Tereikia tik labai norėti...

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Po puses metu pertraukos griztu i Vabalu pasauli. Atitrukimo priezastis, tai ekspromtu isigyta Toyota HiLux - virtusi (turbut teisingiau sakyt nusiritusi) ant stogo per vairuotojo puse. Puse metu megejisko darbo ir siam projektui padejau taska. Liko kosmetinis remontas, bet del to galvos nesuku. Vis gi ne su sia masina zmona i sokius veziosiu ;) Keletas nuotrauku akim paganyt...
Praktikos igavau daug, tad tikiuos tai panaudot prie vabalo projekto... Tad nieko nelaukes griztu visom 4 prie vabalo:)

1-4. Pradinis vaizdas.
5-6. Bei megejisko darbo rezultatas.
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Vakar baigiau pagaliau ardyt priekine vaziuokle. Sarnyrai pasidave "israunami" panaudojus tam skirtus ir nelabai, irankius :)

Kad neuzsigrobt visko is kart, darbus noriu atlikt pirma ties priekine vaziuokle, po to judet link galo.

Situacija pusetina, reikia pakeist keleta sarnyru vairo traukese. Planuose dar keleta pakeitimu sportines vaziuokles link... Kuo viskas uzsibaigs parodys laikas:)

Vaizdas po masina neisgasdino ir dideliu siurprizu nepateike, tad kebulo nuo dugno neketinu nuimineti. Apacia, posparnius, pagazine ketinu tvarkytis/dazyti pats, o visa isorine skardu dali, manau, patiket profesionalam. Bet cia tolimesneje ateityje...

Pries montuojant vaziuokle atgal, noretusi dugna nusipurkst antikorozine medziaga, bet nesugalvoju nei kaip nuplaut purva bei dulkes ir ka daryt su is anksciau esancia mase. ant virsaus purskiant per laika ta mase sverst daugiau nei pacios blekos... Hmm...

Plaut turbut rankom su kibiru vandens ir paskui gerai apziurejus sprest ka toliau daryt.

p.s. siuo metu fotoaparatas gryba pjauna tai ziuriu kad spalvos kaip is Alisos stebuklu salies :D


1-2. Viskas ka nuemiau.
3. Bagazine po paskutinio pagrazinimo per daug ir nepasikeite, tik maciau po baku rudeles lyg ir noretu lysti lauk...
4. Ties amortizatoriais teks pasalinti pora rudziu zidiniu, bet virinimo darbu cia nenusimato, bent jau tai kas liecia rudis :)
5. Po priekiu vaizdas galima sakyti netgi grazus.
6. ir galiausiai, taip vabaliukas atrodo siai dienai... :)
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Isikeliu kad nepamesciau linko:

Daug graziu vabaliuku su ispudingom komplektacijom :)

http://www.boxergasse.com/html/street_race.html
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Paskutiniu metu Saulius buvo kažkur dingęs, pagalvojau nebegrįš. Na dabar aišku, Saulius meistro įgūdžius gilino Toyotos automobilyje.
Ir teisingai, treniruotis reikia su antraeiliais automobiliais, kad pagrindinis augintinis nepatirtų klaidų ir nuostolių :D.
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Jo, buvau truputi atitrukes nuo forumo...:) Siaip viena susirgus vabalu "liga" vargu ar imanoma pasigydit ;)

Atidziau apziurejau savo traukiu sarnyrus. Manau keist visus, kad veliau netektu vel visko ardyt del vieno kokio uzsilikusio. Tik klausimas kaip jie keiciasi? Isukant is traukes ar ispresuojant?

1-2. Vidiniai sarnyrai labiausiai pasibaige...
3-4. Isoriniai puse velnio, tik gan laisvai vaiksto.
5-6. "Sakiu" (svirciu) galiniai sarnyrai gan standziai stovi, tik vienas is ju jau "kraujuoja" tad keisiu taip pat abu. Tik ir vel klausimas, kaip jie keicias????? nelabai supratau kaip juos reiktu ispresuot? gal jie keiciasi kartu su visom svirtim? hmm....
7. Cilinblokai (atsiprasau, bet pirma kart rasau si zodi :oops: ) manau po 30 metu darbo nusipelno iseit i atostogu, tai irgi keisiu...

Tai daba klausimas kaip tie sarnyrai keicias? vairo traukiu tai galima issukti ir isukt naujus, bet pagrindiniu svirciu (sakiu) tai neisivaiduoju kaip pakeist.... Gal kas esat keite?
User avatar
petras
Posts: 155
Joined: 2007 Dec 04 Tue, 19:15
Location: Prienai

Post by petras »

Sakes sarnyrai yra ipresuoti, o vairo traukes sarnyras keiciasi su visu vairo traukes antgaliu :wink:
Subaru powered Bug
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Šakės reikės rasti kas išpresuos ir įpresuos, reikia dar ir "apravkes" turėti, bet kas tuo užsiima turės.
Kraujuojančiam šarnyrui gal tik gumelę reikia pakeisti, reikia įvertinti tiesiog stovį, nebūtinai jam 30 metų gali būti...(gal jau keistas)
Taip pat galima šarnyrus ir restauruoti, susitaupo pinigų kartais.
Vairo traukes išsukti ir išmesti (nepašildžius gali ir neatsisukti), tik jei traukės nekliba gal nebūtina keisti, ypač išorinių, prie jų priėjimas geras visada...

Sveikas sugrįžęs!
User avatar
petras
Posts: 155
Joined: 2007 Dec 04 Tue, 19:15
Location: Prienai

Post by petras »

Ipresuot ir ispresuoti galima ir stambaus spaustuvo (varstoto) pagalba, aisku jei tik ji turi, vietoj "apravkes" naudoju storasienio (tiktu ir normalaus santechninio) vamzdzio galus, aisku sunkiau nei su presu, bet vis iseitis ;)
O del sarnyru ar traukiu antgaliu restauravimo, tai net nezinau, ne ka jie ir nauji kainuoja...
Subaru powered Bug
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

dzo_marija wrote:Sveikas sugrįžęs!
Dekui:) Malonu grizt i senas vezias:)

Laukiu kol atvyks siuntinys su ventiliuojamu stabdziu disku komplektu bei priekiniu stabilizatorium 22mm.
Polyurethano "gumos" regis veluos siek tiek, gavau laiska jog pora savaiciu teks palaukt.
Sarnyrus keisiu visus, senuosius pasiliksiu "atsargai":) Kadangi visus vaziuokles elementus keiciu sportine kryptim tai ir sarnyrus noretusi pasikeist i rimtesnius, bet niekur nerandu nei informacijos nei paciu sarnyru pirkt. Visur tik originalus. Hmm... dar teks pasikapstyt literaturoj, kituos forumuos, gal ka rasiu.

Pakolkas po truputi valaus traukes, svirtis ir ruosiuos dazymui.
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Po puses metu laukimo pagaliau pavyko parsigabenti ilgai lauktas dalis. Atleiskit, bet nezinau taisyklingo siu strypu pavadinimo, bet ju paskirtis sustiprinti priekine kebulo dali ir sumazinti deformacijas iveikiant posukius. "Overkill" mano vabaliukui, bet is visu rinkoje siulomu produktu sis man labiausiai tiko/patiko :)

Meginau kazka panasaus pats pasigaminti su draugo (suvirintojo) pagalba, bet projektas liko neigyvendintas. Kai dabar turiu originalu produkta, netgi dziaugiuosi, kad toliau nevysciau "samadielkinio" varianto... :) Kokybe ir visuali isvaizda mane tenkina 200%, kaip jie funkcionuos, suzinosiu tik kitamet...

Kad strypus sumontuot, teks isgrezt 4 skyles varztam. Visa kita tiks originaliai.
Post Reply