Sunny bug, 1984

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
Darkinas
Posts: 268
Joined: 2012 Aug 03 Fri, 7:24
Location: Molėtai-Vilnius-Molėtai

Sunny bug, 1984

Post by Darkinas »

Sveiki,
Vabalas man visuomet buvo automobilis Nr.1 Dar mokyklos laikais, o tai buvo daugiau nei prieš 20 metų svajojau tokį turėti. Naršant po skelbimus akis netyčia užkliuvo už šio vabaliuko.... nuvažiavau, apžiūrėjau ir negalėjau nenupirkti (Ačiū Linui, kuris davė naudingų patarimų ir žinoma šeimynai, kuri davė pritarimą naujam pirkiniui (teko prisižadėti, kad parduosiu savo prikelta suzuki streetfighterį)). Vabalas yra iš Vakarų Vokietijos, juo važinėjo trys dailiosios lyties atstovės (nors apie vokietaites to nepasakysi). Kaina buvo nesikandžiojanti, nes kaip supratau pardavėjas šį vabalą gavo kaip papildomą bonusą. Vabalo spidometras rodo 320 km (prie variklio yra lipdukas, kad 2005 tepalai keisti buvo esant 70 000 ridai. Vabalui trūksta vieno slenksčio, kitas irgi visiškai nužudytas korozijos, ratų gaubtų, atsarginio rato, akumuliatoriaus ir kai kurių smulkmenų. Kadangi gyvenu 65 km. už sostinės, pardavėjas pažadėjo, kad bent jau tokiai kelionei automobilį paruoš. Transportuojant iš DE buvo nutraukta kuro padavimo žarnelė, kurią sutvarkius vabalas užsikūrė. Užkūrus ir pašildžius variklį atsirado netikėta problema - pradėjo bėgti tepalas pro vožtuvų dangtelį. Nuėmus dangtelį (o norint tai padaryti tereikėjo atlaisvinti prispaudėją, beveik nenaudojant jokių įrankių) paaiškėjo, kad trūkusi kamštinė tarpinė. Sutvarkius šią problemą buvo padarytas test-draivas, kurio metu paaiškėjo, kad stringa dešnio galinio rato stabdžiai. Sutvarkius ir šią problemą automobilį pasiėmiau ir parvariau namo. Variklio darbas iš tiesų nėra geras, šiltas nenori kurtis, kuro sąnaudos žvėriškos, bet nujaučiu kame problema (neveikia, tiksliau pastoviai veikia paleidimo sistema) ir ją artimiausiu metu spręsiu (nes rankos tikrai ne iš rūros auga). Atvažiavus namo nuo variklio ar nuo rato kilo dūmelis, o kairys galinis ratas buvo ganėtinai įkaitęs. Važiuojant į kojas pūtė karštą orą ir teko atidaryti stoglangį, nes neišsiaiškinau, kokiu būdu tą šilumą sumažinti. Žodžiu Vabalas kelionę šiaip ne taip atlaikė ir yra pasiruošęs atsinaujinimui. Beje, įdomi praeivių ir kitų vairuotojų reakcija į šį automobilį - net keista lietuvio veide pamatyti šypseną (nors aš jau pripratęs, nes karts nuo karto pravažiuoju su senutėliu k650 motociklu). Žodžiu emocijų daug, o mintyse jau pilna planų:
Variklio diagnostika ir remontas (kuro padavimo sistema, karbiuratorius, žvakės, tepalai ir t.t.)
Stabdžių sistemos remontas
Važiuoklės diagnostika ir remontas
Kėbulo estetinės būklės gerinimas (diagnostika, jei reikės ardymas, virinimas, glaistymas ir dažymas ar klijavimas plėvele)
Kiti darbai, o tada pasirodymas visuomenei.
Tai tiek šiam kartui

1->didesnė 2->didesnė 3->didesnė
Vabaliux
Posts: 48
Joined: 2011 Sep 15 Thu, 9:05
Location: Vilnius

Post by Vabaliux »

Sveikinu su pirkiniu :D Linkiu tik gerų emocijų draugaujant su vabaliuku :D
Darkinas
Posts: 268
Joined: 2012 Aug 03 Fri, 7:24
Location: Molėtai-Vilnius-Molėtai

Post by Darkinas »

Vabaliux wrote:Sveikinu su pirkiniu :D Linkiu tik gerų emocijų draugaujant su vabaliuku :D
Ačiū už sveikinimus. Bandysiu šiek tiek padraugauti šį savaitgalį. Kiek bus gerų emocijų informuosiu vėliau
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Sveiki prisijungę.
Kai parašėte apie turimus nuosavus du motociklus, tapo aišku, kodėl rinkotės būtent šį Vabalą, matyt didžiausias jo privalumas, kad jis turi didelį stoglangį, tokie stoglangiai pasitaiko tikrai retokai.

Šiek tiek apie juos. Meksikiečiai serijiniu būdu tokius stoglangius kai kuriems Vabalams montavo apytikriai nuo 1990 metų, o iki tol meksikiečiai jų negamino. Iki to meto importuotiems Vabalams į Vokietiją, stoglangius montavo matyt jau patys vokiečiai.
Dzo-marijos temoje kadaise išsivystė nedidelė tema apie stoglangius:
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... ght=#10911

Papildysiu jūsų temą senesnėmis nuotraukomis, jos darytos 2008 metų pavasarį Gariūnuose, paimtos berods iš Autogido. Tuo metu automobilio kaina buvo nurodyta 5500 litų:
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Sveikinu, šaunus pirkinys!
Kadaise apžiūrinėjom šį vabalą su draugu, jį atbaidė standartinės parūdijusios vietos ir dar pamenu, jog buvo vandens salone nemažai, gali būti jog pro stoglangį truputį leidžia...
Bet visa tai išsprendžiama, svarbu gerose rankose ir biudžetas yra dalims ;)
Sekmės!
Darkinas
Posts: 268
Joined: 2012 Aug 03 Fri, 7:24
Location: Molėtai-Vilnius-Molėtai

Post by Darkinas »

Sveiki, Stoglangis tikrai nebuvo esminis kriterijus pasirenkant šį vabalą. Kai kuriais atvejais tai būna daugiau trūkumas, o ne privalumas.
O dėl ankstesnio skelbimo tikrai nustebinote, atrodo, kad tai tikrai tas pats vabaliukas. Kažkoks keistas toks vabalo ilgas pardavinėjimas nuo 2008!!!!!!! pavasario. Beje, gal Jūs suklydote ir matėte šį vabalą šių metų pavasaryje, nes Jūsų prikabinto failo pavadinimai: 1984-Vilnius-2012_05_-1, 1984-Vilnius-2012_05_-2, 1984-Vilnius-2012_05_-3б 1984-Vilnius-2012_05_-4, o tai kaip ir nukreipia į šių metų pavasarį. Be to nemanau, kad vabalas tiek metų nepakliūtų pas vabalistus, o kolekcionuojant ir archyvuojant info apie skelbimus galima ir suklysti.

Bet kokiu atveju Vabaliukas nupirktas ir bus tvarkomas, o visokių siurprizų manau rasiu ir pats.


Beje man jau sumokėjus rankpinigius ir Linui paskelbus info apie ketinamą įsigyti vabalą šiame forume, vabalo pardavėjas sulaukė tikro skambučių bumo
Sigis wrote:Sveiki prisijungę.
Kai parašėte apie turimus nuosavus du motociklus, tapo aišku, kodėl rinkotės būtent šį Vabalą, matyt didžiausias jo privalumas, kad jis turi didelį stoglangį, tokie stoglangiai pasitaiko tikrai retokai.

Šiek tiek apie juos. Meksikiečiai serijiniu būdu tokius stoglangius kai kuriems Vabalams montavo apytikriai nuo 1990 metų, o iki tol meksikiečiai jų negamino. Iki to meto importuotiems Vabalams į Vokietiją, stoglangius montavo matyt jau patys vokiečiai.
Dzo-marijos temoje kadaise išsivystė nedidelė tema apie stoglangius:
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... ght=#10911

Papildysiu jūsų temą senesnėmis nuotraukomis, jos darytos 2008 metų pavasarį Gariūnuose, paimtos berods iš Autogido. Tuo metu automobilio kaina buvo nurodyta 5500 litų:
Darkinas
Posts: 268
Joined: 2012 Aug 03 Fri, 7:24
Location: Molėtai-Vilnius-Molėtai

Post by Darkinas »

Ačiū už sveikinimus. Sigio pateikta informacija nustebino, bet nenuliūdino ir euforijos nesumažino nes už Vabalą sumokėta suma per pusę pigesnė nei prašyta tuomet. Jei LT jis tikrai nuo to meto nesvarbu, kantrybės man tikrai užteks. Rūdys tikrai totaliai nepažeidė šio Vabaliuko ir viskas yra tvarkoma (manau kėbulu užsiimsiu ne sezono metu). Stoglangyje yra maža skylutė, manau iš ten ir vanduo. Salonas dabar sausas ir nesupelijęs, dugnas padengtas antikorozine danga, paslėptos kai kurios rūdys (nors vis tiek viską reikės peržiūrėti ir perdarinėti). O, kad patirties ir noro tikrai yra galima spręsti ir iš kitų mano projektų: http://www.motomanai.lt/moto-forumas/mo ... .9288.html ir http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=40&t=42901 Taip pat esu įsitikinęs, kad sulauksiu pagalbos ir palaikymo iš Jūsų visų Vabalomanų. Svarbu, kad yra šeimos palaikymas. Dabar Vabalas džiugina kaimynus, o netrukus keliaus į garažą diagnostikai, remontui ir bent jau elementariam atsinaujinimui.
dzo_marija wrote:Sveikinu, šaunus pirkinys!
Kadaise apžiūrinėjom šį vabalą su draugu, jį atbaidė standartinės parūdijusios vietos ir dar pamenu, jog buvo vandens salone nemažai, gali būti jog pro stoglangį truputį leidžia...
Bet visa tai išsprendžiama, svarbu gerose rankose ir biudžetas yra dalims ;)
Sekmės!
Darkinas
Posts: 268
Joined: 2012 Aug 03 Fri, 7:24
Location: Molėtai-Vilnius-Molėtai

Post by Darkinas »

Sveiki, šiandien įvyko pirma artimesnė pažintis su vabaliuku. Pradėta nuo kuro sistemos. Jokių netikėtumų neradau, tiksliau radau tą, ko ir tikėjausi. Kuro pompos būklė apgailėtina - abi diafragmos yra pažeistos, gerai, kad dar pagrindinė diafragma ne kiaurai sueižėjusi, tiksliau sutrūkinėjęs tik vienas jos sluoksnis. Klausimas Vabalistams - ar naudoti remkomplektą ar keisti į naują (neišardomą) siurbliuką.
Panaši situacija ir karbiuratoriuje, kadangi variklis neturėjo staigaus pagreitėjimo ir pašilęs dirbo didesniais sūkiais, kaip ir tikėjausi suradau visiškai susidėvėjusias greitinančiojo siurbliuko ir pašildymo mechanizmo diafragmas (karbas SOLEX 30 PICT-3)
Dėl visų dalių žadėjo padėti Arūnas iš klubo.
Tiesa, buvo vienas netikėtumas, tik šiandien pastebėjau, kad trūko vienos aušinimo žarnos (gofros), tikiuosi per trumpą kelionę variklio neperkaitinau. Žarna aišku buvo nupirkta ir uždėta ant automobilio.
Kad nustatyti variklio būklę, buvo išsuktos ir apžiūrėtos žvakės. Žvakės buvo sausos gražios, elektrodai teisingos kakavinės spalvos.
Tiek naujienų šį kartą
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Dėl membranos - remontinį komplektą pirkti būtų šiek tiek pigiau, naujos pompos pirkti manau neverta, iš esmės pompose niekas daugiau negenda.
Gofruota žarna skirta pečiui, bet jei jos nebuvo visai, atsiranda laisva skylė orui išeiti, variklio aušinimas žinoma truputį gali nukentėti.
Dėl nuotraukų, įkeldamas nuotraukas žioplai įrašiau 2012 metus, nuotraukos tikrai darytos 2008 metais.

Darkino temos paįvairinimui, berods tai entuziastingo Sunny Bug savininko sukurtas tinklalapis, visumoje skirtas visiems iš Meksikos importuotiems Vabalams:
www.sunny-bug.de
Darkinas
Posts: 268
Joined: 2012 Aug 03 Fri, 7:24
Location: Molėtai-Vilnius-Molėtai

Post by Darkinas »

Sveiki, na aš irgi manau restauruoti senąją pompą. Tik įdomu, kaip membranos kotas atsijungia nuo korpuso, nes grubiai nenorėjau, o knygoje apie Vabalų remontą parodyta tik neišardoma pompa. Dėl gofruotos žarnos šiek tiek nuraminote, nes pro ją pučiamas oras žemyn, maniau, kad ji ir aušina variklį. O dėl metų tikrai įdomu ką ir kur vabaliukas daugiau nei keturis metus veikė. Tačiau, kad nebuvo eksploatuojamas, tai tikrai, nes tik bandytas daryti kėbulo remontas, tiksliau jo imitacija, o šiaip daugiau lietuviškų auksarankių pėdsakų kaip ir nėr.
Sigis wrote:Dėl membranos - remontinį komplektą pirkti būtų šiek tiek pigiau, naujos pompos pirkti manau neverta, iš esmės pompose niekas daugiau negenda.
Gofruota žarna skirta pečiui, bet jei jos nebuvo visai, atsiranda laisva skylė orui išeiti, variklio aušinimas žinoma truputį gali nukentėti.
Dėl nuotraukų, įkeldamas nuotraukas žioplai įrašiau 2012 metus, nuotraukos tikrai darytos 2008 metais.

Darkino temos paįvairinimui, berods tai entuziastingo Sunny Bug savininko sukurtas tinklalapis, visumoje skirtas visiems iš Meksikos importuotiems Vabalams:
www.sunny-bug.de
Post Reply