Santanos senelis) Type 3
Santanos senelis) Type 3
Sveiki visi. Paskaitinejau foruma ir pasijutau toks nevykelis. Kokiu gabiu zmoniu cia yra. Visiems zemai lenkiuosi. Turiu tevuko dovanota Type 3 sedana 69metu. Savaitgali nufotkinsiu parodyti. Tik jau gal kokius 10 metu nera judejes. Manau ishaush shviesi diena ir jis ishjudes i gatve). Visiems sveikatos ir entuziazmo.
megejas
Šiek tiek pasikartosiu, žinutę teko įkelti naujai.
Surinkau visus anksčiau buvusius ar dabar esančius Typ 3 automobilius Lietuvoje, į vieną puslapį.
Pirmoje nuotraukoje matomas Typ 3, nežinia ar dar Lietuvoje, tačiau visi likusieji yra mūsų krašte. Vadinasi, skaičiuojant visus VW 1500/1600 kartu su jūsų, jų Lietuvoje turėtų būti septyni.
1. Nuotrauka daryta apie 1980 metus Lietuvoje, pamatytas gatvėje (~1968 m.). ->didesnė
Nuotrauka iš: http://liucijus.lt/lt/galerija/category ... ?start=400
2. Arūno, Šiauliai (1964 m.). ->didesnė
3. Skelbimo nuotrauka, Kaunas (1967-69 m.).
4. Pamatytas Vilniuje 2011 m. (1968 m.). ->didesnė
5. Irmanto, Kaunas (1971 m.).
6. Vytauto, Kaunas (1972 m.). ->didesnė
7. Tik ką atkeliavęs draugo525 augintinis iš Latvijos (1972 m.).
Surinkau visus anksčiau buvusius ar dabar esančius Typ 3 automobilius Lietuvoje, į vieną puslapį.
Pirmoje nuotraukoje matomas Typ 3, nežinia ar dar Lietuvoje, tačiau visi likusieji yra mūsų krašte. Vadinasi, skaičiuojant visus VW 1500/1600 kartu su jūsų, jų Lietuvoje turėtų būti septyni.
1. Nuotrauka daryta apie 1980 metus Lietuvoje, pamatytas gatvėje (~1968 m.). ->didesnė
Nuotrauka iš: http://liucijus.lt/lt/galerija/category ... ?start=400
2. Arūno, Šiauliai (1964 m.). ->didesnė
3. Skelbimo nuotrauka, Kaunas (1967-69 m.).
4. Pamatytas Vilniuje 2011 m. (1968 m.). ->didesnė
5. Irmanto, Kaunas (1971 m.).
6. Vytauto, Kaunas (1972 m.). ->didesnė
7. Tik ką atkeliavęs draugo525 augintinis iš Latvijos (1972 m.).
Kebulas atrodo neblogai issilaike. Ji buvo jureivis restauraves pries patenkant i musu seima. Tad nezinau kuo jis ji padenge kad nerudyja. Parudije tik keleivio duru kamputis. ir prie stiklo kelios pusleles yra. Tas ilenkimas kur matosi tai padarytas pries 10 metu. dazai nusoko su spakliu o rudys nesukilo. Seip butu smagu kad koks specelistas juo uzsiimtu. Nes as nelabai savo jegomis sugebesiu ji atkelti. Daug darbo reikia i varikli ideti. Nes bega tepalai pro visur kur imanoma, o duslintuvas visiskai surudyjes. As su juo kai vazinejau (man buvo 16 tada) pagalvojau kad reiktu pareguliuoti kontaktus. Tipo kad geriau trauktu). Nuo tada jis ir nebeuzsikure.
megejas
Įdomu kad ir šis modelis taip pat limuzino kėbulu, vadinasi Lietuvoje dabar yra du universalai, penki limuzinai ir kol kas nei vieno Flieflheck-Fastback kėbulu, tokio kaip pačioje pirmoje nuotraukoje.
Irmanto temoje yra nemažai jo Typ 3 nuotraukų, jo sparnai dar sovietmečiu buvo nuimti ir nucinkuoti, todėl visai neblogame stovyje:
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... c&start=10
Spėju, ar tik nebus panašiai ir čia sparnai ir kitos dalys cinkuotos. Prie cinkuoto paviršiaus prastai limpa dažai, nuotraukoje kaip tik matosi vienoje vietoje nubyrėję dažai.
Irmanto temoje yra nemažai jo Typ 3 nuotraukų, jo sparnai dar sovietmečiu buvo nuimti ir nucinkuoti, todėl visai neblogame stovyje:
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... c&start=10
Spėju, ar tik nebus panašiai ir čia sparnai ir kitos dalys cinkuotos. Prie cinkuoto paviršiaus prastai limpa dažai, nuotraukoje kaip tik matosi vienoje vietoje nubyrėję dažai.