Su artejancia sezono pradzia visus vabalistus !
Arteja pradzia, arteja ir malonumai, o kartu su jais ir problemos. Taigi prie reikalo. Siandien isvariau vabaliuka pramankstint raumenu ir pastebejau viena problemele: pirmam begi trauka yra, spaudi ir greiteja, bet va antram ne pro kur... spausk kiek nori, tik trukcioja ir viskas... Gal kas padesit, kame problema yra ?
Ir kad nekurti naujos temos, iskart paklausiu vilnieciu, gal kas zinot meistreli, kuris galetu paziuret varikli vabaliuko... Kaip ir visalaik turiu ta pacia beda, su uzsidegancia tepalu slegio lempute ir jau nebezinau kur beda gali buti... sensoriu pakeiciau, kontaktus paziurejau, tepalus pakeiciau, atrodo niekur neleidzia... Bet kai matau ja degancia, tai blogas jausmas, kad zudau vabaliuka, tai jau noretus sia bedele issprest...
Kaip visada, dekingas uz pagalba :]
Nėra traukos
Del traukos kazka patarti negaliu, bet del tepalo lemputes profilaktiskai reiktu pamatuoti variklio kompresija (dar kazkoki "laiftaima" matuoja), o vietoj tepalinio daviklio reikia isukti tikra tepalo spaudimo matuokli su monometru ir ziureti, kiek spaudimo rodo, kai motoras dirba. Tada bus aisku, kas per beda.
sveikas. Na as sukau galva kas gali tau ten buti blogai kad netraukia . Sugalvojau tiktai viena iseiti. gali buti jog tavo stabdziu kaladeles prirudijo ar kazkas panasaus ten tiem stabziam atsitiko. Pirmu vabalas dar prasuka ratus, antran jau jam sunku. Patariu pavazinet, o poto islipt ir apeiti, apciupineti visus ratus. Jei kuris nors bus ikaites, mano diagnoze pasitvirtino jei ne, tai tikrai nezinau kas gali dar buti.
Netraukia ir trūkčioja dėl blogo degimo. Paprastai tariant, degimo skirstytuvas neteisingai ir nelaiku paskirsto aukštą įtampą žvakėms. Reikia sureguliuoti tikslų degimo kampą ir kontaktoriaus tarpelį - 0,4 milimetro.Justinas wrote:Öpirmam begi trauka yra, spaudi ir greiteja, bet va antram ne pro kur... spausk kiek nori, tik trukcioja ir viskasÖ
Kartais skirstytuvo ašis būna stipriai sudėvėta ir maskatuojasi į šalis, tada reguliavimas padeda neilgam ir kontaktoriaus tarpelis greitai vėl pasikeičia. Tada įtampa žvakėms tiekiama nelaiku ir žvakės užsidega per anksti arba per vėlai. Šiuo atveju variklis ima gerai veikti tik prie didelių apsukų.
Dar reikia patikrinti aukštos įtampos laidus, jų kontaktus ir žvakes.
Kad vat vienas dalykas idomus yra tas, kad as vabaliuka kas kelios savaites vis pramankstinu ir dar pries kelias savaites viskas buvo gerai su visom pavarom... Ir stovejo garaze, ir as lyg ir negadinau per ta laika jo, tai man delto labai keista... Juk degimas siaipsau nenusoka... o ir ratams uzrudyt laiko nebuvo dar... ot beda bedele... na reikes dar ir ryt ji pravezint, gal isnyks efektas taip pat greit kaip ir atsirado :]
Manau čia bus kaltas blogas žvakių laidų kontaktas arba bendras blogas aukštos įtampos perdavimas. Minėjai, kad prieš kelias savaites važinėjaisi. Tada buvo labai drėgna, dėl to visur kondensavosi drėgmė ir oksidavosi kontaktai.
Reikia išjudinti laidus ir nukėlus paskirstytojo dangtelį apžiūrėti kas ten darosi. Manau ši bėda ir turėjo nutikti, ploniausioje vietoje visada ir nutrūksta.
Reikia išjudinti laidus ir nukėlus paskirstytojo dangtelį apžiūrėti kas ten darosi. Manau ši bėda ir turėjo nutikti, ploniausioje vietoje visada ir nutrūksta.
Re: Nėra traukos
Techninėje literatūroje apie karterio slėgimą rašo:Justinas wrote:... turiu ta pacia beda, su uzsidegancia tepalu slegio lempute ir jau nebezinau kur beda gali buti...
Lemputė turi užgęsti esant 0,15 - 0,45 bar slėgimui. Įšilus varikliui iki 80 laipsnių ir esant variklio apsisukimams 2000 aps/min, slėgimas karteryje turi būti 2 barÃai.