Tai vandens kondensato lašeliai, kurie susidaro kompresoriuje dėl slėgio ir temperatūrinių svyravimų. Kondensatui surinkti naudojamas nedidelis specialus kondensato surinkėjas, tačiau ir jis ne visada padeda. Tada po gruntu ar po dažais galima surasti tokių ''blusyčių''. Kartą teko matyti net visą automobilį šviežiai nudažytą ir visą ''apiblusinėtą'' kondensato lašeliais.dzo_marija wrote:...kai kur tokie burbuliukai pasitaiko, juos nudreski ir lieka skylute.
Dzo_marija 1996 metų Vabaliukas...
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Galima nežymiai įtempti galinius torsionus (sakysim 4 laipsniais). Bet darbo visai dienai ir tą geriau darytis pačiam, nes niekas tokio darbo padaryti daugiau nesugebės (niekas nesupranta kas per daiktas torsionai, o apie laipsnių matuoklius iš vis nieko nėra girdėję).dzo_marija wrote:Ökaip pakelti vabalo uzpakali?
Na dar galima pasiūlyti žymiai paprastesnį variantą - amortizatorius su papildomomis spyruoklėmis. Šios spyruoklės pakabą padarys standesnę ir ratai ne taip reaguos į įvairius perkrovimus.
Lietuvoje berods kol kas dar niekas neturėjo Vabale tokių amortizatorių su kompensacinėmis spyruoklėmis, dėl to pasakyti kiek jos efektingos, sunku. Amortizatoriai yra reguliuojami, reguliuojasi jų standumas.
Atkreipkite dėmesį, kad šie amortizatoriai neturi strypo apsaugos, strypas visada bus aptaškytas purvais ir smėlis visada papildomai šlifuos riebokšlį.
1 nuotr. - Galiniai amortizatoriai
2 nuotr. - Priekiniai
Amortizatoriai iš čia: http://www.hoffmann-speedster.com/us/prod/FAHR_2.asp
Peržiūrėjęs visus VW atsarginių dalių tinklalapius neradau daugiau tokių amortizatorių su spyruoklėmis, gal būt tokie amortizatoriai visai nepopuliarūs, dėl to niekas ir negamina.
Susidaro įspūdis, kad tokius chromuotus amortizatorius gamina tik kokiems pliažiniams parodomiesiems bagiams, kur važiuoklė atvira ir gerai matosi visi blizgučiai, bet po pliažą jie nevažinėja (kad nesurūdytų).
Šie amortizatoriai palyginus yra nebrangūs, tuomet pigiai bus ir chromuota ñ surūdys per vieną mėnesį, geriau jau būtų nechromavę.
Visą važiuoklės eigą galima pastebėti šiose amortizatorių nuotraukose, visa bendra eiga į abu galus sudarytų apie 15 cm. Jei trumpiau, padangos tikrai liesis .dzo_marija wrote:ÖKiek mazdaug cm rato eiga?
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Buvau pasivazineti kelias dienas.
Autostradoje pasiekiau 130km/h greiti (kelioms sekundems), tachometras rode apie 4300 apsuku. Tad galima teigti jog rodo gerai...
Dar viena bedele, pasiziurejau po ilgos keliones, jog priekiniai stabdziu diskai labai ikaite, tai reikes perrinkti suportus. Gal kokiu patarimu duosite is anksto? Ar perrenkat reiktu iskarto ir nusipirkti/pakeisti kaladeles?
Dar vienas dalykas, kai stabdai, tai meta vaira, nevienodai sudirba...
Autostradoje pasiekiau 130km/h greiti (kelioms sekundems), tachometras rode apie 4300 apsuku. Tad galima teigti jog rodo gerai...
Dar viena bedele, pasiziurejau po ilgos keliones, jog priekiniai stabdziu diskai labai ikaite, tai reikes perrinkti suportus. Gal kokiu patarimu duosite is anksto? Ar perrenkat reiktu iskarto ir nusipirkti/pakeisti kaladeles?
Dar vienas dalykas, kai stabdai, tai meta vaira, nevienodai sudirba...
Gal būt kaladėlės pastoviai liečiasi prie stabdžių diskų ir kaista, nes dėl korozijos jos neatšoka iki galo.dzo_marija wrote:...priekiniai stabdziu diskai labai ikaite...
...kai stabdai, tai meta vaira.
Norėdamas patikrinti ar kaladėlės liečiasi pastoviai, stengiuosi ilgą laiką nestabdyti, kad kaladėlės atauštų, po to sustoju naudodamas rankinį stabdį ir tada patikrinu ar kaista priekiniai stabdžiai.
Stabdant vairą meta, nes nevienodai stabdo kaladėlės, kartais pasitaiko netgi taip, kad vienas ratas iš vis nestabdo.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Po vairo reduktoriumi yra speciali atrama ratų kampo pasukimui reguliuoti. Atramą lengva pastebėti palindus po priekine pakaba. Pasukus vairą iki galo, lengvai bus galima pastebėti į kurias vietas remiasi ta atrama. Reguliuojasi labai nesudėtingai. (1 nuotr.).dzo_marija wrote:Kas gali man ikelti foto, kur randasi ribotuvai? Ir kaip ten ka pasukioti, siek tiek noriu pamazinti priekiniu ratu pasisukimo kampa.
Visos 1600 i Vabalų elektros schemos čia:dzo_marija wrote:Nuo kurio saugiklio pasiulytumete pajungti "prikurke". Gal turite saugikliu issifravimus, pagal numeracija kas yra kas.
http://www.1600i.de/e_1600i.html --> Elektronic
Degiklio laidą galima prijungti tiesiai nuo + laido už saugiklio. Paprastai tai būna storas raudonas laidas.
Senesnio Vabalo schemoje, saugiklių skyriuje apibrėžiau tą vietą raudonu apskritimu (2 nuotr.).
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Atsiduriau kryzkeleje, ka patartumete daryti?
Ar kelti vabalo uzpakaliuka torcionu pagalba ar pirkti anksciau minetus amortizatorius ir isistatyti juos vietoj senu...
Aisku atrodytu geriau tiesiog pakeisti amortizatorius, taciau kadangi niekas ju neturejes Lietuvoje, tai irgi bandomasis triusis busiu...
Beda dar viena, kad negreitai jie atvaziuotu, po minimum menesio...
Gal kas zinote analogu? Ir siaip gal galima kazka pritaikyti nuo kitokiu masinu...
Ar kelti vabalo uzpakaliuka torcionu pagalba ar pirkti anksciau minetus amortizatorius ir isistatyti juos vietoj senu...
Aisku atrodytu geriau tiesiog pakeisti amortizatorius, taciau kadangi niekas ju neturejes Lietuvoje, tai irgi bandomasis triusis busiu...
Beda dar viena, kad negreitai jie atvaziuotu, po minimum menesio...
Gal kas zinote analogu? Ir siaip gal galima kazka pritaikyti nuo kitokiu masinu...
Vladas su savo tėvu (Aleksandru) neseniai įstatė tokius amortizatorius su spyruoklėmis. Jų juodasis Vabalas turi kito VW automobilio variklį ir yra šiek tiek sunkesnis, be to kartais vežiojasi vabalinę priekabą, dėl to nutarė pakietinti galinę važiuoklę. Galas tapo labai kietas ir to daryti jie nerekomenduoja.
Amortizatorius su spyruoklėmis pirko autodalių parduotuvėje, tiesiog pasimatavę amortizatorių aukštį.
Manau išeitis vienintelė, dėti platesnius sparnus. Hofmano kataloge yra, bet baisiai brangūs.
Amortizatorius su spyruoklėmis pirko autodalių parduotuvėje, tiesiog pasimatavę amortizatorių aukštį.
Manau išeitis vienintelė, dėti platesnius sparnus. Hofmano kataloge yra, bet baisiai brangūs.