Sveiki, Esu naujas ir pakankamai įkyrus vabalistas, nes noriu viską perrinkti, sutvarkyti, o tai darant iškyla aibė klausimų. Kadangi Vabaliukui judant karts nuo karto atsiranda benzino kvapas, nusprendžiau išsiaiškinti to priežastį. Nuėmus baką priežastis iš karto tapo aiški - įtrūkimai ties suvirinimo siūle.
Su bakais dar sovietiniais laikais turėjau reikalų, tuomet buvo lituojama su cinu.
Klausimas vabalistams:
Ar kas susidūrė su tokia problema?
Jei taip, tai kaip ją sprendė (litavimas, klijavimas ar keitimas)?
Ačiū.
Kiauras benzino bakas
Kiauras benzino bakas
._/___\_
(o\_|_/o)
_U___U_
(o\_|_/o)
_U___U_
Geriausia žinoma virinti, tai patikimiausia, visa kita tik laikina. Bet kyla kita problema, laikantis saugumo, reikia išgarinti benzino garų likučius, todėl baką mažiausiai pusvalandį reikia garinti garais. Kai virinau savo baką, garinimui nebuvo galimybių, teko rizikuoti, ilgai ploviau vandeniu, vėliau kompresoriumi pučiant orą, suvirintojas suvirino reikiamas vietas. Baimės buvo daug, bet viskas pavyko sėkmingai.
Galima padaryti dar saugiau, užkimšus visas bako skyles, reikėtų baką pripilti pilną vandens, pastatyti jį taip, kad virinimo siūlė būtų viršuje ir nesiliestu su vandeniu, ir siūlę suvirinti. Tik toks vandenio pilstymas sudaro nemažai darbo ir nepatogumų.
Beje, virinti reikėtų tik dujiniu aparatu, virinant pusautomačiu, gali likti nedideli plyšeliai, pro kuriuos vėl gali pradėti sunktis benzinas.
Galima padaryti dar saugiau, užkimšus visas bako skyles, reikėtų baką pripilti pilną vandens, pastatyti jį taip, kad virinimo siūlė būtų viršuje ir nesiliestu su vandeniu, ir siūlę suvirinti. Tik toks vandenio pilstymas sudaro nemažai darbo ir nepatogumų.
Beje, virinti reikėtų tik dujiniu aparatu, virinant pusautomačiu, gali likti nedideli plyšeliai, pro kuriuos vėl gali pradėti sunktis benzinas.