Kad forume palaikyti tvarką ir nemaišyti temų, siūlau pradėti naują temą, į kurią būtų talpinamos Porsche orinukų nuotraukos, nes šiuo metu jos veliasi į Vabalų nuotraukų galeriją.
Manau šių automobilių mėgėjų tarp mūsų netrūksta.
Porsche orinukai - įdomios nuotraukos
Temai papildyti, pasitaikius progai paminėsiu temas susijusias su Lietuvoje apsilankiusiais Porsche 356 ir 914:
1. Porsche 356 restauravimas:
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... 78&start=0
2. Porsche 356 Utenoje:
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... ght=#10321
3. Oldtimers - Porsche 356 Utenoje:
http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?t=18848
4. Artūro restauruotas Porsche 356:
http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=40&t=8632
5. Porsche 914 Lietuvoje (Šeduva):
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=559
1. Porsche 356 restauravimas:
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... 78&start=0
2. Porsche 356 Utenoje:
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... ght=#10321
3. Oldtimers - Porsche 356 Utenoje:
http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?t=18848
4. Artūro restauruotas Porsche 356:
http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=40&t=8632
5. Porsche 914 Lietuvoje (Šeduva):
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=559
Amerikiečių fotografo nuotraukų serija, į kurią pakliuvo baltas Porsche 356 A Speedster.
Automobilis pagamintas apie 1955 metus, berods ir nuotraukos darytos panašiu laikotarpiu.
Daugiau nuotraukų: http://images.google.com/hosted/life/l? ... 9070e8ce05
Automobilis pagamintas apie 1955 metus, berods ir nuotraukos darytos panašiu laikotarpiu.
Daugiau nuotraukų: http://images.google.com/hosted/life/l? ... 9070e8ce05
Justino įkelta nuotrauka turėtų būti daryta apie 1953 metus, automobilių dalys kaip tik atitinka šį laikotarpį.
Emilio pastebėta maža kėdutė simbolizuoja tai, kad Porsche 356 gamyba tikrai reikalavo daug rankų darbo.
Šiek tiek Porsche istorijos.
Ferdinando Porsche konstravimo biuras ir dirbtuvės įkurtos 1931 metais F. Porsche nuosavame name, adresu Štutgartas, Kronenstrasse 24.
1938 metais Štutgarte, Zuffenhausen rajone pastatytas naujas pastatų kompleksas, į kurį persikėlė konstravimo biuras ir gamybinės dirbtuvės, čia 1939 metais pagaminti keli Porsche Typ 64 automobiliai, skirti raliui Berlynas-Roma.
1948 metais Ferry Porsche naujuosius Porsche 356 automobilius pradėjo gaminti nedideliame Austrijos Gm¸nd miestelyje. Per porą metų čia pagaminti 52 automobiliai aliuminio kėbulu.
1949 metais nutarta persikelti atgal į Štutgartą. Prieškaryje statytas Porsche dirbtuves buvo užėmusi amerikiečių kariuomenė, todėl dirbtuves teko nuomotis Reutter & Co.GmbH valdose, tame pačiame Zuffenhausen rajone. 1950 metų pradžioje, čia pradėti surinkinėti Porsche 356 automobiliai, kėbulai gaminti jau iš plieno.
Gamybinės patalpos plėtėsi, 1952 metais pastatytas antras gamybinis korpusas, 1960 metais trečias.
Nuo 1948 iki 1965 metų, pagaminta apie 76.000 Porsche 356 automobilių.
1. Nuotrauka daryta 1958 metais, Ferry Porsche pagrindiniame automobilių surinkimo ceche (ta pati vieta, kaip ir Justino nuotraukoje).
2. Nuotrauka daryta taip pat apie 1958 metus.
3. Tie patys cechai apie 1960 metus.
4. Taip gamybinės dirbtuvės atrodė iš išorės.
Nuotraukos paimtos iš:
http://www.porsche.com/usa/aboutporsche/pressreleases/
http://www.motor-klassik.de/oldtimer/pr ... 87372.html
Emilio pastebėta maža kėdutė simbolizuoja tai, kad Porsche 356 gamyba tikrai reikalavo daug rankų darbo.
Šiek tiek Porsche istorijos.
Ferdinando Porsche konstravimo biuras ir dirbtuvės įkurtos 1931 metais F. Porsche nuosavame name, adresu Štutgartas, Kronenstrasse 24.
1938 metais Štutgarte, Zuffenhausen rajone pastatytas naujas pastatų kompleksas, į kurį persikėlė konstravimo biuras ir gamybinės dirbtuvės, čia 1939 metais pagaminti keli Porsche Typ 64 automobiliai, skirti raliui Berlynas-Roma.
1948 metais Ferry Porsche naujuosius Porsche 356 automobilius pradėjo gaminti nedideliame Austrijos Gm¸nd miestelyje. Per porą metų čia pagaminti 52 automobiliai aliuminio kėbulu.
1949 metais nutarta persikelti atgal į Štutgartą. Prieškaryje statytas Porsche dirbtuves buvo užėmusi amerikiečių kariuomenė, todėl dirbtuves teko nuomotis Reutter & Co.GmbH valdose, tame pačiame Zuffenhausen rajone. 1950 metų pradžioje, čia pradėti surinkinėti Porsche 356 automobiliai, kėbulai gaminti jau iš plieno.
Gamybinės patalpos plėtėsi, 1952 metais pastatytas antras gamybinis korpusas, 1960 metais trečias.
Nuo 1948 iki 1965 metų, pagaminta apie 76.000 Porsche 356 automobilių.
1. Nuotrauka daryta 1958 metais, Ferry Porsche pagrindiniame automobilių surinkimo ceche (ta pati vieta, kaip ir Justino nuotraukoje).
2. Nuotrauka daryta taip pat apie 1958 metus.
3. Tie patys cechai apie 1960 metus.
4. Taip gamybinės dirbtuvės atrodė iš išorės.
Nuotraukos paimtos iš:
http://www.porsche.com/usa/aboutporsche/pressreleases/
http://www.motor-klassik.de/oldtimer/pr ... 87372.html
http://www.intermeccanica.com/ jie gamina porsche 356, jums pagamins su bet kokiu motoru, kokiu tik paprasysite, jie atsiuncia dezese, tik jums reikes susirinkti ji i kruva savo garaziuke visa tai radau siame puslapyje
http://automanas.lt/porsche-356-is-kanados/
http://automanas.lt/porsche-356-is-kanados/
Papildysiu Marką apie Porsche 356 kopijas.
Matyt Porsche 356 kėbulus iš stiklo audinio Vabalo bazėje kažkas pradėjo gaminti dar kokiais 70-taisiais. Šiais laikais visus gamintojus būtų sunku ir paminėti, replikos gamintos įvairiose pasaulio šalyse.
Vieną iš daugybės gamintojų būtų galima paminėti brazilų gamintoją Envemo, kuris 1979 metais pradėjo gaminti Porsche 356 kėbulus iš stiklo audinio. Automobilio tikslus pavadinimas Envemo Super 90, paieškoje galima žvilgtelėti tiesiog čia >> Envemo Super 90.
Paįvairinimui bendra nuoroda skirta Porsche 356 replikoms >> Porsche 356 replica.
Vaizdinga nuotrauka, kurioje gerai matoma Vabalo bazė ir stiklo audinio kėbulas. Originali Porsche 356 ratų
bazė yra 2,1 metro, Vabalo bazė 2,4 metro, vadinasi Vabalo dugną teko sutrumpinti net 30 centimetrų:
Matyt Porsche 356 kėbulus iš stiklo audinio Vabalo bazėje kažkas pradėjo gaminti dar kokiais 70-taisiais. Šiais laikais visus gamintojus būtų sunku ir paminėti, replikos gamintos įvairiose pasaulio šalyse.
Vieną iš daugybės gamintojų būtų galima paminėti brazilų gamintoją Envemo, kuris 1979 metais pradėjo gaminti Porsche 356 kėbulus iš stiklo audinio. Automobilio tikslus pavadinimas Envemo Super 90, paieškoje galima žvilgtelėti tiesiog čia >> Envemo Super 90.
Paįvairinimui bendra nuoroda skirta Porsche 356 replikoms >> Porsche 356 replica.
Vaizdinga nuotrauka, kurioje gerai matoma Vabalo bazė ir stiklo audinio kėbulas. Originali Porsche 356 ratų
bazė yra 2,1 metro, Vabalo bazė 2,4 metro, vadinasi Vabalo dugną teko sutrumpinti net 30 centimetrų: