Rekomenduotinas variklistas

Konsultacijos taisant, perkant autobusiukus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
User avatar
Mindaugas
Posts: 883
Joined: 2007 May 10 Thu, 10:01
Location: Vilnius

Rekomenduotinas variklistas

Post by Mindaugas »

gal kas turite zmogeli, turinti supratimo ir nebijanti prisiliesti prie 2.1 vandeniu ausinamo T3 variklio? Kalba eina apie mechanine dali, jokios elektros. Aciu uz rekomendacijas (galima ir per asmenines zinutes)
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
m&m
Posts: 411
Joined: 2010 Jul 22 Thu, 13:29

Post by m&m »

mane irgi domintu tiek variklistas, tiek kebulistas. gali buti aplinkui Vilniu, Ukmerge ar Anykscius :wink:
Sigitas

Post by Sigitas »

Mindaka wrote:gal kas turite zmogeli, turinti supratimo ir nebijanti prisiliesti prie 2.1 vandeniu ausinamo T3 variklio? Kalba eina apie mechanine dali, jokios elektros. Aciu uz rekomendacijas (galima ir per asmenines zinutes)
O kokios konkreciai bedos su tuo varikliu.
runeris
Posts: 39
Joined: 2011 Apr 17 Sun, 8:07
Location: Vilnius

Post by runeris »

seip kas liecia mechanine dali, tai betkoks motoristas tau tai padarys. turiu viena ,,sena vilka,, jis visa gyvenima dare, perdarinejo ir tt... tuos busus , teko ir su juo paciam pasitart, neblogas vyrukas, tik kiek zinau dabar tuo nelabai uzsiima, bet paskambink gal ko gero isgirsi. 868672737 Stanislav
User avatar
Mindaugas
Posts: 883
Joined: 2007 May 10 Thu, 10:01
Location: Vilnius

Re: Rekomenduotinas variklistas

Post by Mindaugas »

Sigitas wrote:O kokios konkreciai bedos su tuo varikliu.
Uzsikuria is pirmo kart pasukus rakteli. Pradejus vaziuoti is kart pasijaucia, kad visiskai nera jegos, vos vos begejasi, max jungi 3 begi. Isylant varikliui pradeda nebelaikyti apsuku, nebutinai gesta, bet ryskiai per zemos. Isylus varikliui jegos daugiau neatsiranda.
Turiu didziaja vw transporter gamintojo knyga. Pagal pozymius nurodoma apie 10-15 galimu priezasciu. Pradejau nuo katalizatoriaus, pabandziau - itakos neturi. Zvakes, dangtelis, laidai patikrinti, laisvos eigos voztuvelis uzdetas nuo sveiko variklio - niekas nepasikeite. Kuro filtras - naujas. Oro srauto matuokle su visu korpusu uzdeta nuo sveiko variklio - minimaliai pagerejo darbas, bet esmes nepakeite (oro srauto matuokle nustatyta gamykliskai ir jos reguliuoti nereikia, o pas mane dangtelis pasilydes ir jau buvo kistos rankos). Toliau galimos problemos: kuro siurblys, 2 temperaturos davikliai, purkstukai, kiauros zarnos, slegio reguliatorius, valdymo blokas, keletas reliu, keletas davikliuku, t.t.

Pradejau nuo kuro sistemos - paimi zarna i rankas, palenki - visa suskeldejusi ir vos ne luzta. Ne vienai dienai autobuselis - nutariau pakeisti visas zarnas, nuardziau. Variklio kas antras varztas uzpuves tiek, kad galvutes praktiskai apvalios ir nera kur normaliai rakto uzkabinti. Matyt pavazinetas per druskas ir tas gerokai paveike, nors isoriskai korozijos nedaug. Duslintuvas vietose beveik skyletas, nutariau ir ji sutvarkyti. Ir t.t.t.t.t. kol varikli beveik visai apnuoginau. Pasimate, kad keletas laidu nupuve, nors isoriskai ta pamatyti buvo sunkoka.
Tiesa, starteris buvo vos gyvas, galiausiai visai nusilpo. Kad ji isimti syncro variante, nurodoma nemazai ka padaryti, nes starteri uzstoja papildomas blokelis.
Taip besidarbuojant nusprendziau varikli nusiimti ir pilnai ji perziureti. Pats nuemimas uztruko palyginus simboliskai ir papildomu ranku tereikejo jau pati nuoga varikli nunesti po stogu.

Dabar jis visiskai nuogas, bet neatidarytas. Galima aisku ir nieko neatidarineti, bet manau verta paziureti jo bukle ir jei viskas tvarkoj surinkineti atgal. Visokias zarnas, davikliukus desiu naujus.

Tai ir reikia meistriuko, kuris paziuretu ir ivertintu mechanine bukle.
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
User avatar
Guolis
Posts: 249
Joined: 2010 Jun 05 Sat, 12:50
Location: Vilnius

Post by Guolis »

Tai, kad paziuret varikli reik nuimt galva ir padona, galva nuemus ja reik nuslifuot , kad nuslifuot ja reik isrinkt, o jai jau isrenki perziuret voztuvu lizdus ir voztuvu ivores kai galva bus nimta galesi pasiziuret ziedus, apvertes vatikli ir islupesalkunini galesi pasiziuret indeklus ir alkuninio kaklelius.
as va kai pasiziurejau tai parsiveziau savo varikli katik. Slifavau cilindrus, dejau kitus stumoklius ziedus, indeklus, galva nuslifuota, padaryti nauji voztuvu lizdai, padaryti nauji kampai voztuvams salnikeliai ir bla bla, vien zo neskaitant savo darbo apie 1000 lt gavosi
runeris
Posts: 39
Joined: 2011 Apr 17 Sun, 8:07
Location: Vilnius

Post by runeris »

tai kad atidares nieko ispudingo nesurasi, apdeges stumoklis ir pan. kas neturi itakos tokiam gedimui.jeigu tepalo ne valgo, zarnu nepucia, kompresija gera tai vydui jieskot nera ko. ziurek variklio aprisima, kazkur kazka praleidai.siulau nenuiminet galvu.neuzsiimu varikliais bet teko sau padaryt ne viena kapitalini remonta sekmingai, ir manau kad tokiu problemu sprendimu nesurasi vyduje.
User avatar
Guolis
Posts: 249
Joined: 2010 Jun 05 Sat, 12:50
Location: Vilnius

Post by Guolis »

Kad jis variklio bukle apziuret nori, o isoriskai paziurejus tik prakiurusias tarpines tepamatysi.
User avatar
Mindaugas
Posts: 883
Joined: 2007 May 10 Thu, 10:01
Location: Vilnius

Post by Mindaugas »

runeris wrote:tai kad atidares nieko ispudingo nesurasi, apdeges stumoklis ir pan. kas neturi itakos tokiam gedimui.jeigu tepalo ne valgo, zarnu nepucia, kompresija gera tai vydui jieskot nera ko. ziurek variklio aprisima, kazkur kazka praleidai.siulau nenuiminet galvu.neuzsiimu varikliais bet teko sau padaryt ne viena kapitalini remonta sekmingai, ir manau kad tokiu problemu sprendimu nesurasi vyduje.
Neturiu normalaus supratimo, todel variklisto paieska reikalinga nebutinai vien lindimui i vidu. Noriu suprasti ar is viso ten verta lysti. Drasiai galiu esamoj busenos nusivalyti korpusa ir susirinkineti atgal. Daug galvuciu teko atsukti tik privirinus papildomus varztus, tai dabar bus tokios busenos, kad bet kuri varzta galima bus atsukti be spec priemoniu ir is vis, esant reikalui, pakartotinai daug patogiau nusiimti varikli. Blogiausia, kad nieko negaliu pasakyti apie tepalu ryjima ir pan., nes neturejau galimybes pakankamai pavazineti.

Bet kokiu atveju - aciu uz issakytas nuomones
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
runeris
Posts: 39
Joined: 2011 Apr 17 Sun, 8:07
Location: Vilnius

Post by runeris »

Guolis wrote:Kad jis variklio bukle apziuret nori, o isoriskai paziurejus tik prakiurusias tarpines tepamatysi.
zmogus daejo iki nuogo motoro, bet manau kad ardyt neverta! cia ne dyzelis kur reikalavimai visai kitoki ir ziauresni. jeigu yra kompresija, tepalu ne valgo, na ir tarpine tikrinama irgi paprastai neardzius variklio, tai ziuret reikia kitur, juolab pats zinai kiek tai kainuoja pinigu ir laiko.
Post Reply