Na as uzduosiu klausima kuris man buvo ir tebera misle, gal kas man atsakyma pasakysit:
1. Vis atkreipiu demesi i apdailos juostele virs priekiniu sparnu 1303 modelyje. Du variantai, vienas tai mano masinos (juostele plona ir tokia pat kaip likusi juostele einanti per visa vabala)
2. O kitas variantas kuri daznai matau tai juostele platesne butent virs sparno...
Tai mano klausimas butu kame cia reikalas? Metai, modelis, komplektacija, kas paveikai toki juosteliu skirtuma?
Mįslės
Nepyk, as pavadinima "pagrazinau" pats is Alpine i Karmann. Puiku, kad niekas aklai nepasake pavadinimo vien tik uzvedes pelyte ant paveikslelioscardeep wrote:Tai tada reikejo ir failo pavadinima pakeisti nes daba uzvedus pele ant nuotraukos pasirodo pavadinimas Vienaip ar kitaip niekaip nebuciau atspejes... Bet vienaip ar kitaip matosi jog labai gimininga su vw orinukais. Is galo gal siek tiek i sena SAAB'a panasi...
O kuo bendras tas baltas auto kuris buvo ikeltas paskutinis???
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
Kažkas Sauliau nuo tavo Vabalo tiesiog nuėmė dekoratyvines juosteles, matyt ankstesniam šeimininkui buvo taip gražiau.
O šiaip visi 1303 modeliai, ir sedanai, ir kabrioletai turėjo tokią puošmeną iki pat gamybos pabaigos 1980-taisiais.
Nuotrauka paimta iš: http://shop.hoffmann-speedster.com/Zierleistenunterlagen/1303/
O šiaip visi 1303 modeliai, ir sedanai, ir kabrioletai turėjo tokią puošmeną iki pat gamybos pabaigos 1980-taisiais.
Nuotrauka paimta iš: http://shop.hoffmann-speedster.com/Zierleistenunterlagen/1303/
Štai, kas prancūziškame Wiki rašoma apie tai:
En effet, en 1946, le gouvernement français invite Ferdinand Porsche, à cette Èpoque en libertÈ surveillÈe, à donner son avis sur la future Renault 4CV. NÈanmoins, Pierre Lefaucheux est furieux de cette initiative et exprime très vite son mÈcontentement au premier ministre†: ´JÃai acceptÈ de remettre un dossier au professeur Porsche concernant la 4CV, nous exÈcutons actuellement les outillages. Nous Ètudierons bien entendu avec la plus grande attention les remarques qui pourraient être faites, mais il est bien entendu que nous resterons les seuls juges de lÃopportunitÈ de suivre ou de ne pas suivre ses suggestions Èventuellesª. Le Ministre insistant, neuf rencontres auront lieu, mais lÃintervention nÃaura aucune influence sur la 4CV. ´Nous estimons que la 4CV peut être lancÈe en sÈrie dans un anª, dÈclare Porsche aux reprÈsentant du ministre.
Vertimas:
Iš tiesų 1946 metais (apribotos laisvės laikotarpiu), Prancūzijos vyriausybė pakviečia Ferdinandą Porsche pasakyti savo nuomonę apie Renault 4CV ateitį.
Visgi Pierre Lefaucheux, įsiutęs dėl šios iniciatyvos, ministrui pirmininkui išreiškė savo nepasitenkinimą: "Aš sutikau profesoriui Porsche perduoti 4CV dokumentaciją, mes iš tiesų nagrinėjame machanizmus.Žinoma, mes dėmesingai išstudijuosime pastabas, pasiūlymus ką reiktų padaryti, bet vis tik mes liekame vieninteliai teisėjai ir spręsime ar tikslinga sekti šiais galimais pasiūlymais".
Ministrui reikalaujant įvyko 9 susitikimai, bet jie neturėjo jokios įtakos 4CV.
"Mes vertinam, kad 4CV galėtų būti paleistas į gamybą per metus", pasakė Porsche ministro atstovams.
En effet, en 1946, le gouvernement français invite Ferdinand Porsche, à cette Èpoque en libertÈ surveillÈe, à donner son avis sur la future Renault 4CV. NÈanmoins, Pierre Lefaucheux est furieux de cette initiative et exprime très vite son mÈcontentement au premier ministre†: ´JÃai acceptÈ de remettre un dossier au professeur Porsche concernant la 4CV, nous exÈcutons actuellement les outillages. Nous Ètudierons bien entendu avec la plus grande attention les remarques qui pourraient être faites, mais il est bien entendu que nous resterons les seuls juges de lÃopportunitÈ de suivre ou de ne pas suivre ses suggestions Èventuellesª. Le Ministre insistant, neuf rencontres auront lieu, mais lÃintervention nÃaura aucune influence sur la 4CV. ´Nous estimons que la 4CV peut être lancÈe en sÈrie dans un anª, dÈclare Porsche aux reprÈsentant du ministre.
Vertimas:
Iš tiesų 1946 metais (apribotos laisvės laikotarpiu), Prancūzijos vyriausybė pakviečia Ferdinandą Porsche pasakyti savo nuomonę apie Renault 4CV ateitį.
Visgi Pierre Lefaucheux, įsiutęs dėl šios iniciatyvos, ministrui pirmininkui išreiškė savo nepasitenkinimą: "Aš sutikau profesoriui Porsche perduoti 4CV dokumentaciją, mes iš tiesų nagrinėjame machanizmus.Žinoma, mes dėmesingai išstudijuosime pastabas, pasiūlymus ką reiktų padaryti, bet vis tik mes liekame vieninteliai teisėjai ir spręsime ar tikslinga sekti šiais galimais pasiūlymais".
Ministrui reikalaujant įvyko 9 susitikimai, bet jie neturėjo jokios įtakos 4CV.
"Mes vertinam, kad 4CV galėtų būti paleistas į gamybą per metus", pasakė Porsche ministro atstovams.
Perskaičius visą Vikipedijos Renault 4CV straipsnį, galima spręsti, kad prancūzai darė viską, kad jų techniniai sprendimai nė kiek neprimintų Vabalo. Automobilis turėjo linijinį vandeniu aušinamą variklį, o kėbulo priekis atrodė taip, lyg automobilio variklis būtų priekyje.
Kas laimėjo šias rungtynes parodė istorija. Renault 4CV pagaminta 1,1 milijono, Vabalų 21,5 milijono :)
Kas laimėjo šias rungtynes parodė istorija. Renault 4CV pagaminta 1,1 milijono, Vabalų 21,5 milijono :)