Štai ir mano mašinytės
-
- Posts: 132
- Joined: 2008 Feb 17 Sun, 17:31
- Location: Radviliskis
Tokias nerūdijančio plieno apsaugas vokiečiai komplektuodavo tik skandinavams, ten žiemos ilgesnės, keliuose daugiau purvo ir kad apsaugoti sparną, montuodavo štai tokias dailias apsaugas. Kai pamatau anksčiau nematytą Vabalą su tokiomis apsaugomis, iškart tampa aišku iš kur jis. (1 nuotr.).
Gamykloje apsaugas prisukdavo žalvariniais 2,5-3 mm diametro varžteliais. Varžteliai turėjo pusapvalias-įleidžiamas galvutes. Jei tik kada nors prisukami paprasti geležiniai varžteliai, jie pradeda rūdyti ir apsauga aplinkui varžtus tuoj pat pasidengia rūdimis. Maži varžteliai padengti labai plonu cinko sluoksniu, dėl to iškart surūdija. Šiais laikais parduotuvėse galima nusipirkti nerūdijančio plieno varžtų, bet tokių pusapvalių galvučių, kokias naudojo VW, pardavime matyti neteko.
Taip pat tokių skandinaviškų Vabalų bagažinėse dažniausiai buvo įmontuoti ir benzininiai pečiukai. Jei dabar pečiuko nėra, dažnai bagažinėje galima rasti užlopytas ar neužlopytas skyles, skirtas šiltam orui į saloną, o antra skylė būna padaryta į kairio rato pusę, pečiuko išmetamoms dujoms išvesti.
2. Bendras pečiuko vaizdas;
3. Šilto oro vamzdis įvestas į saloną;
4. Vaizdas po vairu;
5. Išmetamųjų dujų vamzdis išvestas lauk šalia priekinio rato.
Gamykloje apsaugas prisukdavo žalvariniais 2,5-3 mm diametro varžteliais. Varžteliai turėjo pusapvalias-įleidžiamas galvutes. Jei tik kada nors prisukami paprasti geležiniai varžteliai, jie pradeda rūdyti ir apsauga aplinkui varžtus tuoj pat pasidengia rūdimis. Maži varžteliai padengti labai plonu cinko sluoksniu, dėl to iškart surūdija. Šiais laikais parduotuvėse galima nusipirkti nerūdijančio plieno varžtų, bet tokių pusapvalių galvučių, kokias naudojo VW, pardavime matyti neteko.
Taip pat tokių skandinaviškų Vabalų bagažinėse dažniausiai buvo įmontuoti ir benzininiai pečiukai. Jei dabar pečiuko nėra, dažnai bagažinėje galima rasti užlopytas ar neužlopytas skyles, skirtas šiltam orui į saloną, o antra skylė būna padaryta į kairio rato pusę, pečiuko išmetamoms dujoms išvesti.
2. Bendras pečiuko vaizdas;
3. Šilto oro vamzdis įvestas į saloną;
4. Vaizdas po vairu;
5. Išmetamųjų dujų vamzdis išvestas lauk šalia priekinio rato.
-
- Posts: 132
- Joined: 2008 Feb 17 Sun, 17:31
- Location: Radviliskis
Galėjo žinoma šildytuvo ir nebūti, komplektacijos buvo įvairios. Štai Mindaugo T1 autobusėlyje taip pat buvo įdėtas gamyklinis benzininis pečiukas, tik jis berods neveikia, gal būt Mindaugui pavyks jį ir sutaisyti: http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=255
-
- Posts: 132
- Joined: 2008 Feb 17 Sun, 17:31
- Location: Radviliskis
Plėšdami lipdukus nuolatos šildykite fenu, tada plėvelės klijai sušyla ir atsileidžia, bei viskas lupasi labai lengvai. Be to plėšiant nešildant, yra labai didelė tikimybė, kad plėvelė nuplėš ir dažus.
Plėšiant atsiras dar viena bėda - nulupus plėvelę, liks dideli klijų gabalai, kuriuos nuplauti truks taip pat nemažai laiko. Klijus plauti reikia tik su vaitspiritu, nes kiti tirpalai gadina dažus. Klijų plovimas nuobodus ir ilgas užsiėmimas, bet kitos išeities nėra.
Klijus valyti geriau garaže, nes lauke vėjas ar saulė labai greitai džiovina paviršių ir neleidžia vaitspiritui įsigerti į klijus.
Plėšiant atsiras dar viena bėda - nulupus plėvelę, liks dideli klijų gabalai, kuriuos nuplauti truks taip pat nemažai laiko. Klijus plauti reikia tik su vaitspiritu, nes kiti tirpalai gadina dažus. Klijų plovimas nuobodus ir ilgas užsiėmimas, bet kitos išeities nėra.
Klijus valyti geriau garaže, nes lauke vėjas ar saulė labai greitai džiovina paviršių ir neleidžia vaitspiritui įsigerti į klijus.
-
- Posts: 132
- Joined: 2008 Feb 17 Sun, 17:31
- Location: Radviliskis
-
- Posts: 132
- Joined: 2008 Feb 17 Sun, 17:31
- Location: Radviliskis
-
- Posts: 132
- Joined: 2008 Feb 17 Sun, 17:31
- Location: Radviliskis