Klubo geriausieji - metų nominacijos

Įvairūs patarimai, vertingos nuorodos, istorinė apžvalga
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

2009 metai

2009 metų ryškiausi restauracijos darbai.
Daugybės lėšų ir begales darbo valandų paaukojo Vytas, restauruodamas savąjį 1972 metų 1303 Vabalą. Automobilis išnarstytas po kaulelį ir sulipdytas visiškai naujai: kėbulas atskirtas nuo dugno, daugybė dalių smėliuota, pakeista galybė skardų, suremontuotas variklis, perrinkta pakaba ir persiūti užvalkalai, žodžiu padaryta tai, ko neįmanoma padaryti. Restauravimo darbai truko nuo 2007 iki 2009 metų.

1. Taip atrodė Vyto Vabalas 2006 metais, kai tik jį įsigijo.
2. 2007 m. sausis - pirmieji darbai.
3. 2008 m. gegužis - Vytas visus darbus atliko pats, paprastame metaliniame garaže, kuriame dažnai nebūdavo ir elektros.
4. 2009 m. sausis - naujos grindys privirintos prie dugno karkaso.
5. 2009 metų kovas, kėbulas baigtas.
6. 2009 m. gegužė - variklio įkėlimas, kėbulo prisukimas ir priekinės važiuoklės montavimas.
7. 2009 m. gegužės pabaiga - Vabalų sąskrydyje netoli Birštono.
8. 2011 metai - Smalininkai.

Visa Vyto tema: http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=80
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

2009 metai

Vienas įspūdingesnių projektų, tai Arūno ir Aurimo 1973-čių Karmann Ghia, į Lietuvą atkeliavusi net iš Jungtinių Valstijų.
Automobilio korozijos stovis buvo nors ir pakenčiamas, tačiau kėbulas gerokai sudarkytas.
Nedidelis siurprizas laukė Lietuvoje - atidarius užsikirtusį variklio dangtį, paaiškėjo, kad variklyje įmontuoti du karbiuratoriai.

Restauravimo darbai prasidėjo 2009 metais ir po intensyvaus kelerių mėnesių darbo, restauravimas baigtas.
Kėbulo priekį ir sparną teko tiesiog pjauti ir atkurti naujai, likusios sulankstytos kėbulo dalys išlygintos, daugybė dažų ir glaisto sluoksnių nuo kėbulo pašalinta, visas dugnas padengtas nauja antikorozine derva, persiūti užvalkalai, atkurtos dekoratyvinės dalys ir taip toliau.
Karmann Ghia restauruoti baigta 2009 metų gegužyje.

1-2. Taip Arūno ir Aurimo Karmann Ghia atrodė 2007 metais Jungtinėse Valstijose.
3-4. 2009 metai, atkūrimo darbai.
5-7. 2009 metų gegužis, Vabalų šventėje netoli Birštono.

Visa Karmann Ghia tema: http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... 80&start=0
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

2009 metai

Šioje temoje vertėtų pažymėti ir Lino Vabalą.
Automobilis nors ir nebuvo itin stipriai pažeistas korozijos, tačiau įdėta nemažai darbo ir viskas atstatyta į pirmykštį stovį, automobilis tapo lyg naujas.
Linas savo Vabalą pirko Austrijoje, tai 1967-tųjų Deluxe modelis. Nors automobilis buvo kiek nukentėjęs autoįvykyje ir slenksčiuose žiojėjo korozijos skylės, tačiau salonas išsilaikęs pavydėtinai puikiai. Dėl ankstesnės autoavarijos, tampymo stendo pagalba teko tiesinti priekinę važiuoklę, pakeistos korozijos pažeistos vietos, dugnas padengtas apsaugine Gumi-Tex medžiaga, Vabalas nudažytas ta pačia originalia L568 Sea Sand spalva. Atstatymo darbai truko apie 1,5 metų, nuo 2008 iki 2009 metų.

1-2. 2008 m. balandis, tik ką iš Austrijos atvežtas Lino Vabalas.
3. Viena iš vietų, kurią teko pakeisti.
4-5. 2009 m. vasaris - dažymo darbai baigti.
6. 2009 m. birželis - techniniai remontai ir pirmieji pasivažinėjimai.
7. 2009 m. rugsėjis - restauravimo darbai baigti. Linas su savo dukromis gimtajame mieste.
8. 2010 m. Vabalų šventėje Kaune.

Visa Lino tema: http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... 73&start=0
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

2005 metai

2005 metais savo Vabalo restauravimą baigė Eugenijus iš Radviliškio. Automobilis pagamintas 1965 metais, per ilgą amžių Vabalas gerokai apniokotas korozijos, todėl atstatymo darbai pareikalavo nemažai lėšų ir laiko. Be rimtų pervirinimų ir kėbulo dalių keitimo, taip pat teko persiūti ir saloną. Darbo rezultatas idealus, automobilis atrodė taip, lyg tik ką būtų nuriedėjęs nuo gamyklos konvejerio. Tikslus modelio pavadinimas VW 1300.

1. 2005 m. liepa, Eugenijaus Vabalas stovyklavietėje šalia Luodžio ežero (Eugenijus ketvirtas iš kairės).
2-3. 2005 m. gegužė, Vabalų šventėje Vilniuje.
4. 2007 m. birželis, Eugenijaus Vabalas VW šventėje Vilniuje.
5. 2011 m. gegužė, Ąžuolų alėja Smalininkuose. Eugenijus šalia savo T2 autobusėlio vairo.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

2007 metai

Netyčia peršokau 2007 metus ir praleidau Alvio kūrinį. Grįžtu kiek atgal, kad paminėti įdomaus autobusėlio projekto darbus.

Alvis šį varganą 1979 metais pagamintą ir metalo laužui skirtą autobusėlį įsigijo 2005 metais. Turėdamas savo skonį ir požiūrį į automobilius, autobusėlio neatkurinėjo originalime stovyje, o pasirinko šiuolaikišką ir modernų stilių. Be rimtų kėbulo pervirinimo darbų, dar įkeltas Golf III 1.8 litro variklis. Variklio aušinimo radiatorius sumaniai patalpintas gale, variklio skyriuje. Tam, kad išspręsti kilusias variklio aušinimo problemas, prireikė nemažai laiko, todėl teko montuoti papildomus aušinimo siurbliukus. Automobilio salonas persiūtas naujai, stiklai tonuoti, uždėti modernūs ratlankiai.
Tačiau jau po kelerių metų Alvis savo autobusėlį perdarė beveik visiškai naujai. Išardęs jį tik perdažyti, įklimpo į rimtesnius darbus, teko pervirinti kai kurias dugno vietas ir arkas. Dabar autobusėlis perdažytas dar ryškesne žalia spalva.

Alvis sukūrė greitą, patogų ir šiuolaikišką automobilį retro įvaizdyje.

1. 2005 metai, taip atrodė įsigytas autobusėlis.
2-4. 2006 m. sausis, virinimo ir paruošiamieji dažymo darbai.
5. 2007 m. rugsėjis, autobusėlio darbų pabaigtuvės.
6. 2009 m. gruodis, nauji kėbulo perdarymai ir perdažymo darbai.
7. 2010 m. vasaris, autobusėlio perdažymas baigtas.
8. 2010 m. birželis, VW šventėje Kaune.

Alvio tema forume: http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... 18&start=0
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

2004 metai

2004 metais įdomų projektą pabaigė Aleksandras iš Vilniaus. Panaudojęs nereikalingus dviejų Vabalų kėbulus, juos sujungė į vieną ir pagamino priekabą. Darbas sudėtingas ir truko apie du metus. Ne iš kart pasisekė sukurti tobulą pakabą, be to, baigus darbus, priekabą teko pateikti techninei komisijai ir gauti legalią techninę pažymą.
Tais pačiais 2004 metais, Aleksandras su šia priekaba apvažiavo nemažą Europos dalį ir dalyvavo Vabalų šventėje Austrijoje, o 2005 metais dalyvavo Vabalų parade Berlyne.

1. 2005 m. gegužis, Vilnius, Vabalų šventėje.
2. 2005 m. liepa, Aleksandras Vabalų parade Berlyne Tiergarten.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

1999 metai

Vertas dėmesio kruopštus ir išbaigtas Arūno darbas, tai 1974 metų Vabalas VW 1303. Modelis eksportinis, skirtas JAV rinkai ir anksčiau turėjęs automatinę pavarų dėžę.
Kadaise šis Vabalas du dešimtmečius važinėjo Freiburge Vokietijoje, Arūnas šį Vabalą įsigijo ir atsivežė 1995 metais.
Kaip ir įprasta tokio amžiaus kasdieniniams Vabalams, korozijos stovis pasitaikė ne vienas geriausių. Teko atskirti kėbulą, keisti slenksčius, išpjauti ir lopyti įvairias skardos dalis. Restauravimo darbams naudotos kiek įmanoma kokybiškesnės medžiagos. Perdažymui išrinkta nauja metalik spalva iš originalios VW spalvų paletės. Restauravimo darbai truko nuo 1997 iki 1999 metų.

1. 1996 m. spalis, Pavilnio parke.
2. 1998 m. balandis, privirinti nauji slenksčiai ir pakeistos pažeistos skardos.
3. 1998 m. balandis, dugno ruošimas.
4. 1998 m. rugpjūtis, kėbulo dažymo darbai baigti.
5. 1999 m. gegužė, pabaigtas Arūno Vabalas VW šventėje Vilniuje.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Apibendrinant visą pastarųjų metų VW Vabalų klubo veiklą, taip pat norėtųsi išskirti pačius geriausius klubo narius ir bendraminčius, kurie kasmet aktyviai prisideda organizuojant VW šventes. Tai žmonės savo iniciatyva atliekantys milžinišką darbą ir nereikalaujantys jokio atlyginimo, visada kuklūs ir visada nepelnytai liekantys nepastebimame šešėlyje.

1. Erminijus - grafikas dizaineris, jau 15 metų kuriantis visų švenčių ženklus, skrajutes, lankstinukus ir lipdukus. Be minėtų nuopelnų, Erminijus kiekvieną vasarą, padedant Radviliškio krašto entuziastams, rengia jau tradicija tapusia vasaros stovyklavietę. Nuotraukoje Erminijus su savo sūnumi.
2. Danas - savo iniciatyva sukūręs tikrą "Lego" Vabalą, iš senų autobusėlio dalių sukūręs šventėms skirtą židinį ir pagaminęs "skraidančią šluotą".
3. Vaidas - visų švenčių metu, kartu su savo bičiuliais įrengiantis stovyklavietes, elektros įrangą ir nudirbantis visus techninius darbus.
4. Audrius - aukojantis laisvalaikį ir lėšas, savo iniciatyva, transportu ir medžiagomis nuolatos padedantis įkurti švenčių stovyklavietes.
5. Paulius - šimtus valandų praleidęs laiką su kamera ir sukūręs begales filmų, kokių gali pavydėti bet koks klubas.
Locked