dzo_marija wrote:Tikiu, nes jie tokie darbiniai arkliukai, dažnai nuvaromi iki galo...
Kartais viskas neblogai susidelioja - 8 vietos, keleivinis - ne visada toks variantas paskiriamas statybinems medziagoms vezioti + SYNCRO + 2.1 neekonomiskas = didele tikimybe, kad mazai eksploatuojamas kol dar ne toks senas. Veliau uzmetamas kazkur ir galiausiai atsikratoma juo. O tokie kaip mes, dziaugiames rade
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
Sigitas wrote:Autobuselis tikrai neblogas,bet didziausias minusas tai jo kuro sanaudos...
Kai pirkau donarą savo syncro, bebandant pasibaigė benzinas, supilus 10 litrų nuvažiavau 94 km, bet per tuos kilometrus išbandžiau viską, trauką, isibegėjimą, lenkimą, ne mašina, o lėktuvas. Kelis kartus į metus išvažiuoti nieko baisaus, pastoviai važinėti brangoka.
maniskis 70kw (95AG), bent jau taip raso popieriuke. Dar 2.1 gali buti 90AG arba 112AG. Dezes koda reiktu paziuret palindus po masina, ka nesunku padaryti.
Pagrindinis klausimas del perdavimo ir yra..
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY