Sveiki, turiu busika T2 noriu pries vasara pakeisti duslintuva, nes kai uzkuriu
ir kai važiuoju salone jaučiasi išmetamu duju kvapas, reik pastovei reguliuotis paduodama ora is lauko, bei nuo variklio. Problema reikia salinti, taciau vartant Bosal kataloga susiduriau su dar viena beda jog T1 ir T3 duslintuvu yra, o T2 kaip ir nera. Klausimas ar tinka T1 duslintuvas T2 busiukui, variklis 1600 cm3 pagamintas '77 metais. Pridedu nuotrauka savojo
busiko, beje sis aparatas turi savo varda Maria Lopez. Manau vis dazniau sutiksite mane su juo
Duslintuvas T2 busikui
Duslintuvas T2 busikui
Maria-Lopez forever
Visumoje Vabalo 1,6 litro variklio duslintuvas turi tikti, nes autobusėlio 1,6 varikliai tokie patys, kaip ir Vabalo. Tik autobusėlio duslintuvas truputėli ilgesnis, turi papildomas skyles kraštuose ir turi tik vieną išėjimą. Manau šiuo atveju visgi geriau ieškoti T2 autobusėlio duslintuvo.
Autobusėlio duslintuvą galėtų turėti Arūnas, galite pabandyti paskambinti jam, tel. 8 698 211 98, Vilnius. Bet jei nepavyktų gauti ir iš jo, tada jis galėtų tiksliau paaiškinti, kokius darbus reikėtų nuveikti, įsigijus Vabalo duslintuvą.
Autobusėlių duslintuvai:
http://www.hoffmann-speedster.com/usbus ... uspuff.asp
Vabalų duslintuvai:
http://www.hoffmann-speedster.com/us/prod/AUSPUFF.asp
Autobusėlio ir Vabalo duslintuvai palyginimui:
Autobusėlio duslintuvą galėtų turėti Arūnas, galite pabandyti paskambinti jam, tel. 8 698 211 98, Vilnius. Bet jei nepavyktų gauti ir iš jo, tada jis galėtų tiksliau paaiškinti, kokius darbus reikėtų nuveikti, įsigijus Vabalo duslintuvą.
Autobusėlių duslintuvai:
http://www.hoffmann-speedster.com/usbus ... uspuff.asp
Vabalų duslintuvai:
http://www.hoffmann-speedster.com/us/prod/AUSPUFF.asp
Autobusėlio ir Vabalo duslintuvai palyginimui:
Aha! Berods dalyvavote praeitos vasaros Platelių ''Roko naktyse''. Purvynė buvo nepamirštama, kad juos kur 69-ios .
Dar truputį: http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=266
Dar truputį: http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=266
Tuomet šiek tiek vėl nuo pradžių. Jei duslintuvas jau visas kiauras, tada jį reikės keisti, lopyti neverta.andriukas wrote:o negali buti tokia beda, kad pas mane tame heat exchanger'yje pradeges vamzdis, nes pro ortakius panelej eina dumelis kai uzkuri ir kai dirba ant laisvu.
Jei salone įjungus šilumą pradeda sklisti išmetamųjų dujų kvapas, tuomet čia bus pečiuko bėdos. Jei jis dar nebyra gabalais, galima jį šiek tiek ir palopyti. Jo viduje yra aliuminio radiatorius. Aliuminis apglėbia apie 80% išmetimo vamzdžio ir po aliuminiu paprastai išmetimo vamzdis būna sveikas ir per ten dujos prasiskverbti negali. Dažniausiai perrūdija už aliuminio ribų, ore esantys vamzdžiai, dažniausiai duslintuvo pusėje.
Pečius gan brangus ir kad jo nepirkti, galima išorinės skardos dalį laikinai nupjauti, tada reikia nupjauti perrūdijusį vamzdžio galą ir privirinti naują tokį patį. Tai tiesi vamzdžio atkarpa, kurios ilgis gali būti tik apie 10-15 centimetrų.
Žodžiais tai sunku paaiškinti, bet tikiuosi supratote. Kad būtų vaizdžiau, įdedu nuorodą iš mūsų forumo, kurioje jau buvo apie tai šiek tiek kalbėta: http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=29
Ir nuotrauka iš ten. Jei jūsų šildymo pečiukas iki tokio lygio dar nesupuvo, galima pabandyti palopyti viduje esantį vamzdį.
1. Perpuvusio vamzdžio dalis apie kurį minėjau, dažniausiai randasi šios nuotraukos kairėje pusėje. Laikinai nupjovus skardinį apvalkalą (iki aliuminio radiatoriaus), tą vamzdžio dalį galima nesunkiai pakeisti. Tą padaryti būtų galima netgi nenuėmus pačio šildytuvo ar variklio, priėjimas ne itin patogus, bet pabandyti galima.
Nuotrauka iš čia: http://www.thesamba.com/vw/forum/album_ ... _id=316442
(Nuotraukos autorius rašo, kad uždėjęs šiluminę izoliaciją, išorinis apvalkalas perrūdijo per kelis metus.)
Blogesnė situacija būtų, jei vamzdis būtų perpuvęs dešinėje šios nuotraukos pusėje, tada reikėtų nuiminėti šildytuvą ir viskas truktų žymiai ilgiau.
Ir dar viena mintis. Mes pripratę viską susiremontuoti, bet bevartydamas thesamba.com tinklalapį, pastebėjau, kad jie, gerokai surūdijusių šildytuvų jau neremontuoja, o perka naujus. Bet manau pakeitus vamzdžio dalį, šildytuvas tikrai galėtų dar tarnauti.
2. Na ir bendram vaizdui autobusėlio šildymo schema.
Piešinys iš: http://www.type2.com/library/heat/heatdum.html
3. 1966 metų T1 autobusėlio restauruotas variklis (berods 1,3 ltr.).
Nuotrauka iš čia: http://www.thesamba.com/vw/forum/album_ ... _id=316442
(Nuotraukos autorius rašo, kad uždėjęs šiluminę izoliaciją, išorinis apvalkalas perrūdijo per kelis metus.)
Blogesnė situacija būtų, jei vamzdis būtų perpuvęs dešinėje šios nuotraukos pusėje, tada reikėtų nuiminėti šildytuvą ir viskas truktų žymiai ilgiau.
Ir dar viena mintis. Mes pripratę viską susiremontuoti, bet bevartydamas thesamba.com tinklalapį, pastebėjau, kad jie, gerokai surūdijusių šildytuvų jau neremontuoja, o perka naujus. Bet manau pakeitus vamzdžio dalį, šildytuvas tikrai galėtų dar tarnauti.
2. Na ir bendram vaizdui autobusėlio šildymo schema.
Piešinys iš: http://www.type2.com/library/heat/heatdum.html
3. 1966 metų T1 autobusėlio restauruotas variklis (berods 1,3 ltr.).