Jo, pasižiūrėjau kad yra...
Pigus variantas pragręžti būgnus, viena skylė sutampa tam reikalui...
Kiti bijo tai daryti, nes pastorintos vietos yra originaliai, o čia bus plonesnis metalas 4 skylėse, bet reikia turėti omeny jog bus daugiau varžtų...Aš rinkčiausi gręžti jei prireiktų... O vidurinė skylė ratai fiksuoti man rodos irgi vienoda su Porsche.
Tereikia tik labai norėti...
Tikrai taip, bet as pasirinkau varianta kuris man leis ateiti perregistruoti vabala i galingesnes komplektacijos. Norint vazinet forsuotu ar tiesiog galingesniu varikliu NO turi atitinkamai sumontuot stabdziu sistema kuri atitinka arklio galias. As montuosiu kerscher.de parduodamus stabdziu diskus su 5x130 varztu skylem tiek priekyje tiek gale (priekiniai ventiliuojami), kas veliau man neturetu sukelt problemu oficialiai vabala perregistruot su varikliu iki 160 AG.
Priekiniu stabdziu linkas ( Art.-Nr. BAKER11VA ):
http://www.kerscher-tuning.de/kaefer/in ... lagen%20VA
Galiniai atitinkami tik ne ventiliuoti...
Priekiniu stabdziu linkas ( Art.-Nr. BAKER11VA ):
http://www.kerscher-tuning.de/kaefer/in ... lagen%20VA
Galiniai atitinkami tik ne ventiliuoti...
Uzteko kuro slangelus pripildyti bendzinu ir varikliukas burpt ir uzsikure
Ne naujiena kad orinuku varikliai kuriasi kaip biteles isstoveje ir nevienus metus, tad nieko cia nuostabaus kad ir manasis po pusantru metu pertraukos puikiausiai atgijo
Video >> http://s1139.photobucket.com/albums/n54 ... I_2977.mp4
Itin saldus pirmieji metrai vel "savo jegom"
Ne naujiena kad orinuku varikliai kuriasi kaip biteles isstoveje ir nevienus metus, tad nieko cia nuostabaus kad ir manasis po pusantru metu pertraukos puikiausiai atgijo
Video >> http://s1139.photobucket.com/albums/n54 ... I_2977.mp4
Itin saldus pirmieji metrai vel "savo jegom"
Siek tiek naujienu is mano garazo.
1-10. Pagaliau baigiau virint vairuotojo sedynes rema. Liko paslifuot ir nudazyt pries virinant ant dugno. Rankos svirsta pagalvojus kad dar viena toki pats teks susivirnint, bet kadangi bus kopija tai tikiuos darbai liesis laisvai Po truputi pasieksiu ir finisa.
11. Prisukau sedyne bei pakeiciau saugos dirzo fiksatoriu. Nelabai i stiliu tinka bet bent jau nereiks pirmu ypu keist paciu dirzu.
12-13. Ir galutine sedynes pozicija...
Kaip ir minejau, dabar liko atkartot procesa desinej pusej.
1-10. Pagaliau baigiau virint vairuotojo sedynes rema. Liko paslifuot ir nudazyt pries virinant ant dugno. Rankos svirsta pagalvojus kad dar viena toki pats teks susivirnint, bet kadangi bus kopija tai tikiuos darbai liesis laisvai Po truputi pasieksiu ir finisa.
11. Prisukau sedyne bei pakeiciau saugos dirzo fiksatoriu. Nelabai i stiliu tinka bet bent jau nereiks pirmu ypu keist paciu dirzu.
12-13. Ir galutine sedynes pozicija...
Kaip ir minejau, dabar liko atkartot procesa desinej pusej.
Pradeju surinkinet vabaliuka atgal. Nusprendziau kad vabalas stovintis garaze laimes mazai nesa... Kol laukiu siltu oru dazymo darbam, praeisiu TA, kad galeciau isvaziuoti variklio pramankstinti i gatve;)
1-10. Desini galini sparna gavau keisti. Lempoje truko vieno varzto tad dregme pateko ten kur nereikia ir rudys padare savo. Nauja sparna gavau visiskai neparudyjusi, tad esu labai patenkintas. Spalva "siek tiek" neatitinka bet sita istaisysiu oram atsilus
11. O besurenkant visas skardas i vietas vis prisimenu ko dar truksta, tad daliu uzsakymas laaabai svarbus eigos procesas Galinio sparno neuzteko, prisimiau jog ir pacia lempa reikia nauja isigyt
Tiek siai dienai, tikiuos savaitgalio begyje atgal sumontuot lempas bei gal but pradet antraji sedynes rema...
Darbingo visiem savaitgalio!
1-10. Desini galini sparna gavau keisti. Lempoje truko vieno varzto tad dregme pateko ten kur nereikia ir rudys padare savo. Nauja sparna gavau visiskai neparudyjusi, tad esu labai patenkintas. Spalva "siek tiek" neatitinka bet sita istaisysiu oram atsilus
11. O besurenkant visas skardas i vietas vis prisimenu ko dar truksta, tad daliu uzsakymas laaabai svarbus eigos procesas Galinio sparno neuzteko, prisimiau jog ir pacia lempa reikia nauja isigyt
Tiek siai dienai, tikiuos savaitgalio begyje atgal sumontuot lempas bei gal but pradet antraji sedynes rema...
Darbingo visiem savaitgalio!
Iki 1972 metų kodas rašytas taip: Pastel white L 90D
http://www.thesamba.com/vw/archives/inf ... stype1.php
1973 metų brošiūroje spalva parašyta tiesiog Pastel white:
http://www.thesamba.com/vw/archives/lit/1973colors.php
1974 metų brošiūroje Atlas white:
http://www.thesamba.com/vw/archives/lit/74colors.php
http://www.thesamba.com/vw/archives/inf ... stype1.php
1973 metų brošiūroje spalva parašyta tiesiog Pastel white:
http://www.thesamba.com/vw/archives/lit/1973colors.php
1974 metų brošiūroje Atlas white:
http://www.thesamba.com/vw/archives/lit/74colors.php
Tuomet turėtų būti: Atlas White L 91Z (1974-1976)
>> http://paintref.com/cgi-bin/chipdisplay ... &year=1974
>> http://paintref.com/cgi-bin/chipdisplay ... &year=1974