Arūno vabaliuko tema Thesamba puslapyje
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Iš tikro, labai panašu :)
Tai tachografas, to meto prototipuose juos dažnai montuodavo. Jį įdėjo dėl to, kad jis autentiškas ir labai tinka šiam variantui.
Kienzle - tai seniausiojo laikrodžių gamintojo vardas Vokietijoje. 1933 metais Kienzle ėmė gaminti automobilinį kelionmatį (tachografą, vok.fahrtschreiber). Šis Kienzle TCO2 modelis, dėka vykusios konstrukcijos, tapo labai populiarus ir gamintas net 30 metų.
Jame įrengtas laikrodis, spidometras, du atstumų skaitliukai, apšvietimas. Popieriniame diskelyje įrašomas automobilio greitis, vibracijų lygis ir nuvažiuotas kelias. Diskeliai dengti vašku, o žymes palikdavo trys plieninės arba safyro adatėlės. Korpuso dangtelis uždaromas rakteliu, spidometro troso jungtis randasi matuoklio apačioje. Patį prietaisą galima tvirtinti bet kurioje automobilio vietoje.
1. VW 38 su savuoju Kienzle kelionmačiu 2010 metų lapkrityje.
2. Brėžinys su funkcijų paaiškinimu.
3. 1956 metų Kienzle reklaminė brošiūra skirta VW automobiliams.
Čia keleta lapkričio mėnesio nuotraukų su tachografu:
1. http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopi/W38/
2. http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopi/W38/
4. Šie kadrai nufilmuoti 1936 metais, kadre prototipas VW3. 25-toje šio filmo sekundėje
galima pastebėti F.Porsche bendradarbį, užsirašinėjantį tachografo duomenis.
Filmo kokybė prastoka, bet didelė tikimybė, kad tai tachografo modelis Kienzle TCO2:
http://www.youtube.com/watch?v=faG2Ml3-CoE
Tai tachografas, to meto prototipuose juos dažnai montuodavo. Jį įdėjo dėl to, kad jis autentiškas ir labai tinka šiam variantui.
Kienzle - tai seniausiojo laikrodžių gamintojo vardas Vokietijoje. 1933 metais Kienzle ėmė gaminti automobilinį kelionmatį (tachografą, vok.fahrtschreiber). Šis Kienzle TCO2 modelis, dėka vykusios konstrukcijos, tapo labai populiarus ir gamintas net 30 metų.
Jame įrengtas laikrodis, spidometras, du atstumų skaitliukai, apšvietimas. Popieriniame diskelyje įrašomas automobilio greitis, vibracijų lygis ir nuvažiuotas kelias. Diskeliai dengti vašku, o žymes palikdavo trys plieninės arba safyro adatėlės. Korpuso dangtelis uždaromas rakteliu, spidometro troso jungtis randasi matuoklio apačioje. Patį prietaisą galima tvirtinti bet kurioje automobilio vietoje.
1. VW 38 su savuoju Kienzle kelionmačiu 2010 metų lapkrityje.
2. Brėžinys su funkcijų paaiškinimu.
3. 1956 metų Kienzle reklaminė brošiūra skirta VW automobiliams.
Čia keleta lapkričio mėnesio nuotraukų su tachografu:
1. http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopi/W38/
2. http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopi/W38/
4. Šie kadrai nufilmuoti 1936 metais, kadre prototipas VW3. 25-toje šio filmo sekundėje
galima pastebėti F.Porsche bendradarbį, užsirašinėjantį tachografo duomenis.
Filmo kokybė prastoka, bet didelė tikimybė, kad tai tachografo modelis Kienzle TCO2:
http://www.youtube.com/watch?v=faG2Ml3-CoE
Projektas galima sakyti galutinai baigtas.
Viskas klostosi gerai, išskyrus tai, kad nitroceliulioziniai dažai, kuriais buvo nudažytas automobilis, labai jautrūs. Dažų paviršius nuo kiekvieno prisilietimo lengvai braižosi. Dažytojai mini, kad dažai turėtų sukietėti metų bėgyje. Todėl Vabalą kurį laiką teks saugoti nuo masinių renginių.
Kada vyks oficiali VW38 pristatymo ceremonija dar nežinia, tačiau darbai visai priartėjo prie pabaigos. Apsiūti šonai, lubos ir kilimu padengtos grindys.
Viena įdomi detalė - tunelis kilimu padengtas tik gale, priekyje jis liks neuždengtas. Taip padaryta remiantis senomis nuotraukomis. Beje, kai kuriose nuotraukose, tunelis visai nedengtas kilimu.
Nuotraukos paimtos iš čia: http://www.thesamba.com/vw/38/
Viskas klostosi gerai, išskyrus tai, kad nitroceliulioziniai dažai, kuriais buvo nudažytas automobilis, labai jautrūs. Dažų paviršius nuo kiekvieno prisilietimo lengvai braižosi. Dažytojai mini, kad dažai turėtų sukietėti metų bėgyje. Todėl Vabalą kurį laiką teks saugoti nuo masinių renginių.
Kada vyks oficiali VW38 pristatymo ceremonija dar nežinia, tačiau darbai visai priartėjo prie pabaigos. Apsiūti šonai, lubos ir kilimu padengtos grindys.
Viena įdomi detalė - tunelis kilimu padengtas tik gale, priekyje jis liks neuždengtas. Taip padaryta remiantis senomis nuotraukomis. Beje, kai kuriose nuotraukose, tunelis visai nedengtas kilimu.
Nuotraukos paimtos iš čia: http://www.thesamba.com/vw/38/
1. Trumpas filmukas - baigti apmušimo darbai dirbtuvėse:
http://www.youtube.com/watch?v=K1kx6BV4B1s
2. Nedidelis pasivažinėjimas. Tai bene pirmieji filmuoti kadrai baigtame automobilyje.
Fahren mit dem VW 38/6:
http://www.youtube.com/watch?v=rSa40VqwsuM
Daugiau informacijos čia: http://www.thesamba.com/vw/38/
http://www.youtube.com/watch?v=K1kx6BV4B1s
2. Nedidelis pasivažinėjimas. Tai bene pirmieji filmuoti kadrai baigtame automobilyje.
Fahren mit dem VW 38/6:
http://www.youtube.com/watch?v=rSa40VqwsuM
Daugiau informacijos čia: http://www.thesamba.com/vw/38/
Užvakar VW38 automobilio restauravimo epopėja galutinai baigta - gauta techninės apžiūros pažyma ir automobilis dabar gali legaliai važinėti keliais. Tam, kad gauti techninės apžiūros pažymą, prie buferių teko pritvirtinti posūkių lemputes, nes senieji posūkių semaforai neatitinka šių dienų techninių reikalavimų.
Dabar automobilio laukia ekspozicijos salės, muziejai ir veteranų sąskrydžiai.
1-2. Tema įprastame Sambos puslapyje -> http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic/
3. VW38 kelyje gyvai:
http://www.youtube.com/watch?v=RyDswbwQjOI
4. VW38 kelyje gyvai II:
http://www.youtube.com/watch?v=EHp2fxMUN0I
Dabar automobilio laukia ekspozicijos salės, muziejai ir veteranų sąskrydžiai.
1-2. Tema įprastame Sambos puslapyje -> http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic/
3. VW38 kelyje gyvai:
http://www.youtube.com/watch?v=RyDswbwQjOI
4. VW38 kelyje gyvai II:
http://www.youtube.com/watch?v=EHp2fxMUN0I
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Nelabai suprantu kas čia parašyta, bet foto graži...
http://www.delius-klasing.de/buecher/De ... 42691.html
http://www.delius-klasing.de/buecher/De ... 42691.html
Kiek buvo galima suprasti iš bendro turinio, knyga jau paruošta leidimui, o pradėta platinti bus šių metų rugsėjo 21 dieną.
Knygos pavadinimas: Pirmasis Vabalas - 1938 metų prototipo atgimimas.
Autoriai - fotografas Axel Struwe, tekstas Clauspeter Becker, automobilis Christian Grundmann.
Knygoje 144 puslapiai, 65 spalvotos ir 51 nespalvota nuotrauka, knyga kietu viršeliu. Kaina 105 litai.
Anglų kalba ji lyg ir nebus leidžiama, bet turėti tokią tikrai būtų smagu.
Knygos pavadinimas: Pirmasis Vabalas - 1938 metų prototipo atgimimas.
Autoriai - fotografas Axel Struwe, tekstas Clauspeter Becker, automobilis Christian Grundmann.
Knygoje 144 puslapiai, 65 spalvotos ir 51 nespalvota nuotrauka, knyga kietu viršeliu. Kaina 105 litai.
Anglų kalba ji lyg ir nebus leidžiama, bet turėti tokią tikrai būtų smagu.
Nedidelis priminimas - šiandien oficialiai pradedama platinti knyga "Der erste Brezelkäfer".
Žadantys įsigyti knygą - neprasnauskite :)
Plačiau apie knygą: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic/
Nuotrauka paimta iš: http://www.vw-online.co.uk/acatalog/Kar ... ng_50.html
Žadantys įsigyti knygą - neprasnauskite :)
Plačiau apie knygą: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic/
Nuotrauka paimta iš: http://www.vw-online.co.uk/acatalog/Kar ... ng_50.html