Jusu paskaiciavimai mane tenkina, nes atostogu turiu 3 savaites ir jas visas galiu skirti vabalui .
Problemu del priejimo prie dugno irgi nera, nes darysiu tai ant estakados (ar kaip ji ten vadinasi).
Turiu jau nusipiekes dratiniu sepeciu, prisukamu prie bulgarkes, parekomenduotus Vyto, sako ilgai grojantys jie.
Beda tik ta, jog dirbsiu lauke, pradesiu kita savaite, o orai nelepina, nzn ar gruntas, dazai, dinitrolis tokioj temperaturoj prikibs?
Dzo_marija 1996 metų Vabaliukas...
Oro sąlygos tikrai dabar nelepina, labai drėgna. Būtų žinoma geriau viską daryti uždaroje patalpoje, būtų sausiau.
Palindus po Vabalu viską šveisti taip pat bus sunku, sunku dirbti nuolatos pakėlus įrankius ir viskas byra į akis ir į plaučius.
Dar vienas patarimas. Gal meksikietiška danga ir nėra labai kokybiška, bet rekomenduoju tas vietas kurios nėra pažeistos rūdžių, jų ir nešveisti iki metalo. Galima nešveisti ir negruntuoti, o tik gerai nuvalius padengti likusiais apsauginiais sluoksniais.
Palindus po Vabalu viską šveisti taip pat bus sunku, sunku dirbti nuolatos pakėlus įrankius ir viskas byra į akis ir į plaučius.
Dar vienas patarimas. Gal meksikietiška danga ir nėra labai kokybiška, bet rekomenduoju tas vietas kurios nėra pažeistos rūdžių, jų ir nešveisti iki metalo. Galima nešveisti ir negruntuoti, o tik gerai nuvalius padengti likusiais apsauginiais sluoksniais.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Kagi darbai juda i prieki, nusveiciau dugna salono (is vidaus).
Sveiciau tik pazeistas vietas, o ju buvo nemazai, praeinu su sepeciu, kur atsoka pusle, tai trinu iki plikumo.
Ypac daug rudziu buvo po vairuotojo vieta, po pedalais, tad teko juos isimti, isardyti, nusveisti, perdazyti, sutepti ir neideti atgal
Neidedu atgal nes sankabos troso niekaip neuzkabinu, zinau kad ji reikia atleisti, bet nerandu kaip prie jo patogiau prieiti, gal padetumete?
Zinau kaip jis atrodo (maciau foto ), bet kaip uzkisti ranka kad pasieki? Pasikeliau vabala su donkratu, bet vistiek neiziurejau to chamuto...
Dar vienas dalykas, nusikales siek tiek, bandziau ieskoti forume, bet neradau, kokiu parametru reikia akumuliatoriaus mano vabalui? Nes dabartinis ziuriu 75Ah, tai mano manymu per daug.?
Sveiciau tik pazeistas vietas, o ju buvo nemazai, praeinu su sepeciu, kur atsoka pusle, tai trinu iki plikumo.
Ypac daug rudziu buvo po vairuotojo vieta, po pedalais, tad teko juos isimti, isardyti, nusveisti, perdazyti, sutepti ir neideti atgal
Neidedu atgal nes sankabos troso niekaip neuzkabinu, zinau kad ji reikia atleisti, bet nerandu kaip prie jo patogiau prieiti, gal padetumete?
Zinau kaip jis atrodo (maciau foto ), bet kaip uzkisti ranka kad pasieki? Pasikeliau vabala su donkratu, bet vistiek neiziurejau to chamuto...
Dar vienas dalykas, nusikales siek tiek, bandziau ieskoti forume, bet neradau, kokiu parametru reikia akumuliatoriaus mano vabalui? Nes dabartinis ziuriu 75Ah, tai mano manymu per daug.?
Nuimti pedalų bloką ir nukabinti sankabos trosą žinoma lengviau, negu vėliau sankabos trosą užkabinti. Sankabos trosas atsisuka ir reguliuojasi pavarų dėžės kairės pusės viršuje: http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=322 . Priėjimas prie troso galo žinoma ne vienas iš geriausių.
Būtų gerai pedalu užkabinus trosą, kad kas nors kitame gale troso galą laikytų įtempęs, nes neįtempus, trosas kaip mat vėl nuo pedalo kablio atsikabina.
1. Bendras vidaus vaizdas šalia pedalų tvirtinimo vietos.
2. Užkabintas sankabos trosas.
Būtų gerai pedalu užkabinus trosą, kad kas nors kitame gale troso galą laikytų įtempęs, nes neįtempus, trosas kaip mat vėl nuo pedalo kablio atsikabina.
1. Bendras vidaus vaizdas šalia pedalų tvirtinimo vietos.
2. Užkabintas sankabos trosas.
Vabalų generatoriai skirstomi į 30 amperų ir 50 amperų galingumą, nežiūrint į tai, Vabalų akumuliatorių talpa turi būti 36 Ah.
Daug kas pasakys, kad kuo akumuliatorius turi didesnę talpą, tuo jis galingesnis ir tuo geriau. Bet svarbu ir tai, per kiek laiko jis bus vėl pakrautas važiuojant. Visiškai pakrauti akumuliatorių tuoj pat labai svarbu, nes akumuliatorių negalima laikyti iškrautų ir pusiau iškrautų. Kuo akumuliatorius greičiau įkraunamas, tuo jis jums ilgiau tarnaus. Pastovėjęs iškrautas akumuliatorius vėliau jau nebeatgauna savo pilnos galios ir po truputį pradeda silpti, kol kelių metų bėgyje visai numiršta.
Dabartiniai automobilių generatoriai dažnai būna galingesni ir jiems montuojami 55 Ah ir galingesni akumuliatoriai. Bet Vabalo generatoriui jį įkrauti truks ilgiau ir važiuojant jūsų generatorius visada bus apkrautas, o dažnai akumuliatorius bus visai neįkrautas iki galo. Ypač tai aktualu šaltu metų laiku ir mieste, kai variklis užvedinėjamas dažnai, bet dėl trumpų atstumų akumuliatorius niekada neįkraunamas iki galo. Dėl to Vabalams numatyti 36 Ah talpos akumuliatoriai, jie greitai pasikrauna iki galo.
Tiesą pasakius tokių 36 Ah akumuliatorių dar ir paieškoti reikia, bet vienoje parduotuvėje man teko matyti tokių akumuliatorių. Bet jei tokių rasti nepavyksta, tuomet reikėtų pirkti kiek įmanoma mažesnės talpos. Šiais laikais dažnai pačios mažiausios talpos akumuliatoriai būna 45 Ah. Šie akumuliatoriai kaip tik rekomenduojami naujesniems meksikietiškiems Vabalams su 1,6 varikliu.
Drąsiai galima važinėti ir su didelės talpos akumuliatoriumi, bet turint sąlygas, pageidautina krovikliu jį įkrauti papildomai.
Daug kas pasakys, kad kuo akumuliatorius turi didesnę talpą, tuo jis galingesnis ir tuo geriau. Bet svarbu ir tai, per kiek laiko jis bus vėl pakrautas važiuojant. Visiškai pakrauti akumuliatorių tuoj pat labai svarbu, nes akumuliatorių negalima laikyti iškrautų ir pusiau iškrautų. Kuo akumuliatorius greičiau įkraunamas, tuo jis jums ilgiau tarnaus. Pastovėjęs iškrautas akumuliatorius vėliau jau nebeatgauna savo pilnos galios ir po truputį pradeda silpti, kol kelių metų bėgyje visai numiršta.
Dabartiniai automobilių generatoriai dažnai būna galingesni ir jiems montuojami 55 Ah ir galingesni akumuliatoriai. Bet Vabalo generatoriui jį įkrauti truks ilgiau ir važiuojant jūsų generatorius visada bus apkrautas, o dažnai akumuliatorius bus visai neįkrautas iki galo. Ypač tai aktualu šaltu metų laiku ir mieste, kai variklis užvedinėjamas dažnai, bet dėl trumpų atstumų akumuliatorius niekada neįkraunamas iki galo. Dėl to Vabalams numatyti 36 Ah talpos akumuliatoriai, jie greitai pasikrauna iki galo.
Tiesą pasakius tokių 36 Ah akumuliatorių dar ir paieškoti reikia, bet vienoje parduotuvėje man teko matyti tokių akumuliatorių. Bet jei tokių rasti nepavyksta, tuomet reikėtų pirkti kiek įmanoma mažesnės talpos. Šiais laikais dažnai pačios mažiausios talpos akumuliatoriai būna 45 Ah. Šie akumuliatoriai kaip tik rekomenduojami naujesniems meksikietiškiems Vabalams su 1,6 varikliu.
Drąsiai galima važinėti ir su didelės talpos akumuliatoriumi, bet turint sąlygas, pageidautina krovikliu jį įkrauti papildomai.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Malonu girdeti, kad taip gerai sekasi, as kada ardziau ir rinkau savo vabala, supratau, kad tai masina paprastai liaudziai, ir variklio nuemimas, ir kebulo atskyrimas, ir taip toliau, kuo daugiau prie jo krapstysies, tuo jis bus malonesnis Tavo dusiai. Linkiu dar milijono km.
Vabalistas iki kaulų čiulpų
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
klausimelis iskilo, foto matyti, kad asyje yra kazkokie varzteliai per viduri, ar cia ne tik jie skirti torsionu reguliavimams? Tiek, kad jie stacionarus kazkokie.
Nes siaip ar taip ketinau zeminti vabala, o cia butu viskas vietoj...
Kita foto siaip ant durniaus ...
Dirbant sove ideja, jog jei pazisti zmogu, kuris nori isigyti vabala, tai reiktu pasikviesti ji i pagalba padirbeti, manau tada zmones rimtai susimastytu del isigyjimo...
Ir as buciau susimastes
Nes siaip ar taip ketinau zeminti vabala, o cia butu viskas vietoj...
Kita foto siaip ant durniaus ...
Dirbant sove ideja, jog jei pazisti zmogu, kuris nori isigyti vabala, tai reiktu pasikviesti ji i pagalba padirbeti, manau tada zmones rimtai susimastytu del isigyjimo...
Ir as buciau susimastes