PauliusT3 wrote:o tu galvoji, kad galinguma lemia variklio blokas?
Zinoma ne pats blokas, o kas jame ir ne tik. As truputi neaiskiai parasiau: yra idetas DJ 112AG variklis, o visas aprisimas paliktas originalo MV 95AG.
Radau keleta atveju, kai padaryta tas pats, yra niuansu, bet vaziuot turi normaliai
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
Tikrai taip. Knygeleje nurodomi keli syncro variantai: transporter, caravelle, multivan. Visi galimi dyzeliniu versiju.
Man pasitaike proga nusipirkti varikli 2.1, galingiausia 112AG su visu aprisimu, zmogus pakeite ji i 1.6 dyzeli. Jo zodziais naujasis dyzeliukas "visiskai nevaziuoja". Kuro ekonomija yra, bet del galios ner ko noret - daugiau nei 2 kartus silpnesnis.
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
Netycia ,netolimame uzsienyje ir as susiradau syncro,bet su dyzeliniu(neveikianciu) varikliu....ryt vaziuosim imt... .Pirma syki nupirkau masina jos nemates net ant foto,tik is pazystamu zmoniu zodziu.....Foto ryt...
Ziema ir pavasari autobuselis miegojo kietai.. palengvintas, be variklio.
Nesenai pasiskolinau T3 pritaikyta gerve, isikeliau rudeni pirkta varikli (benzinas, 2.1, 82KW). Reikia pabaigti apsiuti viska, sujungti ir t.t. Darbai vyksta tik karts nuo karto, ant gatves. Dalis varztu galvuciu nupuvusios, reikia mastyti kaip ka atsukti/prisukti, tie nenumatyti darbai atima didele dali laiko.. Bet atrodo greitai teks isbandyti nauja varikli.
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
hehehe, ar netoli vilniaus senuku Tavo T3 stovi? karts nuo karto pravaziuodamas vis pristabdau ir pasilenkes paziurau ar jau ydetas variklis, ar darbai juda