Tereikia tik labai norėti...

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Regis priejau padangu pasirinkima.

Utgangspunkt: originalus ratai 4,5J15 - ET41 su 5.60x15 padangom (naudojau 155/80 R15 padangas perimetrui paskaiciuot).

Su www.motormann.no skaiciuotuvo pagalba radau, jog sios padangos turetu "tilpt" i 5% perimetro paklaida:

priekyje - 195/55R16 padangos ant 6J16 - ET52 ratlankiu
gale - 205/55R16 padangos ant 7J16 - ET55 ratlankiu.

Galejau pasirinkt kiek aukstesni profili, bet buvo sunkoka rast vieno produsento gaminamas padangas dviem skirtingais dydziais...
Siai dienai galvoju pirkt Toyo Proxes T1-R padangas.

Kazi padangos nebus per placios ant ratlankiu???

Stai padangu profilis. (Ratlankis ne i tema...:) )
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Nauji "batai" vietoj...
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Vaizdelis rimtas, grožybė.
Įdomu, ar padangos ko nors neliečia ir ar nenukentėjo priekinių ratų pasukimo kampas.
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Ikelsiu ir daugiau nuotrauku, bet visas komplektas susidejo is:

Kerscher diskiniu stabdziu tiek priekyje tiek gale su porsche varztu isdestymu.

Kad islaikyt ta pati pravazuma (kuris pakito del kitokio ratlankiu isnesimo nei originalus) panaudotos tarpines saibos. 7mm priekyje bei 18mm gale. Su saibom seke ir ilgesni varztai.

Ratlankius bei padangas buvau jau anksciau aprases, tad nesikartosiu.

Priekyje is anskciau turejau reguliujamus Kerscher amortizatorius, o gala nuleidau per viena isorini torsionu dantuka. Noriu kad vabalas stovetu tiesiai.

Stabdziu sistema dar neuzbaigta 100%. Laukia naujas pagrindinis cilindras, sistema neuzpildyta dar, ir rankinio stabdzio trosai gale nepajungti. Tad apie pakitusius vaziavimo ypatumus negaliu nieko pasakyt pakolkas.

Bet vairo sukimo kampas nenukentejo ar bent jau ne stipriai.

Kaip ir minejau, daugiau nuotrauku jau pakeliui... ;)
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Priekiniai "uzkulisiai":
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

galas:
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

1. Ratu isnesimas.
2-4. Galines tarpines saibos 18 mm
5-7. Tarpas tar padangu bei kebulo, kaip tik :)
8. Taip atrode vabalas su originaliu auksciu gale. Kaip minejau anksciau, gala veliau nuleidau per viena dantuka isoriniam torsionu gale.
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Truputi personalizacijos :)
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Sunku ką pridurti, kruopštus ir kokybiškas darbas ir dar su nuosavu ženklu.

Vabalą tiek priekyje, tiek ir gale nuleidai, bet žiūrint į nuotraukas nesijaučia kad jis būtų labai nuleistas. Spėju kėbulas nusileido apie porą centimetrų.
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Dekui uz komplimenus.

Galas nusileido per 5cm o priekis tai net nezinau... seniai originaliam auksty bebuvo.
Post Reply