Šiandien Thesamba VW38 temoje pasirodė įdomi nuotrauka. Grundmanų muziejus truputį prasiplėtė ir toje vietoje, kur buvo dirbtuvės ir stovėjo keltuvas, sukurta graži kompozicija atitinkanti VW38 laikmetį. Sudėtos VW dalys, įrankiai, varstotai ir manekenas, aprengtas atitinkančiais drabužiais. Žodžiu nesenai baigtas atkurti VW38 automobilis įgavo pačią garbingiausią aplinką.
1. Nuotrauka paimta iš čia: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... t=#5745387
2. Taip ši vieta atrodė prieš pusantrų metų, 2010 metų pavasarį:
Nuotrauka paimta iš čia: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php
Arūno vabaliuko tema Thesamba puslapyje
Forume netyčia susikūrė dvi panašios temos, įkeliu šios dienos naujienas ir į šią temą.
Vakar Thesambos VW38 temoje pasirodė įdomios naujienos, surastas ir įsigytas originalus VW38 prototipo variklis.
Trumpai apie šio radinio istoriją.
Vienas austras šį E60 variklį 1948 metais įsigijo kaip atsarginį, savo Typ 82 Kiubelio automobiliui. Praeitais metais senolis mirė sulaukęs 98 metų. Be minėto Kiubelio ir variklio, jis turėjo dar ir 1953 metų gamybos Karmann policijos kabrioletą. Visas šis jo palikimas saugotas nuo 1957 metų nuosavoje daržinėje.
Variklis pažymėtas 38/16 numeriu kadaise priklausė VW38 automobiliui, kurio važinėjo daktaras Bodo Laverentz. Po avarijos, variklis išimtas ir įmontuotas kitam prototipui VW39 (važiuoklės numeris 1-43). Šis VW39 automobilis priklausė Volkswageno generaliniam direktoriui Dr. Dyckhoff.
Na, o praeitą mėnesį Kristiano draugas Bavarijoje surado kelias originalias važiuoklės dalis nuo VW39/42 prototipo.
Ateinančio sezono metu, šis variklis ir važiuoklės dalys po restauravimo bus įmontuotos į jų VW 38 automobilį.
Daugiau nuotraukų ir informacijos:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... t=#5780997
Vakar Thesambos VW38 temoje pasirodė įdomios naujienos, surastas ir įsigytas originalus VW38 prototipo variklis.
Trumpai apie šio radinio istoriją.
Vienas austras šį E60 variklį 1948 metais įsigijo kaip atsarginį, savo Typ 82 Kiubelio automobiliui. Praeitais metais senolis mirė sulaukęs 98 metų. Be minėto Kiubelio ir variklio, jis turėjo dar ir 1953 metų gamybos Karmann policijos kabrioletą. Visas šis jo palikimas saugotas nuo 1957 metų nuosavoje daržinėje.
Variklis pažymėtas 38/16 numeriu kadaise priklausė VW38 automobiliui, kurio važinėjo daktaras Bodo Laverentz. Po avarijos, variklis išimtas ir įmontuotas kitam prototipui VW39 (važiuoklės numeris 1-43). Šis VW39 automobilis priklausė Volkswageno generaliniam direktoriui Dr. Dyckhoff.
Na, o praeitą mėnesį Kristiano draugas Bavarijoje surado kelias originalias važiuoklės dalis nuo VW39/42 prototipo.
Ateinančio sezono metu, šis variklis ir važiuoklės dalys po restauravimo bus įmontuotos į jų VW 38 automobilį.
Daugiau nuotraukų ir informacijos:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... t=#5780997
Vakar Sambos forume Bjornas pristatė 2012 metų vasario mėnesio Oldtimer Markt numerį, kuriame įkeltas straipsnis taip pat ir apie VW38.
Trumpa žurnalo apžvalga PDF formatu >> http://www.oldtimer-markt.de/#40690740
Trumpa žurnalo apžvalga PDF formatu >> http://www.oldtimer-markt.de/#40690740
Visai nesenai Thesambos VW38 temoje, Undis įdėjo įdomaus filmuko nuorodą. Archyviniuose kadruose užfiksuotas VW38, valstybiniu numeriu III-43016, trumpai tariant, tai prototipas numeriu 38/16. Kaip tik visai nesenai sužinojome, kad būtent šio automobilio variklis išliko ir dabar randasi į Grundmanų kolekcijoje.
Filmuota 1939 m., muzikinis kūrinys įrašytas 1938 metais:
http://www.youtube.com/watch?v=5Zu1VGLWOQQ
Peter Kreuder (Bigband) - Gemeinsam (1938)
Filmuota 1939 m., muzikinis kūrinys įrašytas 1938 metais:
http://www.youtube.com/watch?v=5Zu1VGLWOQQ
Peter Kreuder (Bigband) - Gemeinsam (1938)
Vakar Thesambos temoje pasirodė nedidelė naujiena, VW38 automobilio registracijos numeris kaip ir priklauso, antspauduotas Štutgarto miesto policijos antspaudu. Antspaudo centre randasi to meto Vokietijos herbas, na o herbą juosia užrašas "Der Polizeipräsident der stadt Stuttgart".
1. Tokio pavyzdžio numeriai Vokietijoje įsigaliojo 1906 metais, tuo metu numeriai dar papildomai žymėti specialiu antspaudu, panašiai kaip ir asmens dokumentuose, tik vandeniui atspariais dažais. Vėliau pokaryje, Vokietijoje, tokie antspaudai buvo pakeisti lipdukais, kurie įvairių reikšmių naudojami iki šių dienų.
Nuotrauka iš http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... t=#5908825
2. Originali to pačio Vabalo nuotrauka, daryta apie 1938 metus.
Lietuvoje tokie antspaudai niekada nenaudoti, tik 1990 metais atgavus nepriklausomybę, simboliškai klijuoti įvairūs heraldiniai lipdukai. O nuo 1994 metų, specialiai išspaustose vietose, pradėti klijuoti techninės apžiūros lipdukai.
Įvairių laikotarpių lietuviškų numerių kolekcija:
http://www.worldlicenseplates.com/world/EU_LITH.html
1. Tokio pavyzdžio numeriai Vokietijoje įsigaliojo 1906 metais, tuo metu numeriai dar papildomai žymėti specialiu antspaudu, panašiai kaip ir asmens dokumentuose, tik vandeniui atspariais dažais. Vėliau pokaryje, Vokietijoje, tokie antspaudai buvo pakeisti lipdukais, kurie įvairių reikšmių naudojami iki šių dienų.
Nuotrauka iš http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... t=#5908825
2. Originali to pačio Vabalo nuotrauka, daryta apie 1938 metus.
Lietuvoje tokie antspaudai niekada nenaudoti, tik 1990 metais atgavus nepriklausomybę, simboliškai klijuoti įvairūs heraldiniai lipdukai. O nuo 1994 metų, specialiai išspaustose vietose, pradėti klijuoti techninės apžiūros lipdukai.
Įvairių laikotarpių lietuviškų numerių kolekcija:
http://www.worldlicenseplates.com/world/EU_LITH.html
Bjornas ir Undis prieš dvi savaites Thesambos forume įkėlė nuotraukas darytas Austrijoje, Grossglockner kalno papėdėje, žymiajame Grossglockner-Hochalpenstrasse panoraminiame kelyje, kuriame kadaise pabuvojo ir pats F. Porsche su automobiliu VW38:
>> http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... t=#6268515
Viena Bjorno įkelta nuotrauka ypatinga, tokią grožybę galima būtų padaryti nors ir per visą sieną (nuotr.).
Dar viena naujiena, knygos "Der erste Brezelkäfer" bedraautorius ir fotografas Axel Struwe, užvakar pranešė, kad knygą ruošiamasi išleisti ir anglų kalba, be to, knygai ruošiamos ir papildomos nuotraukos:
>> http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... t=#6286519
>> http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... t=#6268515
Viena Bjorno įkelta nuotrauka ypatinga, tokią grožybę galima būtų padaryti nors ir per visą sieną (nuotr.).
Dar viena naujiena, knygos "Der erste Brezelkäfer" bedraautorius ir fotografas Axel Struwe, užvakar pranešė, kad knygą ruošiamasi išleisti ir anglų kalba, be to, knygai ruošiamos ir papildomos nuotraukos:
>> http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... t=#6286519
Šveicarų laikrodžių gamintojas "Scalfaro Watch Co." siūlo savo paslaugas - 38/06 Vabalo istorijai atminti, sukurtas štai tokios išvaizdos mechaninis laikrodis, pageidaujantys kviečiami atsiliepti.
Paimta iš: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... t=#6725874
Ne laikrodis, o tiesiog svajonė :)
Paimta iš: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... t=#6725874
Ne laikrodis, o tiesiog svajonė :)
Rankinis VW 38/06 laikrodis jau įgauna realybę ir pagreitį, sukurtas jam skirtas puslapis bei smulkus laikrodžio aprašymas. Tikras grožis, tačiau labai brangus, žinoma kaip ir visi panašaus pobūdžio kolekciniai laikrodžiai.
Oficialus puslapis >> http://www.scalfaro.com/38-06/
Aprašymas:
Diametras 42 mm, nerūdijantis plienas, naudotas originalus VW 38/06 plienas, puoštas safyro kristalais, mechaninis, prisukamas, atsparus vandeniui iki 50 metrų, odinis tamsiai rudos spalvos dirželis. Rodyklės - valanda, minutės, mažoji - sekundės. Gamyba limituota iki 630 vienetų.
Oficialus puslapis >> http://www.scalfaro.com/38-06/
Aprašymas:
Diametras 42 mm, nerūdijantis plienas, naudotas originalus VW 38/06 plienas, puoštas safyro kristalais, mechaninis, prisukamas, atsparus vandeniui iki 50 metrų, odinis tamsiai rudos spalvos dirželis. Rodyklės - valanda, minutės, mažoji - sekundės. Gamyba limituota iki 630 vienetų.
Nesenai Ebay pardavinėtos aštuonios originalios geros kokybės nuotraukos, tiksliau originalūs negatyvai. Tai dviejų VW 38 prototipų pristatymas Dettlen mieste, Zeche Emscher-Lippe anglių kasyklos darbininkams, nuotraukos darytos 1939 metų birželio 29 dieną. Šie negatyvai parduoti už 2700 litų.
Įdomus sutapimas - kaip tik šiais metais į atkurtą 38/6 Vabalą, įkeltas išlikęs 38/16 Vabalo variklis.
Paimta iš: http://www.ebay.de/VW-Kaefer-Brezelfenster-KdF-Wagen-Sondermodell-1939/
Įdomus sutapimas - kaip tik šiais metais į atkurtą 38/6 Vabalą, įkeltas išlikęs 38/16 Vabalo variklis.
Paimta iš: http://www.ebay.de/VW-Kaefer-Brezelfenster-KdF-Wagen-Sondermodell-1939/
1. Dėka geros nuotraukų kokybės, yra galimybė išskirti atskiras nuotraukų dalis. Pritraukti fragmentai leidžia geriau įsižiūrėti į įvairias detales.
2. Dešiniau atsarginio rato - kelionmatis (tachografas).
3. Čia taip pat matomas tachografas. Ant ratlankio matomas užrašas parašytas teptuku - H.L.6. Kairys sparnas kiek įlenktas, buferis taip truputį perlenktas.
2. Dešiniau atsarginio rato - kelionmatis (tachografas).
3. Čia taip pat matomas tachografas. Ant ratlankio matomas užrašas parašytas teptuku - H.L.6. Kairys sparnas kiek įlenktas, buferis taip truputį perlenktas.