Sveiki
nesu "vabalas", bet ėjau pro šalį
vis pasvajoju apie seną mašiniuką. labai imponuoja VW Karmann (~1970 m). Jis turi konstrukcinių panašumų į Beetle. tad išdrysiu čia užklausti.
Su automobiliais tik važinėju; remontas ir t.t. bijau ne man. tad jei kokie pasistoję klausimai į pievas - taip ir sakykit
kaip būtų su anų metų (1970) vabalu? automobilio paskirtis būtų - sezoninis vasarinis mašiniukas.
Elementari eksploatacija:
stabdžių diskai, kaladėlės ir pan. - nesunku rasti pakaitalus? ar labai brangu "modernizuoti" stabdžių sistemą?
Oro/kuro filtrai? kaip su jais situacija?
Remontas:
Variklio detalės, starteris ir pan. kaip su jų remontu/keitimu? ar brangu? daug vargo atima detalių paieška?
Kėbulas - ar labai puola rūdys lyginant su šiuolaikiniais automobiliais?
Variklis - per 30-40 metų turėtų būti vargęs/pervargęs. ar ypatingai reikalauja priežiūros ar genda?
Variklio pakeitimas į kokį nors šiuolaikišką - utopija? (nesiremiant, kad už pinigus viską galima, o galvojant kiek optimaliau). Beje, variklis taip pat gale. Aušinimas oru/tepalu. kas reiškia dažnas keitimas - taip?
Eksploatacija ir pan.
Pabandysiu atsakyti.
Senas automobilis tikrai nėra didelis džiaugsmas, didžiausia bėda kėbulo korozija. Visi automobiliai tik nuriedėję nuo konvejerio, jau pradeda rūdyti, pradžioje rūdija uždaros ertmės ir mažiau matomos vietos, o praėjus keliems metams, rūdys tampa matomos ir išorėje. Jei automobiliu intensyviai važinėjama ir žiemą, iš jo po 20 metų nieko nebelieka.
Nusipirkus seną antikvarą, iškart reikia pasirūpinti garažu, Lietuvoje klimatas labai drėgnas. Labai svarbu nevažinėti žiemą, kai kelyje pilamos druskos.
Vabalų dalys yra originalios, jos nuo kitų automobilių nepritaikomos, tačiau Vabalams dalių tikrai yra, jų nėra sunku gauti.
Jei oro filtras tepalinis (kaip Jūsų nuotraukoje), jam reikia įpilti tik truputį tepalo. Jei oro filtras popierinis, jį reikia gerai "išdulkinti" :)
Originalūs VW varikliai dažnai būna jau pervargę, kartais jie būna jau pakeisti ar remontuoti. Retsykiais pasitaiko žinoma ir originalių, pakenčiamo stovio variklių.
Keisti Vabalo variklį į kito tipo variklį įmanoma, tačiau tada Vabalas pavirs Frankenšteinu. Automobilis žinoma bus dvigubai galingesnis, bet Vabalui pakeitus variklį, jis praras savo žavesį.
Karmann Ghia tai tas pats Vabalas, tik kitu kėbulu. Priekinė ir galinė pakaba, pavarų dėžė ir variklis yra identiški Vabalui. Karmann Ghia dugnas taip pat toks pats kaip ir Vabalo, tačiau truputį platesnis. Trumpai tariant, svarbiausia kreipkite dėmesį į kėbulo korozijos stovį.
Senas automobilis tikrai nėra didelis džiaugsmas, didžiausia bėda kėbulo korozija. Visi automobiliai tik nuriedėję nuo konvejerio, jau pradeda rūdyti, pradžioje rūdija uždaros ertmės ir mažiau matomos vietos, o praėjus keliems metams, rūdys tampa matomos ir išorėje. Jei automobiliu intensyviai važinėjama ir žiemą, iš jo po 20 metų nieko nebelieka.
Nusipirkus seną antikvarą, iškart reikia pasirūpinti garažu, Lietuvoje klimatas labai drėgnas. Labai svarbu nevažinėti žiemą, kai kelyje pilamos druskos.
Vabalų dalys yra originalios, jos nuo kitų automobilių nepritaikomos, tačiau Vabalams dalių tikrai yra, jų nėra sunku gauti.
Jei oro filtras tepalinis (kaip Jūsų nuotraukoje), jam reikia įpilti tik truputį tepalo. Jei oro filtras popierinis, jį reikia gerai "išdulkinti" :)
Originalūs VW varikliai dažnai būna jau pervargę, kartais jie būna jau pakeisti ar remontuoti. Retsykiais pasitaiko žinoma ir originalių, pakenčiamo stovio variklių.
Keisti Vabalo variklį į kito tipo variklį įmanoma, tačiau tada Vabalas pavirs Frankenšteinu. Automobilis žinoma bus dvigubai galingesnis, bet Vabalui pakeitus variklį, jis praras savo žavesį.
Karmann Ghia tai tas pats Vabalas, tik kitu kėbulu. Priekinė ir galinė pakaba, pavarų dėžė ir variklis yra identiški Vabalui. Karmann Ghia dugnas taip pat toks pats kaip ir Vabalo, tačiau truputį platesnis. Trumpai tariant, svarbiausia kreipkite dėmesį į kėbulo korozijos stovį.
Tai aktyvuotos anglies bakelis, jis skirtas benzino garų sulaikymui ir padeda apsisaugoti nuo nepageidaujamo benzino kvapo salone. Ypač aktualus vasarą, esant karštam orui arba automobiliui važiuojant ar stovint nelygioje vietoje.
Šį filtravimo įrenginį VW automobiliams ėmė montuoti apie 1971 metus - Vabalams, autobusėliams, Karmann Ghia, Porsche 914. Aktyvuotos anglies granulės tarnaudavo iki 50.000 kilometrų, vėliau jas ar visą indą reikėdavo keisti.
Mūsų kraštuose šis įrenginys sutinkamas retai, nes filtravimo įranga priekyje ir gale montuota tik eksportiniams VW automobiliams. Be to, prabėgus daugybei metų, po eilinio remonto tokia įranga galėdavo būti tiesiog išmetama.
Išsamiai apie tai Thesamboje:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... t=#4230453
Bendra sujungimo ir veikimo schema:
Paimta iš: http://www.thesamba.com/vw/archives/man ... ssions.php
Šį filtravimo įrenginį VW automobiliams ėmė montuoti apie 1971 metus - Vabalams, autobusėliams, Karmann Ghia, Porsche 914. Aktyvuotos anglies granulės tarnaudavo iki 50.000 kilometrų, vėliau jas ar visą indą reikėdavo keisti.
Mūsų kraštuose šis įrenginys sutinkamas retai, nes filtravimo įranga priekyje ir gale montuota tik eksportiniams VW automobiliams. Be to, prabėgus daugybei metų, po eilinio remonto tokia įranga galėdavo būti tiesiog išmetama.
Išsamiai apie tai Thesamboje:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... t=#4230453
Bendra sujungimo ir veikimo schema:
Paimta iš: http://www.thesamba.com/vw/archives/man ... ssions.php
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Meksikietiškuose 1600i Vabalų bagažinėse randasi labai panašūs, bet ne anglies bakeliai. Jie yra tušti, tai tiesiog plėtimosi indas (Fuel Expansion Chamber), skirtas benzino garams.
Šiek tiek plačiau: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=420299
Paimta iš: http://www.1600i.de/e_1600i.html
Šiek tiek plačiau: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=420299
Paimta iš: http://www.1600i.de/e_1600i.html