tai suprantama del tu apkrovu ir pan.. bet galingesnis variklis nereiskia kad reikia smaugt kiek eina, tiesiog kartais taip neuztenka pora arkliuku:D .
kontaktai Pm arba www.supergreitis.lt
o kas del cipavimo- tai nzn kaip ir kokie gali linkti pusasiu varztai, nes tokie patys varztai eina ir i 110kW 1,9Tdi variklius
laukiu ir as kol zmogus isbandys T3 su 81kw Tdi- ana savaite atidaviau.
runeris wrote:tai suprantama del tu apkrovu ir pan.. bet galingesnis variklis nereiskia kad reikia smaugt kiek eina, tiesiog kartais taip neuztenka pora arkliuku:D .
taip, jau vazineju... tik dabar jauciu kad dezes begiai labai trumpi, labai greit isibegeja per trumpa atstuma, ir vaziuojant 100kmh labai jau diideles apsukos.bet viska kita normaliai susimontavo, problemu kolkas nera, na ir galios kaip jau sakiau netruksta. dar galvoju kad reiketu ratus didesnius det, kad padidint isibegejimo kelia, ka manot? nes dabar uztenka kokiu 200 metru kad vaziuot jau 5-tu geriu.
Draugas montuoja i savo siknaburzgi 1.9 SDI vietoj 1.6 TD. Su mechanika kaip ir viskas OK gaunasi, bet reiktu info del visos elektros. Gal kas galit pakonsultuot emailu, telefonu, ar kokiu schemu turit, kas TDI dejotes gi turejot kazkaip tai issprest. Laukiu bet kokios info forume arba asmeniniu kontaktu i PM.