Maniškis galiūnas...

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Arturas wrote:vairo stebule tai ta vairo vieta, kuri uzsimauna ant aises. Originaliu masinu vairu stebule ir vairas buna neatskiriami - vienas neisardomas daiktas. Perkant kokio vairu gamintojo vaira stebule dazniausiai galima pasirinkti (pvz atkreipk demesi i koki nors sportini vaira - isitikinsi, kad jo stebule galima nuimti).
Suprasta :) Dekuj Arturai.
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Keli klausimeliai vel:

Ant karbiuratoriaus vienas salia kito yra du varztukai, vienas didesnis ir vienas mazesnis. Kaip suprantu, jie reguliuoja oro ir benzino santyki. Gal galit pasakyti, kuris is ju ka reguliuoja? Ir gal kas galit uzmesti minimalu reguliavimo pradziamoksli, nes su 4 ltr nuvaziavau 21 km, tai dabar ir uzvest bijau :] zinoma, cia tik trumpam, po to tiesiu taikymu susireguliuoti profesionaliai...

Is duslintuvo pradejo eiti baltas dumas... Tiesa tik is vieno :] Ar tai koks blogas zenklas ?

Pakeiciau viena generatoriaus sepeteli ir generatorius nebeveikia... Atjungiau uzvesta nuo akumo ir uzgeso... Ar tai gali buti susije su tuo sepeteliu ar busiu ka nors giliau pridirbes ?

Dekuj, dekuj, dekuj uz atsakymus :]
Last edited by Justinas on 2008 Apr 23 Wed, 22:29, edited 1 time in total.
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Va va taip vat dabar atrodo vairas... kol kas laikys... kol kas...

O puo juo, dovanu gauta radija... Woohoo ! nors kiek nuotaika praskaidrino...
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Radija:
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Radija tikrai geras daiktas, visiškas originalas. Tik matosi, kad gerokai paminkyta, tikiuosi viskas veikia.
Tokias radijas pradėjo gaminti apie 1970 metus, pradžioje gamino dar su metaliniais skydeliais, o nuo kokių 1972 metų, jau ėmė dėti plastmasinius skydelius.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Justinas wrote:Ant karbiuratoriaus vienas salia kito yra du varztukai...
Is duslintuvo pradejo eiti baltas dumas...
Pakeiciau viena generatoriaus sepeteli ir generatorius nebeveikia...
Karbiuratorius
Didesnis varžtas ñ oras (variklio apsisukimų reguliatorius), mažesnis ñ benzinas (CO reguliavimui).
Aklai reguliuoti karbiuratorių galima, bet tai visai nerimta ir nerekomenduojama, nes tiksliam reguliavimui reikalingas CO matuoklis.
Senais laikais, tik ką iš gamyklų išriedėjusių naujų Vabalų karbiuratoriuose, kaip tik šie abu varžtai buvo užkemšami plastmasiniais kamšteliais, kad ten niekas nekištų nagų ir nieko nesukinėtų, nes naujame Vabale gamykloje viskas būna tiksliai sureguliuota prietaisų pagalba.
Apie karbiuratoriaus reguliavimą viską galima surasti čia:
http://www.vw-resource.com/fuellinks.html

Baltas dūmas žinoma negerai, viename cilindre bus susidevėję žiedai ir degantis tepalas pavirsta baltais dūmais.

Dėl generatoriaus šepetėlio sunku ką pasakyti, reikia žiūrėti gyvai.
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Na va, susireguliavau visus imanomus tarpelius, minimaliai karbiuratoriu, pasikeiciau tepalus ir t.t. Dabar lekia kaip bitute vabaliukas... Ir valgo zymiai saikingiau :] Ka ten bitute... visas porschas :]

Generatorius pasirodo isties neveike del naujo sepetelio... Tikriausiai pavirsius nebuvo pakankamai nusitrynes, pries dedant reiktu paslifuoti...

Tik vat vairas siektiek vis atsisukineja, bet nebeda, raktas visad salia, tad niekur jis nepabegs :]
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Malonu, kad viskas pavyko, bet nepapasakojai kur atlikai visas ''religines apeigas'' :D ir kas viską sureguliavo.

Iš tavo pasakymo ''vairas šiek tiek vis atsisukinėja'', supratau, kad po ankstesniuoju tavo vairu nebuvo netgi spyruoklinės poveržlės, kuri neleidžia atsisukti vairui. Tuomet garaže dar pažiūrėsiu, turi būti tokia.
Po veržlėmis, ypač tokiose vietose, dedamos grūdinto plieno stipriai perlenktos poveržlės, jos geriau įsispaudžia į veržlę ir neleidžia joms atsisukti.
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Tai kad viska pats dariaus... neidomu man kitaip :] O be to cia ir darbeliai nebaisus tokie, issitrauki tarpelio matuokli ir pirmyn per viska, ypac kai visus tarpelius man pasakei... Zinoma, karbiuratoriu tai nuvaziuosiu susireguliuot pas meistra Jona, nes vistiek dar ne 7l...
Laukiu nesulaukiu, kad prie normalesniu turesiu galimybe prieit... Dugno virinimo ir pns...

:] Gerai, kad vairas atsisukineja ne per ta vieta... Tiesiog pats vairas kaip fotkese matos, prisuktas trim ilgais plonais varztais, nes kitaip jis liecia posukiu ir valytuvu rankeneles. Tiesa poverzles ten idesiu ir turetu viskas issiprest kaip tu ir sakai, bet vistiek su tokiu vairu geriau perdaug neisijaust i vazinejima...

Bet jei verzle tokia didele surastum, tai buciau dekingas, o tai naujai asiai senoji verzle per siaura...et...

Image
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Pagaliau susitvarkiau savo tepalo problema ! Amzinai po keliu minuciu vaziavimo uzsidegdavo tepalu slegio lempute... Kaip ji mane zude... O pasirode, kad velgi kazkoks meistras pamirso ideti i tepalu slegio voztuva spyruokle ! Gerai, kad nepavelavau, o tai buciau taip varikli ir uzkales... Parsisiunciau is Ebay nauja spyruokle ir dabar viskas veikia kaip bitute :]
Post Reply