Idomus posukis mano T3 darbu eigoje:
Dokumentuose irasyta "variklio numeris nenustatytas". Jis aisku egzistuoja pasislepes po storu pilku dulkiu/nesvarumu sluoksniu. Vakar pradedu valyti, islenda variklio numeris DJ...
Taigi, yra idetas DJ variklis vietoj originalaus MV. Idetas pats blokas, o visa kita palikta nuo MV.
Yra daug temu apie DJ ir MV skirtumus. Akivaizdziausi - DJ yra 17AG galingesnis, ryskiai taupesnis, reikalaujantis 98 benzino (MV 95/91), skiriasi valdymo blokai, suspaudimo laipsnis, prie DJ nebuvo katalizatoriaus ir t.t.
Gaunasi dabar galingesnis variklis su silpnesnio valdymo sistema. Kiek radau forumuose, pas ka tokie pakeitimai padaryti - vaziuot vaziuoja, jokiu bedu.
Tureciau originalu MV varikli - deciau MV, bet DJ charakteristikos geresnes. Koks dabar gaunasi galutinis galingumas ir ekonomija prie tokio varikliu sukeitimo nebeaisku