Tereikia tik labai norėti...

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
Vytas
Posts: 589
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:01
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vytas »

Bagažnike stipriai pamažės vietos...
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Bagazines vieta tikrai "uzpildo" su kaupu. Kai labai jau reiks tos bagazines, X strypus bus galima nuimt ir palikt tik skersini.
Mano vabaliukas jau savo buitines dienas manau atvazinejo, planuoju juo tik i baznycia sekmadieniais vaziuot ;) :D
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Na kelionėse po gamta mano vabalas prikraunamas tiek, jog žmonės būna paklausia ar čia viskas į tą automobiliuką telpa? :) žinoma dar labai stogo bagažinė praverčia...

Kiti irgi būna prikrauna tiek, jog savo vagim į namus nebėra ko eiti :)

Žinoma standi mašina irgi geras dalykas ;)
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Regis siais metais vabalistai neskuba kibt i ziemos darbus su vabaliukais. Forumas vabalu skyriuje "ramybes" busenoj... :?

Sako kritikuot lengva, bet pries tai reik paciam kazka nuveikt :) tai atnaujinu savo "garazo" statusa...

Siuo metu dirbu ties dviem daliniais projektais, o gal trim...

1. Isigijau ratlankius. Juos reikia perdazyt. Pora jau regis nusisveiciau, dar du liko. Del neuztikrintumo ar teisinga linkme einu, nekyla ranka toliau sveist likusiu ratlankiu. Svarstau, kad butu rimciau viska perduot tiem kas su tuo dirba kasdien... Tik tiek, kad labai jau noretusi paciam pamegint juos "damust"...

2-8. Toliau po truputi suku galva kaip sumontuot seniai garaze dulkancias Porsche sedynes i vabaliuka. Buvo daug ideju, bet nusprendziau "isvalyt" dugna nuo nereikalingu ir maisanciu originaliu montavimo tasku bei sukonstruot kazka tinkancio naujom sedynem. Gaila zinoma originalu dugna modifikuot, bet zinau jog nenurimsiu kol nepasidarysiu taip kaip noriu, tad teko "perlipt per save"...

Ideju kaip turetu atrodyt nauji tvirtinimo taskai yra, lieka tik jas igyvendint. Manau cia teks pirma pasipraktikuot virint...

Na o vaziuokles atnaujinimas taip ir uzstrigo, niekaip nesusiperku sarnyru ir visu kitu antgaliu. Reiks po nauju metu prisest ir pagaliau isigyt ko dar truksta. Labai jau noriu kuo greiciau ratus pamegint sumontuot, sako padeda vidury projekto pagaut nauja kvepavima :)
Jūris
Posts: 554
Joined: 2010 Oct 29 Fri, 23:21
Location: Pan.LT

Post by Jūris »

Svarbiausia Sauliau,kad viską darai pats.Sekmės darbuose.
Viskas ką sakau yra tik mano asmeninė nuomonė ... ir ji gali nesutapti su kitom nuomonėm .
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Sauliaus Vabalas eilinį kartą stebina, nupjovus uždarą sėdynės grindų pakylą paaiškėjo, kad ir čia nėra jokios korozijos. Keleivio pusėje matoma tik truputį rūdžių, o vairuotojo - visiškai švaru.
Sauliau, iš kokio muziejaus nugvelbei Vabalą? :)

Truputį apie sėdynes. Kad pritvirtinti Porsche sėdynes, geriausia būtų kokiame laužyne išsipjauti visą sėdynių tvirtinimo konstrukciją. Tik gaila tokie automobiliai reti ir laužynuose nesimėto.
Tvirtinant kito automobilio sėdynes, dažniausiai naudojami stačiakampiai vamzdžiai ar kampuočiai. Tokia konstrukcija žinoma būna kur kas sunkesnė už gimtąją gamyklinę "čiuožyklą".
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Tiesa sakant ir mane nustebino ka radau ispjaustes tas "kepures".
Nors originalus dazai tikrai silpnai laikosi ant skardos, rudeles jokios nebuvo. Rudeliu zidiniu buvo tik ties tom vietom, kur du blekos lakstai suvirinti tarpusavyje ir tarpe visgi uzsimezga zidiniai, bet juos vadint rudim butu per ziauru, buna tikrai kur kas blogiau :)

Mano sedynes su originaliais begiais. Sie begiai sukasi prie Boxster'io dugno. Tad man kazka papildomai issipjaut is originalios masinos nebutu prasmes...

As taip pat planuoju naudot keturkampi profili bei kazka virint is storu blekos lakstu.

As galejau nauja sedyne montuot ant senosios remo, bet sia ideja atmeciau, nes manes paprasciausiai netenkina originalus vabalo sedyniu tvirtinimas, jis tiesiog nestabilus ir vaziuojant tie 1-2mm laisvos eigos i sonus mane uzkniso juodai :) Tad tenka ieskot kazko standesnio. Manau 4 varztai pasiteisins ;)
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Tas sėdynių klibėjimas būdingas visiems VW automobiliams, kurie turi būtent tokį sėdynės tvirtinimo sprendimą.
Iki 1972 metų Vabalų sėdynės buvo tiesiog įspraustos į du bėgelius ir nekildavo problemų. 1972 metais konstruktoriai kažkodėl nutarė visuose VW automobiliuose pradėti naudoti naują tvirtinimo konstrukciją ir po pasaulį pažiro milijonai klibančių sėdynių :)
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Tai vat ta ju klaida mane ir isvede is proto vingiuotuose keliuose :) Tikiuos tik kad man pavyks sukonstruot kazka geresnio ir nebusiu prisidares sau vargo... Pagyvensim pamatysim :)
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Mano garaze trys projektai:

Ratai
Sedynes
Vaziuokle

Paskutinis is ju regis labiausiai aktyvus :) Nusivaliau vaziuokles traukes bei "sakes" ir ruosiuos nusidazyt. Turiu pastebet jei ne antikorozijos smala tai vaizdas butu kur kas ziauresnis. Originalius dazus gali nagu nukrapstyt ir jokio grunto...

As perdaug persistengti irgi nezadu, tad nutepiau su rudziu apdorotoju ir dazysiu su siek tiek kietesniais dazais.

Nusipirkau visus sarnyrus, laukiu kol atkeliaus. Negavau tik paskutinej nuotraukoj matomu plastikiniu ziedu. Palaidu nepardave o visos traukes del dvieju zieduku nesinorejo pirkt. Gal kas turit pasiulymu is kur gaut? Tiesa sakant labai ir neieskojau... ;) teks paieskot pas kitus tiekejus.
Post Reply