Manau kiekvienas iš mūsų pamatęs tokią lovą pasakytų ñ po perkūnais, galit kviesti sanitarus, bet man reikia tokios lovos
Nuotrauka iš čia: http://www.flickr.com/photos/flakacars/ ... 4/sizes/o/
Įdomios nuotraukos
Šių dienų reklamai sėkmingai išnaudojami ne tik seni klasikiniai Vabalai, bet ir New BeetlÃai. Nuotrauka daryta Belgijoje, o kabrioletas stovi priešais baldų parduotuvę. Gal būt žirafos tam čia ir ganosi .
Didesnė nuotrauka: http://www.flickr.com/photos/johnmcteag ... 8/sizes/l/
Didesnė nuotrauka: http://www.flickr.com/photos/johnmcteag ... 8/sizes/l/
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Tikrai taip, nekuklių ir neskoningų amerikiečių galima dažnai pamatyti. Štai dar vienas egzempliorius. Tai ''menininkų'' automobilinės iliuzijos. Apie tokius automobilius prikurta jau daug dokumentinių apybraižų, o Amerikoje šia tema egzistuoja jau visas kultas. Kai kurie tokių ''menų'' automobiliai pasitaiko gan įspūdingi ir prabangūs, o kiti aplipdyti tiesiog viskuo, kas pakliūna po ranka.
Iš toli toks menas atrodo įdomiai, bet priėjus arčiau pamatai, kad jis apklijuotas įvairiausiomis šiukšlelėmis, ištrauktomis matyt iš šiukšlių konteinerių. Apie šį Vabalą taip pat prikurta įvairiausių filmukų ir pridaryta nuotraukų. Vabalo savininkas visus įtikinėja, kad tai ne automobilis, o važinėjanti filosofija .
Didesnė nuotrauka: http://img524.imageshack.us/img524/1042 ... es2cp1.jpg
Iš toli toks menas atrodo įdomiai, bet priėjus arčiau pamatai, kad jis apklijuotas įvairiausiomis šiukšlelėmis, ištrauktomis matyt iš šiukšlių konteinerių. Apie šį Vabalą taip pat prikurta įvairiausių filmukų ir pridaryta nuotraukų. Vabalo savininkas visus įtikinėja, kad tai ne automobilis, o važinėjanti filosofija .
Didesnė nuotrauka: http://img524.imageshack.us/img524/1042 ... es2cp1.jpg
Tai šarvuotis ''Leopard'' naudotas policijos ir civilinėse organizacijose Pietų Rodezijos pilietinio karo metu Solsberyje (dabar Zimbabvė - Harare). Kai kurioms Afrikos šalims atgavus nepriklausomybę, jose prasidėjo pilietiniai karai. Tokios transporto priemonės galėdavo apsaugoti nuo žemėje paslėptų minų. Šiems šarvuočiams gaminti naudota VW autobusėlio pakaba, variklis ir pavarų dėžė.
1974 metais po artimo giminaičio žūties inžinierius Ernest Konschel ėmė kurti šarvuotą automobilį, kuriuo būtų įmanoma važiuoti kiek įmanoma saugiau užminuotais keliais.
Pradžioje ši konstrukcija gali atrodyti keistai, tačiau įsigilinus įsitikini, kad viskas apgalvota. Ratai randasi kiek įmanoma toliau nuo kabinos; kad sprogimo banga kuo mažiau padarytų žalos, kabina apačioje sukonstruota aptakiai; jei automobilis verstųsi, kabinai apsaugoti pritvirtinti apsauginiai lankai; keleiviai apsaugoti saugos diržais.
Charakteristikos: gaminti 1975-1979 metais; dalys gamintos Brazilijoje VW Typ 2; kėbulas pagamintas kompanijos ''Willowvale Motor Industries'', Harare; pagaminta apie 750 vienetų; vietų skaičius 6; variklis 1600 cm3; benzinas; geresniam pravažumui pavaros pažemintos; svoris 1760 kg. Variklio aušinimo pagerinimui, tepalo radiatorius gerokai padidintas ir iškeltas už variklio ribų. Šiuo metu žinomi tik 5 išlikę tokie automobiliai.
Nuotraukos iš tinklalapio: http://www.baragwanath.co.za/leopard/
1974 metais po artimo giminaičio žūties inžinierius Ernest Konschel ėmė kurti šarvuotą automobilį, kuriuo būtų įmanoma važiuoti kiek įmanoma saugiau užminuotais keliais.
Pradžioje ši konstrukcija gali atrodyti keistai, tačiau įsigilinus įsitikini, kad viskas apgalvota. Ratai randasi kiek įmanoma toliau nuo kabinos; kad sprogimo banga kuo mažiau padarytų žalos, kabina apačioje sukonstruota aptakiai; jei automobilis verstųsi, kabinai apsaugoti pritvirtinti apsauginiai lankai; keleiviai apsaugoti saugos diržais.
Charakteristikos: gaminti 1975-1979 metais; dalys gamintos Brazilijoje VW Typ 2; kėbulas pagamintas kompanijos ''Willowvale Motor Industries'', Harare; pagaminta apie 750 vienetų; vietų skaičius 6; variklis 1600 cm3; benzinas; geresniam pravažumui pavaros pažemintos; svoris 1760 kg. Variklio aušinimo pagerinimui, tepalo radiatorius gerokai padidintas ir iškeltas už variklio ribų. Šiuo metu žinomi tik 5 išlikę tokie automobiliai.
Nuotraukos iš tinklalapio: http://www.baragwanath.co.za/leopard/