Kuo skiriasi meksikietiškas Vabalas nuo vokiško?

Įvairūs patarimai, vertingos nuorodos, istorinė apžvalga
Post Reply
User avatar
Sigis'
Admin
Posts: 304
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 13:47
Location: Vilnius

Kuo skiriasi meksikietiškas Vabalas nuo vokiško?

Post by Sigis' »

Kuo skiriasi meksikietiskas vabalas nuo europinio. Kas galetu man atsakyti?
Linas. 2006.06.11

Sveiki,
Jei atsakyti trumpai - visiškai niekuo nesiskiria. Tai trumpas atsakymas, o jeigu detalizuoti ir pasakoti smulkiai, galima būtų išsiplėsti gan plačiai.
Kaip jau žinote Vabalus gamino 20 pasaulio šalių, visi projektai tuomet gimdavo Vokietijoje Wolfsburge, gimtajame Volkswageno mieste ir kaip etaloninis projektas keliaudavo į kitas pasaulio VW gamyklas. Tačiau kai kurios šalys tik surinkinėdavo VW produkciją, nes patys didžiausi dalių gamintojai ir tiekėjai buvo Vokietija, Brazilija ir Meksika.
Meksika VW produkciją ėmė gaminti naujai pastatytoje gamykloje dar 1954 metais ir iki pat Vabalo gamybos pabaigos 2003 metais nė vienu varžteliu nenusileido vokiškiems Vabalams. Tiesa buvo vienas skirtumas ñ Vokietija per paskutinį gamybos dešmtmetį per metus pagamindavo vidutiniškai 900 000 Vabalų, o Meksika ñ apie 20 000 Vabalų per metus.
Bet didžiausias skirtumas tame, kad Vokietija nuolatos vystė ir tobulino Vabalus. Čia gaminti Vabalai turėjo savo modifikacijas: VW 1200, VW 1300, VW 1500, VW 1302, VW 1303 ir pagaliau VW Cabrio. 1970 metais atsiradę modeliai VW 1302 ir VW 1303 priekyje turėjo jau McPherson pakabą, o ne torsioninę, bei gale sudvigubintą pakabą su šarnyriniais pusašiais. Apie vokiškus variklius reikėtų pasakoti atskirai, nes skaičiuojant nuo pirmojo KdF-Wageno varikliai turėjo šias kūbatūras: 1 ltr, 1,1 ltr, 1,2 ltr, 1,3 ltr, 1,5 ltr ir 1,6 ltr. Paskutiniuosius 7 gamybos metus Vokietijoje gaminti 1,2, 1,3, ir 1,6 ltr varikliai.
Meksikiečiai gi apsiribojo vieninteliu Vabalo modeliu ñ VW 1200 su 1,2 ltr varikliu. Vokietijai 1978 metais sausio 19 dieną galutinai sustabdžius Vabalo sedano gamybą (kabrioletas Osnabriuko mieste buvo gaminamas dar du metus), Vabalai imti importuoti iš Meksikos. Tuo metu pasaulyje Vabalus dar gamino Pietų Afrikos Respublika, Brazilija, Filipinai, Urugvajus, Venesuela, Peru ir Nigerija.
Taigi, Meksikokje gaminti VW 1200 modelio Vabalai tiesiog identiški Vokiškiems VW 1200, tačiau čímeksikiečiaiíí turi vieną ydą, dėl švelnaus klimato ypatumų jų Vabalų antikorozinis paruošimas yra paprastesnis, dėl to šie Vabalėliai drėgnoje ir šaltoje Europoje labiau rūdyja. Bet kaip visada būna išimčių: jei tokiu Vabalu buvo nedaug važinėjama žiemą, šio Vabalo stovis bus dar visai neblogas.
Meksikoje pagaminti Vabalai techniškai yra kokybiški ir nenusileidžia vokiškiems.
Nuo 1974 metų JAV ir Japonijos rinkai dėl didelio oro užterštumo sukurti ir pradėti gaminti 1,6 ltr. Vabalai su įpurškimu ir katalizatoriumi. Tokių variklių gamybą atnaujino tie patys meksikiečiai 1993 metais, kuriuos ir gamino iki pat klasikinių Vabalų eros pabaigos 2003 metais. Kaip ir visi vokiški 1,6 ltr. Vabalai taip ir meksikietiški 1,6 ltr. priekyje dažnai turi diskinius
stabdžius.
Šį pasakojimą galima būtų tęsti be pabaigos, tačiau pagrindinius bruožus manau jau papasakojau.
Sigis. 2006.06.11
skacaz
Posts: 2
Joined: 2011 Oct 05 Wed, 12:50
Location: Kaunas
Contact:

Post by skacaz »

Sveiki,
Domiuosi braziliškais vabalais ir busais, kažkiek info suradau Jūsų tinklapyje.
Norėjau paklausti ar jų pagaminimo kokybė labai skiriasi nuo europietiškų (žinau kad kai kurios dalys skiriasi, bet kaip dėl kokybės :) ) ir ar jų vertė yra panaši, tarkime panašių metų ir būklės.
Esu visai žalias vabalų ir busikų pasaulyje.
Todėl labai ačiū už atsakymus ir tolerancija. :)
pasiplaukiojimai Nemunu! www.kunkis.lt
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Lietuvoje neturime nei vieno vabalo ar autobusėlio pagaminto Brazilijoje, kokia jų kokybė nežinia.
Į Europą braziliškus autobusėlius vežasi ir juos perdarinėja anglai, štai jų tinklapis: http://www.danburymotorcaravans.com/
Jei anglai imasi prekiauti braziliškais autobusėliais, gal būt jie nėra blogi, sunku pasakyti.
skacaz
Posts: 2
Joined: 2011 Oct 05 Wed, 12:50
Location: Kaunas
Contact:

Post by skacaz »

Laba, esu sita sait'a mates. ir dar ju video kazkur yra, kur pristatineja siuos perdarytus busikus.
dekui uz info.
Gal bus kas susidures dar :)
pasiplaukiojimai Nemunu! www.kunkis.lt
User avatar
Paulius
Admin
Posts: 923
Joined: 2009 Jan 24 Sat, 21:33
Location: Kaunas

Post by Paulius »

Eugenijus iš Radviliškio turi 1996 metais pagamintą brazilišką T2 autobusiuką. Reiktų jo paklausinėti apie šių modelių kokybę.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Eugenijaus autobusėlis pagamintas Meksikoje, juos ten kaip tik iki 1996 metų ir gamino. Meksikiečių autobusėliai nuo 1988 metų pradėti gaminti su plastikiniais buferiais, vėliau jiems išorėje pradėti montuoti imobilaizeriai, kaip ir meksikietiškuose vabaluose. Eugenijaus autobusėlis kaip tik toks ir yra.

1. 1996 Brazilija (langai, durys, buferiai, oru aušinamas variklis).
2. 1996 Eugenijaus.
Post Reply