris dar labiau sustiprindavo oro srautą. Iš ventiliatoriaus žarnos buvo išvedžiotos stiklo apipūtimui.
Sprendimas tikrai logiškas ir labai efektingas, tačiau iš patirties galiu pasakyti, kad šalia sėdynių iš originalių VW slenksčių angų kylanti šiluma žymiai geriau, nes tada šiluma kyla tiesiai į viršų per kojas ir rankas, šiluma pajuntama iškart. Nes jeigu šildymo angas palikti atviras tik po galine sėdyne, tada gerai šildys tik gale sėdinčius keleivius, o priekinį stiklą šildantis oras taip pat bus jau atvėsęs ir priekyje sėdintiems ilgai reikės laukti, kol įšils visas salonas.
Tavo atveju pirkčiau Eberspächer benzininį pečiuką, o variklio šilumą palikčiau tik po galine sėdyne. Bet benzininis pečiukas gali eikvoti nemažai kuro, o benzinas vis brangsta.
Papildoma gamyklinė Eberspächer benzininė šildymo įranga VW Typ 3 automobilyje. Galingumas iki 2000 vatų:
Įšilęs slenkstis labiausiai kenčia žiemą, kai šildymo kanalas aušdamas pritraukia drėgmę, dėl to uždarose ertmėse ilgai nedžiūsta ir greitai koroduoja. Bet jei nevažinėti žiemą, manau slenksčiams tikrai nieko bloga neatsitiks.
Prieš dešimtmetį teko matyti pono Tado 1970 metų gamybos, prižiūrėtą Vabalą, kuris buvo gerai restauruotas ir jam pakeisti slenksčiai. Slenksčius jis pasigamino iš įvairių tarybinių automobilių naujų slenksčių dalių, o šildymo kanalų nedarė, nes taip pat norėjo važinėti žiemą ir nepūdyti slenksčių. Dešinį šildymo kanalą jis paliko atvirą po galine sėdyne, o kairiajam, nuo galinės sėdynės palei slenkstį grindimis nutiesė ilgą apvalią 6 cm diametro žarną, kuri nusitiesė iki pat priekinės bagažinės. Bagažinėje įmontavo Volgos 12 voltų ventiliatorių, kuris dar labiau sustiprindavo oro srautą. Iš ventiliatoriaus žarnos buvo išvedžiotos stiklo apipūtimui.
Sprendimas tikrai logiškas ir labai efektingas, tačiau iš patirties galiu pasakyti, kad šalia sėdynių iš originalių VW slenksčių angų kylanti šiluma žymiai geriau, nes tada šiluma kyla tiesiai į viršų per kojas ir rankas, šiluma pajuntama iškart. Nes jeigu šildymo angas palikti atviras tik po galine sėdyne, tada gerai šildys tik gale sėdinčius keleivius, o priekinį stiklą šildantis oras taip pat bus jau atvėsęs ir priekyje sėdintiems ilgai reikės laukti, kol įšils visas salonas.
Tavo atveju pirkčiau Eberspächer benzininį pečiuką, o variklio šilumą palikčiau tik po galine sėdyne. Bet benzininis pečiukas gali eikvoti nemažai kuro, o benzinas vis brangsta.
Papildoma gamyklinė Eberspächer benzininė šildymo įranga VW Typ 3 automobilyje. Galingumas iki 2000 vatų:
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Nusipirkau sildytuva 12V (nuo prikurkes), mano galinis langas nesildomas, tai itaisysiu tenais.
Kai ijungtas silto oro putimas, tai veikia gana flegmatiskai, ant salto pucia stipriai...
Tai galbut galima kazkokia tokia elektrine alternatyva irengti vabale?
Arba kazkaip suzaisti su Webasto oro sildymu...
Kai ijungtas silto oro putimas, tai veikia gana flegmatiskai, ant salto pucia stipriai...
Tai galbut galima kazkokia tokia elektrine alternatyva irengti vabale?
Arba kazkaip suzaisti su Webasto oro sildymu...
Elektrinį šildytuvą naudoti nerekomenduojama, nes tada gerokai apkraunamas generatorius. Be to, generatoriaus galingumo vistiek neužteks, šildytuvas dar sodins ir akumuliatorių. Neilgai sodinti (30 min.) akumuliatorių galima, bet tada sugrįžus namo būtinai reikia akumuliatorių per naktį įkrauti.
Mano nuomone, kad nejungti akumuliatorių ryjančių spiralių, visiškai pakaktų langą tik apipūsti šaltu oru, šaltas oras nuo stiklo džiovina net šerkšną. Tik tada reikia galingesnės orapūtės.
Šiuolaikinių automobilių ventiliatoriai pakankamai masyvūs, pritaikyti įmanoma, bet užims daug vietos. Netingint galima pabandyti nuvažiavus į kokį automobilių sąvartyną, tiesiog darbuotojų paklausti, kokio automobilio ventiliatorius yra mažiausias.
1. Jis turėtų būti nedidelis ir mažai eikvoti energijos, ventiliatorius galėtų būti kad ir toks.
Konstrukcija minimali ir efektinga, pučia iškart į bu galus.
Pažvelgus į šio feno kitą pusę, matosi galingas variklis, prijungus tokį feną prie galinės sienelės, jis išpūstų lauk ir galinį stiklą .
Toks variklis turėtų būti kelių padėčių. Kad neeikvotų bereikalingai energijos, visu galingumu galėtų būti jungiamas tik pradžioje.
Daugiau nuotraukų:
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/138994.jpg
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/138992.jpg
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/138996.jpg
Nuo 1970 metų Vabalų priekyje į tuos pačius šalto oro paskirstytojus įmontavo dar ir dviejų greičių ventiliatorių. Judančiame Vabale galima buvo apsieiti ir be elektrinio ventiliatoriaus, bet lyjant lietui ir trumpam sustojus, priekinis stiklas iškart aprasodavo, tuomet ir įrengė šį papildomą varikliuką.
2. Toks ventiliatorius Vabaluose buvo montuojamas tik į 1302 modelius, o meksikiečiai tokių negamino.
Mano nuomone, kad nejungti akumuliatorių ryjančių spiralių, visiškai pakaktų langą tik apipūsti šaltu oru, šaltas oras nuo stiklo džiovina net šerkšną. Tik tada reikia galingesnės orapūtės.
Šiuolaikinių automobilių ventiliatoriai pakankamai masyvūs, pritaikyti įmanoma, bet užims daug vietos. Netingint galima pabandyti nuvažiavus į kokį automobilių sąvartyną, tiesiog darbuotojų paklausti, kokio automobilio ventiliatorius yra mažiausias.
1. Jis turėtų būti nedidelis ir mažai eikvoti energijos, ventiliatorius galėtų būti kad ir toks.
Konstrukcija minimali ir efektinga, pučia iškart į bu galus.
Pažvelgus į šio feno kitą pusę, matosi galingas variklis, prijungus tokį feną prie galinės sienelės, jis išpūstų lauk ir galinį stiklą .
Toks variklis turėtų būti kelių padėčių. Kad neeikvotų bereikalingai energijos, visu galingumu galėtų būti jungiamas tik pradžioje.
Daugiau nuotraukų:
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/138994.jpg
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/138992.jpg
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/138996.jpg
Nuo 1970 metų Vabalų priekyje į tuos pačius šalto oro paskirstytojus įmontavo dar ir dviejų greičių ventiliatorių. Judančiame Vabale galima buvo apsieiti ir be elektrinio ventiliatoriaus, bet lyjant lietui ir trumpam sustojus, priekinis stiklas iškart aprasodavo, tuomet ir įrengė šį papildomą varikliuką.
2. Toks ventiliatorius Vabaluose buvo montuojamas tik į 1302 modelius, o meksikiečiai tokių negamino.
Labas vakaras, noriu atgaivinti tema, turiu tokia problema, T3 kemperyje yra autonominis sildymas, tik jis del man nezinomu priezasciu neveikia, ar yra koks specialistas kas galetu ta dalyka sutvarkyti, ar ten ko nors pas mane truksta? varikliukas stovi po dugnu, o ventiliatorius pucia is po galines sedynes. Dekui uz bet kokias mintis
Vabalistas iki kaulų čiulpų
Taip, tai benzininis peciukas, jo veikimo principas suprantu yra tai, kad turi gauti benzino ir elektros zvakes kibirksti, bet gal kas nors buvo su tokiu jau susidures ir zino dazniausias ju bedas, salone turi reguliatoriu nuo 1 iki 7, taip pat jungikli 3 padeciu, i viena puse saltas, i kita puse karstas, per viduri neutralas. Ventiliatorius sudirba kai ijungi i kuria nors puse, bet tik tiek.
Vabalistas iki kaulų čiulpų
na ka gi atgaivinu jau kadaise pradeta tema su sildymo alternatyvom , nors ir ziema eina link pabaigos bet visgi parodysiu pagaliau koks sildymas pas mane padarytas
tai peciukas eberspacher b3l- 3kw,su padarytu reguliavimu ant koju ir priekinio stiklo,galima nusireguliuot pusiau tvirtinima radau garaze nuo seno peciuko ir pritaikiau sitam,nors vietos uzima daugoka bet uztat labai efektyvu , atsiprasau uz betvarke
tai peciukas eberspacher b3l- 3kw,su padarytu reguliavimu ant koju ir priekinio stiklo,galima nusireguliuot pusiau tvirtinima radau garaze nuo seno peciuko ir pritaikiau sitam,nors vietos uzima daugoka bet uztat labai efektyvu , atsiprasau uz betvarke
(o- | -o)
tas dviejų greičių ventiliatorius, buvo mano raudonajam vabale. Keičiant motora į vandeniu aušinamą (viena iš keitimo priežasčių reikėjo šilumos žiemą) ventiliatorius buvo išimtas ir įmontuotas į dėžę pečiuko radiatorius ir kitoks ventiliatorius. Taigi tas vabalinis ventiliatorius nukeliavo pas Arūną, jei kam reik bandykit išmonyt