Keleivio pusės priekinė dugno plokštė jau gerokai prapuvo (kojos galėtų išlįst laukan), baisu, kad šįkart pro apžiūrą nepraeis, o ji jau čia pat..
Kokį nebrangų, kad ir laikiną, palopymo sprendimą galėtumėt pasiūlyt? Dėkingas.
Kiauro dugno lopymas
Na jei nevirinti, tuomet pats greičiausias ir deja laikiniausias būdas, galėtų būti lopymas stiklo audiniu. Bet tai tik šiaip - dėl vaizdo, nes konstruktyviai tai tik puošmena.
Techninių apžiūrų darbuotojų taip pat visokių pasitaiko, pamatys didelį stiklo audinio lopą ir pasiūs namo. Trumpai tariant stiklo audinys trumpalaikis ir kartais skeldėjantis dalykas.
1. Štai nedidelis Karmann Ghia savininko restauracinis vaizdelis, kuris ardydamas savo automobilį, Ghia grindis rado apklijuotas stiklo audiniu:
Nuotrauka iš čia: http://www.flickr.com/photos/dmercer/983504090/sizes/o/
Jei Vabale yra rimtų skylių, geriausia žinoma jas būtų suvirinti .
Na ir dar šiek tiek temos pratęsimui.
2. Tai ta pati Karmann Ghia, kuri pagaminta 1958 metais. Savininkas nutarė restauruoti ypač kruopščiai ir net išpjovė abi grindų puses.
Atkreipkite dėmesį, kad kairiosios pusės viršutinė dalis visai nedaug pažeista rūdžių, tačiau dešinėse grindyse, kažkokiu būdu po kilimais kaupėsi drėgmė ir grindys supuvo. Be to, kaip tik ši dešinioji pusė ir buvo apklijuota stiklo audiniu.
Nuotrauka iš čia: http://www.flickr.com/photos/dmercer/983502352/sizes/o/
3. Na ir paskutinis vaizdelis. Deja tokį vaizdą interneto nuotraukose matyti tenka labai dažnai. Centrinis laikantysis tunelis dažnai lieka ne itin stipriai pažeistas korozijos, nes randasi toli nuo ratų linijos ir būna sausesnis, dėl to taip stipriai nesupūva. Nusipirkus naujas grindis vėliau jos sėkmingai gražinamos atgal.
Nuotrauka iš čia: http://www.flickr.com/photos/dmercer/982645553/sizes/o/
Tikiuosi Juliaus Vabalą ''kandžiulninkai'' nebus taip stipriai suėdę.
Visas šias nuotraukas pavogiau štai iš čia:
http://www.flickr.com/photos/dmercer/se ... 983504090/
Techninių apžiūrų darbuotojų taip pat visokių pasitaiko, pamatys didelį stiklo audinio lopą ir pasiūs namo. Trumpai tariant stiklo audinys trumpalaikis ir kartais skeldėjantis dalykas.
1. Štai nedidelis Karmann Ghia savininko restauracinis vaizdelis, kuris ardydamas savo automobilį, Ghia grindis rado apklijuotas stiklo audiniu:
Nuotrauka iš čia: http://www.flickr.com/photos/dmercer/983504090/sizes/o/
Jei Vabale yra rimtų skylių, geriausia žinoma jas būtų suvirinti .
Na ir dar šiek tiek temos pratęsimui.
2. Tai ta pati Karmann Ghia, kuri pagaminta 1958 metais. Savininkas nutarė restauruoti ypač kruopščiai ir net išpjovė abi grindų puses.
Atkreipkite dėmesį, kad kairiosios pusės viršutinė dalis visai nedaug pažeista rūdžių, tačiau dešinėse grindyse, kažkokiu būdu po kilimais kaupėsi drėgmė ir grindys supuvo. Be to, kaip tik ši dešinioji pusė ir buvo apklijuota stiklo audiniu.
Nuotrauka iš čia: http://www.flickr.com/photos/dmercer/983502352/sizes/o/
3. Na ir paskutinis vaizdelis. Deja tokį vaizdą interneto nuotraukose matyti tenka labai dažnai. Centrinis laikantysis tunelis dažnai lieka ne itin stipriai pažeistas korozijos, nes randasi toli nuo ratų linijos ir būna sausesnis, dėl to taip stipriai nesupūva. Nusipirkus naujas grindis vėliau jos sėkmingai gražinamos atgal.
Nuotrauka iš čia: http://www.flickr.com/photos/dmercer/982645553/sizes/o/
Tikiuosi Juliaus Vabalą ''kandžiulninkai'' nebus taip stipriai suėdę.
Visas šias nuotraukas pavogiau štai iš čia:
http://www.flickr.com/photos/dmercer/se ... 983504090/
-
- Posts: 22
- Joined: 2008 Jul 09 Wed, 18:12
- Location: Vilnius
Deja kniedijimas prie nieko gero nepriveda. Cia jau imate pavyzdi is amerikonu kurie belekaip padaro. geriausias budas tai atsukti dugna nuo korpuso ir pilnai praeiti su polimerine derva ir stiklo audiniu. nie vienos ziemos nebijos ir igausite net dvigubai tvirtesni dugna nei turejote.
Is patirties dirbant su polimerine derva galiu pasakyti ja ivaldyti labai lengva tiesiog reikia uzsispirti ir padaryti. Be to yra ir nelabai brangus variantas.
Is patirties dirbant su polimerine derva galiu pasakyti ja ivaldyti labai lengva tiesiog reikia uzsispirti ir padaryti. Be to yra ir nelabai brangus variantas.