Peržiūrėjus albumo nuotraukas susidaro visai neblogas įspūdis, korozijos židinių daug, kai kurie židiniai jau kiauryminiai, bet automobiliui 43 metai, surasti tokio amžiaus ir tokio stovio automobilį, būtų sunku. Dažnai tokie veteranai būna arba perpūvę arba jau pervirinti.
Slenksčių ir grindų keisti nereikės, vadinasi kėbulo nuo dugno atskirti taip pat nereikės, tai svarbiausia. Belieka paaukoti keletą vakarų šiam Vabalo dugnui ir elektriniu šepečiu kruopščiai nuvalyti ten, kur įmanoma prieiti. Vėliau gruntuoti epoksidiniu gruntu ir nutepti arba išpurkšti apsaugine derva.
Tokį darbą geriau daryti pačiam arba ieškoti žmonių, kurie tokį darbą galėtų padaryti sąžiningai. Priešingu atveju bus palikta daug rudžių ir jos uždažytos.
Dėl automatinės pavarų dėžės atskira kalba, atsarginių dalių joms nėra ir jei joje yra rimtas defektas, teks ją keisti į rankinę pavarų dėžę.
Taip pat reikės pakeisti apsaugines pusašių gumas ir apžiūrėti priekinius šarnyrus. Dažniausiai dėl sueižėjusios gumos, į vidų patenka purvas ir juos tenka keisti. Be abejo vėliau paaiškės begalės ir kitų smulkių defektų, kuriuos reikės remontuoti.
Porą nuotraukų iš minėto albumo, vaizdas palyginus pakenčiamas, dugnas berods dar nesugriuvęs ir sutvarkomas.
Nuvalyti visas rūdis iš gilių kampų ir užkaborių bus labai sunku, nėra gero priėjimo.
Skelbimų aptarimas - parduodami vabalai
Dar vienas neblogas variantas, Jelgavoje parduodamas 1996 metais pagamintas Vabalas, kaina 7400 litų. Jei dugne rimtų korozijos pažeidimų nėra, pakeitus Vabalui sparną, manau būtų galima juo susidomėti.
Skelbime parašyta rida - 27.000 kilometrų. Vabalų spidometre tik penki skaičiai, greičiausiai Vabalas bus nuvažiavęs 127.000 kilometrų. Jei iš tikro tiek, katalizatorius bus jau nusibaigęs, duslintuvą teks keisti su visu katalizatoriumi, bet vis tiek variantas vertas dėmesio.
http://auto.plius.lt/skelbimai/volkswag ... 89982.html
1996 - 7400 litų - Jelgava
Skelbime parašyta rida - 27.000 kilometrų. Vabalų spidometre tik penki skaičiai, greičiausiai Vabalas bus nuvažiavęs 127.000 kilometrų. Jei iš tikro tiek, katalizatorius bus jau nusibaigęs, duslintuvą teks keisti su visu katalizatoriumi, bet vis tiek variantas vertas dėmesio.
http://auto.plius.lt/skelbimai/volkswag ... 89982.html
1996 - 7400 litų - Jelgava
- draugas525
- Posts: 85
- Joined: 2007 Nov 11 Sun, 23:45
Iš asmeninės patirties
Dariau Karman Gia Typ34, tai pilnas kėbulo smėliavimas ir nugruntavimas antikoroziniu gruntu kainavo 720Lt +5kg grunto po 17Eur. Aišku reikia dar investuoti apie 50Eur (http://www.korrosionsschutz-depot.de) parduotuvėje konservavimo vaškui, gausite kiekį kurio užteks dviem automobiliam. O dėl parduodamų vabalų, tai kaina nelabai skiriasi, o iš nuotraukų, skirtingai nei kiti komentatoriai, nedrįstu stovio nustatinėti, tai du nesulyginami automobiliai, kurių vienas tikram vabalų fanui suprantančiam šio automobilio vertingumą, o kitas diletantui kuris nori pabandyti kažką naujo su maža investicija.
In vino veritas, in vodka spiritas
Įdomios Bobo naujienos, pagaliau į Lietuvą atkeliavo ir Karmann Ghia Typ 34, retas egzempliorius. Jų pagaminta kadaise buvo apie 42.000. Palyginimui, Karmann Ghia Typ 14 pagaminta 445.000 automobilių.
Bobas beveik užbaigė vos ne visų VW modelių invaziją Lietuvoje. Lietuvoje turėjome visus VW modelius - visų serijų Vabalus pradedant nuo VW38, karo laikų Kiubelį, autobusėlius T1 ir T2, automobilius Typ 3, Typ 4, Karmann Ghia Typ 14, Typ 181 ir K70. Dabar iki visiškos pabaigos trūksta tik Fridolin Typ 147, bet tai jau visiška retenybė (~6000 vnt.).
Kiek supratau, Bobo Karmann Ghia Lietuvoje neužsibus, ji atvežta matyt restauravimui. Būtų įdomu daugiau sužinoti smulkesnių detalių.
Bobas beveik užbaigė vos ne visų VW modelių invaziją Lietuvoje. Lietuvoje turėjome visus VW modelius - visų serijų Vabalus pradedant nuo VW38, karo laikų Kiubelį, autobusėlius T1 ir T2, automobilius Typ 3, Typ 4, Karmann Ghia Typ 14, Typ 181 ir K70. Dabar iki visiškos pabaigos trūksta tik Fridolin Typ 147, bet tai jau visiška retenybė (~6000 vnt.).
Kiek supratau, Bobo Karmann Ghia Lietuvoje neužsibus, ji atvežta matyt restauravimui. Būtų įdomu daugiau sužinoti smulkesnių detalių.
Pora mano galva neblogų ir labai gražių vabaliukų, parduodamų Švedijoje
1. http://www.blocket.se/dalarna/Bubbla_Ru ... m?ca=3&w=3
1959 m, 25.000 kronų - 9600 litų, Švedija, Mora.
2. http://www.blocket.se/ystad/Veteran_VW_ ... m?ca=4&w=3
1975 m. 1303 S su priekaba 1970 m., 20.000 kronų, Švedija, Abbekas.
1. http://www.blocket.se/dalarna/Bubbla_Ru ... m?ca=3&w=3
1959 m, 25.000 kronų - 9600 litų, Švedija, Mora.
2. http://www.blocket.se/ystad/Veteran_VW_ ... m?ca=4&w=3
1975 m. 1303 S su priekaba 1970 m., 20.000 kronų, Švedija, Abbekas.
Paskutinės serijos New Beetle parduodamas Lietuvoje
http://auto.plius.lt/skelbimai/volkswag ... 52395.html
Daugiau apie šia seriją čia: http://sebeetles.com/n_beetle_final_edition.htm
2010.08. - 2.5 ltr. - 55 000 lt. - Kaunas
http://auto.plius.lt/skelbimai/volkswag ... 52395.html
Daugiau apie šia seriją čia: http://sebeetles.com/n_beetle_final_edition.htm
2010.08. - 2.5 ltr. - 55 000 lt. - Kaunas
Man irgi idomus sitas vabaliukas, tik atstumia restauravimas, nors labai grazus.Paulius wrote:Čia tai bent vabalas! Ir senas, ir automatas, ir stoglangis, ir 1,5 variklis!
http://auto.plius.lt/skelbimai/volkswag ... 81441.html
1969 - 1.5 l. - 10.500 lt. - Jurbarkas
Gal ka nors galite pasakyti apie sita vabaliuka?
http://www.autogidas.lt/volkswagen-kafe ... 55669.html
http://www.autogidas.lt/volkswagen-kafe ... 55669.html