Ziuriu, kad truksta temos kurioje galima siaip rasyti kazkokias nesamones...
Pvz.:
Kaip Jus manote, ka darysime su vabalais, kai baigsis nafta?
Blevyzgos...
Blevyzgos tikrai gera mintis
Pratęsiant temą, manau nieko neatsitiks. Atsiras visuose automobiliuose viena nedidelė detalė ñ ūsai, visai kaip troleibusuose, ir vadinsime automobilius jau ne automobiliais, o brauklaidžiais...
Avarijų nulis, žuvusiųjų nulis, o eismo saugumas šimtaprocentinis. O įdomiausia tai, kad išgėrusio žmogaus kūno varža stipriai sumažėja, vadinasi neblaivus asmuo niekaip negalės vairuoti brauklaidžio ñ jam nepavyks prijungti ūsų prie laidų, per nagus trenkia .
Pratęsiant temą, manau nieko neatsitiks. Atsiras visuose automobiliuose viena nedidelė detalė ñ ūsai, visai kaip troleibusuose, ir vadinsime automobilius jau ne automobiliais, o brauklaidžiais...
Avarijų nulis, žuvusiųjų nulis, o eismo saugumas šimtaprocentinis. O įdomiausia tai, kad išgėrusio žmogaus kūno varža stipriai sumažėja, vadinasi neblaivus asmuo niekaip negalės vairuoti brauklaidžio ñ jam nepavyks prijungti ūsų prie laidų, per nagus trenkia .
O cia siaip gal ir ne visai blevyzga, bet as tai manau mums vabalistams dzin ,kad nafta baigsis :] Juk yra elektra... Jau siektiek domiuosi elektriniais vabalais ir is pradziu maniau, kad tai unikalus reiskinys, bet pasirodo ju yra pilna !
http://www.electroauto.com/gallery/bug-1.shtml ir t.t.
http://www.electroauto.com/gallery/bug-2.shtml
nu zodziu, manau mums nera ko jaudintis, tik zmones imam taupyti ant elektriniu varikliu ;] As jau pradejau...
Nors to Bur Bur Bur atsisakyti tikrai butu labai skaudu...
http://www.electroauto.com/gallery/bug-1.shtml ir t.t.
http://www.electroauto.com/gallery/bug-2.shtml
nu zodziu, manau mums nera ko jaudintis, tik zmones imam taupyti ant elektriniu varikliu ;] As jau pradejau...
Nors to Bur Bur Bur atsisakyti tikrai butu labai skaudu...
Ir dar šitaip.
http://www.vabalai.lt/index.php?option= ... y=24&hit=1
1990 metais blokados metu, gal būt ne vienas Lietuvos kaimo žmogus prisiminė karo laikus ir važinėjo dujų generatoriais net su sunkvežimiais. Tik dūmai rūko, kaip iš garvežio .
http://www.vabalai.lt/index.php?option= ... y=24&hit=1
1990 metais blokados metu, gal būt ne vienas Lietuvos kaimo žmogus prisiminė karo laikus ir važinėjo dujų generatoriais net su sunkvežimiais. Tik dūmai rūko, kaip iš garvežio .
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
tema apie nafta uzdaryta ...
tai va, kazkur kazkaip esu kai ka girdejes...
klausimas labiau subalansuotas Sigiui, bet tinka ir kitiem vabalistams...
Girdejau tokius priekaistus, kad vabalo kurime ypatingai svarbu vaidmeni atliko Ganzas, kuris sukure vabalo dizaina (kas aisku yra bene svarbiausia vabale )...Na ir ten buvo metomos frazes: kas tikrasis vabalo tevas? Porsche ar Ganzas...
tai va, kazkur kazkaip esu kai ka girdejes...
klausimas labiau subalansuotas Sigiui, bet tinka ir kitiem vabalistams...
Girdejau tokius priekaistus, kad vabalo kurime ypatingai svarbu vaidmeni atliko Ganzas, kuris sukure vabalo dizaina (kas aisku yra bene svarbiausia vabale )...Na ir ten buvo metomos frazes: kas tikrasis vabalo tevas? Porsche ar Ganzas...
Šioje istorijoje įdomiausia tai, kad perskaitę vokiečių kalboje visas VW istorines knygas apie Vabalo kūrimą, nerasite nė vieno žodžio apie Hansą Ledvinką. Apie jį kartais mėgstama užsiminti tik kitų šalių literatūroje Vabalo tema.
Tuo laikotarpiu Ferdinandas Poršė gerai buvo pažįstamas ir artimai bendravo su šiuo čekų kilmės automobilių konstruktoriumi Hansu Ledvinka ir kartu dalinosi savo įdėjomis bei patyrimu. 1934-1938 metais kurtame Vabale, vėliau kai kas įžiūrėjo nukopijuotų konstrukcinių elementų ar formų. O prisiminus H.Ledvinką, kai kam tapo visiškai ''aišku'', kur čia šuo pakastas. Tačiau norint ką nors apkaltinti konstrukcijų kopijavimu, visada galima ką nors surasti.
Kuriant Vabalą dalyvavo nemažas būrys konstruktorių ir kaip žinia, pasaulyje kam nors išradus nors vieną patobulinimą, jis iškart atsiranda ir kituose automobiliuose.
Kaltinti Ferdinandą Porše kopijavimu būtų sunku, nes jo patirtis tuo metu buvo tokia didelė, kad jis greičiau galėjo daugiau patarti, negu kopijuoti. Jis tuo metu jau buvo sukūręs begales įvairiausių konstrukcijų ir automobilių. Ferdinando Porše 1931-1933 metais sukurti mažalitražiai panašūs automobiliai Z¸ndapp ir NSU, pasirodė ankščiau, nei 1934 metais Hanso Ledvinkos Tatra. Visiems F.Porše kūriniams suminėti reikėtų atskiros temos ir laiko.
Visoje šioje istorijoje labiausiai kibti galima prie to, kad abu šie konstruktoriai tuo metu artimai bendravo. Be to Vokietija 1938 metais aneksavusi Čekoslovakiją, o vėliau pralaimėjusi karą, buvo apkaltinta būtais ir nebūtais dalykais. Va čia jiems dar ''pripaišė'' Vabalą ir jo mistinį plagijavimą.
Net pats H.Ledvinka stalininėje Čekoslovakijoje apkaltintas bendradarbiavimu su vokiečiais ir 5 metams įkalintas kalėjime. Paleistas iš kalėjimo jis vėliau atsisakė dirbti komunistinėje tėvynėje ir emigravo į Vakarų Vokietiją.
Kliuvo taip pat ir Ferdinandui Porše, 1945 metais prancūzai jį ir kitus inžinierius suėmė ir be jokio teismo 20 mėnesių laikė kalėjime.
Be to, prieškaryje kuriant Vabalo prototipą, Vabalo kūrimui skirta milijonai Reichsmarkių. Dėka didelių investicijų ir ilgų visapusiškų išbandymų, Vabalas tapo visiškai išbaigtas, na o pasekmės ñ 21,5 milijono pagamintų Vabalų pasaulyje. Deja, apie prieškarines Tatras teko skaityti ir prastas nuomones, dėl netobulos važiuoklės ir sunkaus galo, ne vienas savininkas iškeliavo ir į anapilį.
Na ir pabaigai pridėsiu: jei Štutgarto konstruktorių komandoje kuriant Vabalą, tada būtų buvę lietuvių, dabar mes sakytume, kad Ferdinandas yra visai joks ne Ferdinandas ir Vabalą sugalvojo Tučka Jaronimas .
Tuo laikotarpiu Ferdinandas Poršė gerai buvo pažįstamas ir artimai bendravo su šiuo čekų kilmės automobilių konstruktoriumi Hansu Ledvinka ir kartu dalinosi savo įdėjomis bei patyrimu. 1934-1938 metais kurtame Vabale, vėliau kai kas įžiūrėjo nukopijuotų konstrukcinių elementų ar formų. O prisiminus H.Ledvinką, kai kam tapo visiškai ''aišku'', kur čia šuo pakastas. Tačiau norint ką nors apkaltinti konstrukcijų kopijavimu, visada galima ką nors surasti.
Kuriant Vabalą dalyvavo nemažas būrys konstruktorių ir kaip žinia, pasaulyje kam nors išradus nors vieną patobulinimą, jis iškart atsiranda ir kituose automobiliuose.
Kaltinti Ferdinandą Porše kopijavimu būtų sunku, nes jo patirtis tuo metu buvo tokia didelė, kad jis greičiau galėjo daugiau patarti, negu kopijuoti. Jis tuo metu jau buvo sukūręs begales įvairiausių konstrukcijų ir automobilių. Ferdinando Porše 1931-1933 metais sukurti mažalitražiai panašūs automobiliai Z¸ndapp ir NSU, pasirodė ankščiau, nei 1934 metais Hanso Ledvinkos Tatra. Visiems F.Porše kūriniams suminėti reikėtų atskiros temos ir laiko.
Visoje šioje istorijoje labiausiai kibti galima prie to, kad abu šie konstruktoriai tuo metu artimai bendravo. Be to Vokietija 1938 metais aneksavusi Čekoslovakiją, o vėliau pralaimėjusi karą, buvo apkaltinta būtais ir nebūtais dalykais. Va čia jiems dar ''pripaišė'' Vabalą ir jo mistinį plagijavimą.
Net pats H.Ledvinka stalininėje Čekoslovakijoje apkaltintas bendradarbiavimu su vokiečiais ir 5 metams įkalintas kalėjime. Paleistas iš kalėjimo jis vėliau atsisakė dirbti komunistinėje tėvynėje ir emigravo į Vakarų Vokietiją.
Kliuvo taip pat ir Ferdinandui Porše, 1945 metais prancūzai jį ir kitus inžinierius suėmė ir be jokio teismo 20 mėnesių laikė kalėjime.
Be to, prieškaryje kuriant Vabalo prototipą, Vabalo kūrimui skirta milijonai Reichsmarkių. Dėka didelių investicijų ir ilgų visapusiškų išbandymų, Vabalas tapo visiškai išbaigtas, na o pasekmės ñ 21,5 milijono pagamintų Vabalų pasaulyje. Deja, apie prieškarines Tatras teko skaityti ir prastas nuomones, dėl netobulos važiuoklės ir sunkaus galo, ne vienas savininkas iškeliavo ir į anapilį.
Na ir pabaigai pridėsiu: jei Štutgarto konstruktorių komandoje kuriant Vabalą, tada būtų buvę lietuvių, dabar mes sakytume, kad Ferdinandas yra visai joks ne Ferdinandas ir Vabalą sugalvojo Tučka Jaronimas .
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius