Blevyzgos...
Porsche orinuku temoje aptarta nuotrauka su kedute gamybos proceso metu (= daug kruopstaus darbo vienoje vietoje).. TRABANT gamybos metu kedutes nereikalingos:
http://www.youtube.com/watch?v=zBsPFI--muo
Building East German Car - Trabant
http://www.youtube.com/watch?v=zBsPFI--muo
Building East German Car - Trabant
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
Pamenu Dzo_marija kadaise buvo įkėlęs šią nuorodą, spėju filmuota apie 1990 metus, kai Trabantų gamyba artėjo prie pabaigos (1957ñ1991).
Trabanto variklis 0,6 litro, oru aušinamas, dvitaktis, 1990 metais į kai kuriuos Trabantus ėmė montuoti VW Polo 1.1 litro, vandeniu aušinamus variklius. Filmo abiejuose automobiliuose galima pamatyti Trabanto variklius. Visi kiti matomi automobiliai taip pat su įprastais varikliais, tiesiog grotelių forma tokia pati.
Trabanto kėbulas turi geležinį karkasą, tačiau taupant plieną, didžioji dalis kėbulo pagaminta iš duroplasto, tai savotiškas stiklo audinys, tik žymiai pigesnis. Duroplastas gamintas dervas maišant su medvilnės gamybos proceso metu atlikusiomis medžiagomis. Pagaminti tokie lakštai tiesiog štampuojami kaip ir įprasta skarda. Dėl šios medžiagos Trabantai neturėjo didelių korozijos problemų, tačiau senų Trabantų atlikęs kėbulas ilgą laiką nebuvo perdirbamas, vėliau sumanyta jį naudoti asfalto gamyboje.
Filme meistras sėkmingai raito kėbulo skardas, vadinasi duroplastą galima lankstyti panašiai kaip įprastą skardą :)
Trabanto variklis 0,6 litro, oru aušinamas, dvitaktis, 1990 metais į kai kuriuos Trabantus ėmė montuoti VW Polo 1.1 litro, vandeniu aušinamus variklius. Filmo abiejuose automobiliuose galima pamatyti Trabanto variklius. Visi kiti matomi automobiliai taip pat su įprastais varikliais, tiesiog grotelių forma tokia pati.
Trabanto kėbulas turi geležinį karkasą, tačiau taupant plieną, didžioji dalis kėbulo pagaminta iš duroplasto, tai savotiškas stiklo audinys, tik žymiai pigesnis. Duroplastas gamintas dervas maišant su medvilnės gamybos proceso metu atlikusiomis medžiagomis. Pagaminti tokie lakštai tiesiog štampuojami kaip ir įprasta skarda. Dėl šios medžiagos Trabantai neturėjo didelių korozijos problemų, tačiau senų Trabantų atlikęs kėbulas ilgą laiką nebuvo perdirbamas, vėliau sumanyta jį naudoti asfalto gamyboje.
Filme meistras sėkmingai raito kėbulo skardas, vadinasi duroplastą galima lankstyti panašiai kaip įprastą skardą :)
gal kas noretu isigyti?
http://www.plius.lt/skelbimai/vw-antikv ... 94343.html
VW antikvarinis raktas nuo automobilio pagaminto 50-metais - kaip matyti ant
rakto isspaustas valst. numeris : ) Parveziau is Danijos. Kaina 25 litai. Vilnius.
http://www.plius.lt/skelbimai/vw-antikv ... 94343.html
VW antikvarinis raktas nuo automobilio pagaminto 50-metais - kaip matyti ant
rakto isspaustas valst. numeris : ) Parveziau is Danijos. Kaina 25 litai. Vilnius.
Vytas atkasė dingusį raktelį. Prieš kelis mėnesius Paulius įkėlė autobusėlio nuotrauką, iš kurio kažkas nukniaukė raktą:
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... ght=#18837
Vadinasi raktelis atsirado :)
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... ght=#18837
Vadinasi raktelis atsirado :)
Mindaka wrote:Porsche orinuku temoje aptarta nuotrauka su kedute gamybos proceso metu (= daug kruopstaus darbo vienoje vietoje).. TRABANT gamybos metu kedutes nereikalingos:
http://www.youtube.com/watch?v=zBsPFI--muo
Building East German Car - Trabant
kas kiek km reikia tokius reguliavimus daryti
Ant raktelio ne valstybinis numeris o raktelio kodas Jei ne sis kodas as savo vabalo perlauzto raktelio nebuciau taip lengvai atgaminesVytas wrote:gal kas noretu isigyti?
http://www.plius.lt/skelbimai/vw-antikv ... 94343.html
VW antikvarinis raktas nuo automobilio pagaminto 50-metais - kaip matyti ant
rakto isspaustas valst. numeris : ) Parveziau is Danijos. Kaina 25 litai. Vilnius.