2011 m. sausio 13 d. - artėjant darbų pabaigai, pranešama, kad nuo balandžio 16 iki birželio 15 dienos, VW38 viešai bus pristatytas Hamburgo prototipų muziejuje.
Parodoje taip pat bus eksponuojamas daugiau kaip prieš dešimt metų restauruotas sportinis prototipas VW60 K10 su originalia važiuokle, 38/42 metų originalios dalys, automobiliai NSU Typ32, VW30 iš Volfsburgo Autostadt muziejaus ir Grundmanų šeimos kolekcijoje esantis vienas ankstyvųjų VW Typ 82 K¸belwagen. Renginys skirtas pristatyti F.Porsche sukurtus Volkswagen prototipus.
Tekstas ir nuotrauka paimti iš čia -> http://www.thesamba.com/VW38/
Prieškario Vabalas (Arūnas)
2011 m. sausio 21 d., penktadienis - dažymo darbai baigti. Automobilis nudažytas septyniais nitro dažų sluoksniais, sunaudota 45 litrai dažų. Dalis dažų nušlifuota, po kiekvieno sluoksnio juos šlifuojant.
Kitai dienai numatomos kėbulo ir dugno jungtuvės. Daugiau čia -> http://www.thesamba.com/VW38/
Kitai dienai numatomos kėbulo ir dugno jungtuvės. Daugiau čia -> http://www.thesamba.com/VW38/
20011 m. sausio 22 diena, šeštadienis - Grundmanų dirbtuvėse automobilio atkuriamieji darbai pasiekė kulminaciją - kėbulas jungiamas su važiuokle. Renginys fiksuojamas vietos reporterių ir televizijos. Į renginį suvažiuoja prie atkuriamojo projekto prisidėję dalyviai.
Sambos puslapis -> http://www.thesamba.com/VW38/
Video: Ein VW-Käfer feiert "Hochzeit"
http://www.youtube.com/watch?v=KDHU5XzPweM
http://www.ndr.de/fernsehen/sendungen/h ... s1315.html
Sambos puslapis -> http://www.thesamba.com/VW38/
Video: Ein VW-Käfer feiert "Hochzeit"
http://www.youtube.com/watch?v=KDHU5XzPweM
http://www.ndr.de/fernsehen/sendungen/h ... s1315.html
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Vakar Thesambos VW38 temoje pasirodė įdomios naujienos, surastas ir įsigytas originalus VW38 prototipo variklis.
Trumpai apie šio radinio istoriją.
Vienas austras šį E60 variklį 1948 metais įsigijo kaip atsarginį, savo Typ 82 Kiubelio automobiliui. Praeitais metais senolis mirė sulaukęs 98 metų. Be minėto Kiubelio ir variklio, jis turėjo dar ir 1953 metų gamybos Karmann policijos kabrioletą. Visas šis jo palikimas saugotas nuo 1957 metų nuosavoje daržinėje.
Variklis pažymėtas 38/16 numeriu kadaise priklausė VW38 automobiliui, kurio važinėjo daktaras Bodo Laverentz. Po avarijos, variklis išimtas ir įmontuotas kitam prototipui VW39 (važiuoklės numeris 1-43). Šis VW39 automobilis priklausė Volkswageno generaliniam direktoriui Dr. Dyckhoff.
Na, o praeitą mėnesį Kristiano draugas Bavarijoje surado kelias originalias važiuoklės dalis nuo VW39/42 prototipo.
Ateinančio sezono metu, šis variklis ir važiuoklės dalys po restauravimo bus įmontuotos į jų VW 38 automobilį.
Daugiau nuotraukų ir informacijos:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... t=#5780997
Trumpai apie šio radinio istoriją.
Vienas austras šį E60 variklį 1948 metais įsigijo kaip atsarginį, savo Typ 82 Kiubelio automobiliui. Praeitais metais senolis mirė sulaukęs 98 metų. Be minėto Kiubelio ir variklio, jis turėjo dar ir 1953 metų gamybos Karmann policijos kabrioletą. Visas šis jo palikimas saugotas nuo 1957 metų nuosavoje daržinėje.
Variklis pažymėtas 38/16 numeriu kadaise priklausė VW38 automobiliui, kurio važinėjo daktaras Bodo Laverentz. Po avarijos, variklis išimtas ir įmontuotas kitam prototipui VW39 (važiuoklės numeris 1-43). Šis VW39 automobilis priklausė Volkswageno generaliniam direktoriui Dr. Dyckhoff.
Na, o praeitą mėnesį Kristiano draugas Bavarijoje surado kelias originalias važiuoklės dalis nuo VW39/42 prototipo.
Ateinančio sezono metu, šis variklis ir važiuoklės dalys po restauravimo bus įmontuotos į jų VW 38 automobilį.
Daugiau nuotraukų ir informacijos:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... t=#5780997
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius