"B" ir "G" lemputes lygiai vienodai uzsidega ir taip pat lygiai vienodai uzgesta, tik skirtumas, kad i "G" lempute ateina vienas laidas, kitas kontaktas korpusas, o i "B" lempute ateina 5 laidai. "B" lemputes korpusas plastmasinis, taigi ji turi 3 laidais daugiau. Kam ji reikalinga? Jeigu turi daugiau laidu, tai turetu buti priklausoma nuo daugiau matavimu, bet ka ten dar galima matuoti?
Jei abieju informaciniu lempuciu reiksme lygi, tai tada "nedyvai" kad jos reiksme pakeicia i rankinio stabdzio reiksme, manau tik reikia prikonstruoti prie rankinio mygtuka ir laiduka.
Relė reguliatorius
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Del viso pikto pasitikrinau: viskas cia analogiska. Du slegio davikliai: bent vienam neuzsidarant isijungia lempute.Emilis wrote:"B" ir "G" lemputes lygiai vienodai uzsidega ir taip pat lygiai vienodai uzgesta, tik skirtumas, kad i "G" lempute ateina vienas laidas, kitas kontaktas korpusas, o i "B" lempute ateina 5 laidai. "B" lemputes korpusas plastmasinis, taigi ji turi 3 laidais daugiau. Kam ji reikalinga? Jeigu turi daugiau laidu, tai turetu buti priklausoma nuo daugiau matavimu, bet ka ten dar galima matuoti?
Jei abieju informaciniu lempuciu reiksme lygi, tai tada "nedyvai" kad jos reiksme pakeicia i rankinio stabdzio reiksme, manau tik reikia prikonstruoti prie rankinio mygtuka ir laiduka.
Schema apacioj
Papildomus stabdžių daviklius ir įspėjančias lemputes vabaluose pradėjo montuoti 1967 metais eksportiniams modeliams, bet kol kas be rankinio stabdžio įspėjimo.
Taip atrodo 1967 metų skydelis su įspėjančia lempute (numeris 11):
http://www.thesamba.com/vw/archives/man ... 8T1-06.jpg
1973 metais eksportiniuose vabaluose, stabdžių įspėjančioji lemputė perkelta arčiau spidometro ir tuo pačiu prie jos prijungtas rankinio stabdžio daviklis.
Skydelis 1200 (numeris 5): http://www.thesamba.com/vw/archives/man ... 4T1-08.jpg
Skydelis 1303 (numeris 7): http://www.thesamba.com/vw/archives/man ... 4T1-09.jpg
1. Nuo 1981 metų, stabdžių cilindro ir rankinio stabdžio daviklio lemputė pradėta montuoti visiems vabalams.
2. Apytikriai nuo 1998 metų, šią įspėjančią raudoną lemputę įkėlė į spidometro viršutinę dalį, pažymėję šauktuku.
Taip atrodo 1967 metų skydelis su įspėjančia lempute (numeris 11):
http://www.thesamba.com/vw/archives/man ... 8T1-06.jpg
1973 metais eksportiniuose vabaluose, stabdžių įspėjančioji lemputė perkelta arčiau spidometro ir tuo pačiu prie jos prijungtas rankinio stabdžio daviklis.
Skydelis 1200 (numeris 5): http://www.thesamba.com/vw/archives/man ... 4T1-08.jpg
Skydelis 1303 (numeris 7): http://www.thesamba.com/vw/archives/man ... 4T1-09.jpg
1. Nuo 1981 metų, stabdžių cilindro ir rankinio stabdžio daviklio lemputė pradėta montuoti visiems vabalams.
2. Apytikriai nuo 1998 metų, šią įspėjančią raudoną lemputę įkėlė į spidometro viršutinę dalį, pažymėję šauktuku.
Fragmentas iš 1979-tųjų automobilio priežiūros vadovo, apibūdinantis įspėjančiosios lemputės reikšmes.
Vertimas:
Lemputė turi užsidegti įjungus degimą ir užgęsti užvedus variklį bei išjungus rankinį stabdį. Tai ženklas, kad jūsų įspėjamoji lemputė veikia tinkamai, o stabdžių sistemoje nėra gedimų.
Jei įjungus degimą lemputė nedega arba ji negęsta užvedus variklį ir išjungus rankinį stabdį, vadinasi jūsų elektros sistemoje yra gedimas.
Jei važiuojant įspėjamoji lemputė užsidega nuspaudžius stabdžius, viena iš stabdžių grandinių yra sugedusi (tuo pačiu įsitikinkite ar yra išjungtas rankinis stabdis).
Pastaba: Jei viena hidraulinių stabdžių grandinė sugedo, kita dar veiks, tačiau pedalas judės ilgesniu atstumu ir spausti reikės didesne jėga.
Pasukite į šalikelę ir sustokite, važiuodami šalikele įsitikinkite stabdžių efektyvumu. Jei pastebėsite, kad stabdžiai veikia pakankamai saugiai, nedideliu greičiu nuvažiuokite iki artimiausių dirbtuvių. Jei jausite, kad stabdžiai nesaugūs, automobilį geriau vilkite.
Vertimas:
Lemputė turi užsidegti įjungus degimą ir užgęsti užvedus variklį bei išjungus rankinį stabdį. Tai ženklas, kad jūsų įspėjamoji lemputė veikia tinkamai, o stabdžių sistemoje nėra gedimų.
Jei įjungus degimą lemputė nedega arba ji negęsta užvedus variklį ir išjungus rankinį stabdį, vadinasi jūsų elektros sistemoje yra gedimas.
Jei važiuojant įspėjamoji lemputė užsidega nuspaudžius stabdžius, viena iš stabdžių grandinių yra sugedusi (tuo pačiu įsitikinkite ar yra išjungtas rankinis stabdis).
Pastaba: Jei viena hidraulinių stabdžių grandinė sugedo, kita dar veiks, tačiau pedalas judės ilgesniu atstumu ir spausti reikės didesne jėga.
Pasukite į šalikelę ir sustokite, važiuodami šalikele įsitikinkite stabdžių efektyvumu. Jei pastebėsite, kad stabdžiai veikia pakankamai saugiai, nedideliu greičiu nuvažiuokite iki artimiausių dirbtuvių. Jei jausite, kad stabdžiai nesaugūs, automobilį geriau vilkite.
manuoju atveju i rankini stabdi nereguoja, apziurejau salone aplink rankinio rankena: nei jungiklio nei laiduko (gal prie ratu ar kur kitur neturetu buti?).
O kaip patikrinti ar ji veikia jei viena hidraulinių stabdžių grandinė sugedo?
Bandziau liaudiskai: uzvedus varikli atjunginejau nuo pagr. stab. cilindroro po viena jungti is dvieju, ir spaudinejau stabdzio pedala, stopai veikia o lempute "B" ne.
O kaip patikrinti ar ji veikia jei viena hidraulinių stabdžių grandinė sugedo?
Bandziau liaudiskai: uzvedus varikli atjunginejau nuo pagr. stab. cilindroro po viena jungti is dvieju, ir spaudinejau stabdzio pedala, stopai veikia o lempute "B" ne.