Sveiki.
Nenorejau kurti naujos temos del smulkmenos, bet kitos panasios neradau. Norejau paklausti. Ziuredamas vabalus parduodamus, pastebejau, jog daugelis ju yra pasvire. Na priekis issikeles, o galas susedes. Ar tai naturalu ir daugeliui taip? Ar cia zenklas, jog galiniai amortizatoriai susideveje ir nebeislaiko variklio svorio?
Vabalo galiniai torsionai
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Taip, jog sedes galas ispradziu pasijuoke bendradarbiai, o kai isiziurejau karta, tai visa laika uzkliuna...galima butu iskelti uzpakali, taiciau gautusi dzipas tada, tad zeminsiu prieki, nes dabar tai ir sparnai priekiniai virs ratu apie 10cm pakile...
Ispudis jog gale ne variklis, o bulviu maisu prikrauta...
Apatine foto atrodo man graziau.
lengviausia iseitis yra pakelti gala, nes jis reguliuojasi, o prieki zeminti reikia pirkti spec detales ar isitekinti ir ivirinti...
Ispudis jog gale ne variklis, o bulviu maisu prikrauta...
Apatine foto atrodo man graziau.
lengviausia iseitis yra pakelti gala, nes jis reguliuojasi, o prieki zeminti reikia pirkti spec detales ar isitekinti ir ivirinti...
Visiškai sutinku su jumis, kadaise man taip pat šis reiškinys labai krito į akį ir nepatiko. Taip atsitinka dėl šiek tiek pavargusių galinių torsionų, nes variklis randasi pačiame gale, galas sunkus ir prabėgus porai dešimtmečių torsiono plienas šiek tiek nuvargsta ir galinė Vabalo dalis nusėda. Šiai problemai spręsti puikiausiai tinka alus Vabalo priekinėje bagažinėje . Antras būdas sudėtingesnis ñ reikia truputį pakeisti torsionų padėtį. Žmogus daręs tokį darbą ir turėdamas reikalingus įrankius šį darbą padarys per kelias valandas.
Kiekvienoje Vabalų techninėje literatūroje aprašyta, kaip tai daroma. Kadaise man šį darbą taip pat pavyko padaryti, gavosi visai neblogai, bet dabar daryčiau šiek tiek kitaip. Šiam darbui reikalingas tikslus laipsnių matuoklis. Tokį darbą yra darę jau ne vienas Vabalo savininkas.
Vieną kartą atsitiktinai, vieno serviso meistrai papasakojo, kaip jie visą dieną kankinosi gavę tokį darbą. Jie tai darė be laipsnių matuoklio, taip sakant ''iš akies''. Tą darbą teko jiems kartoti kelis kartus, nes nuleidus keltuvą Vabalas pakrypdavo tai ant vieno, tai ant kito šono. Pavyko tik iš trečio karto, bet ir tuo aš labai abejoju, nes kiek supratau viskas buvo daroma bet kaip.
Trumpai tariant, amortizatoriai čia nekalti, nes juose nėra spyruoklių. Bet Vabalą galima torsionų dantukų pagalba išlyginti taip, kad jis atrodys idealiai.
Dzo_marijos Vabalas sakyčiau visai gerai atrodo, dar anksti jam ką nors daryti, nedidelis pasvirimas dažnai pasitaiko.
1200 ar 1300 modelių torsionų kampas 17º30' ±50'
1302 ir 1303 modelių torsionų kampas 20º30' ±50'
Torsionų galuose turi būti įspaudai R ir L. Įstatant juos atgal, dugną reikia pastatyti visiškai horizontaliai ir kampamačio pagalba pakabos švytuokles įstatyti ypatingai tiksliai. 50 sekundžių yra labai arti vieno laipsnio, vadinasi abu torsionus reikia įstatyti mažiau nei 1º tikslumu.
Keli vaizdiniai epizodai šia tema:
1. Bendra torsiono schema:
1302 ir 1303 modelio torsionas - beveik viskas tas pats kaip ir modelio 1200, tik 12 cm ilgesnis.
2. Švytuoklei įtempti ir nuimti, galima panaudoti specialų diržą.
3. Išimtas torsionas (modeliai 1302 ir 1303).
Gamykloje visi VW torsionai būna nudažyti štai tokia oranžine antikorozine danga, labiausiai tikėtina, kad tai švino dažai. Jie sudaro ilgaamžę apsauginę dangą, nes grūdintas plienas labai jautrus korozijai, atsiradus korozijos židiniams torsionas gali tiesiog lūžti.
4. Taip atrodo švytuoklė kartu su torsionu. Vabalo torsionas vidinėje pusėje turi 40, o išorinėje 44 dantis.
Šis dantų skirtumas abiejuose galuose, leidžia torsioną įstatyti sekundžių tikslumu (nuotraukoje autobusėlio torsionas).
didesnė nuotrauka http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/167088.jpg
5. Toks laipsnių matuoklis naudojamas tiksliam švytuoklės uždėjimui.
didesnė nuotrauka http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/167089.jpg
6. Specialūs įrankiai šiam darbui. Tokie įrankiai labai pagreitina darbą, bet kartais įmanoma apseiti ir be jų.
didesnė nuotrauka http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/403845.jpg
Kiekvienoje Vabalų techninėje literatūroje aprašyta, kaip tai daroma. Kadaise man šį darbą taip pat pavyko padaryti, gavosi visai neblogai, bet dabar daryčiau šiek tiek kitaip. Šiam darbui reikalingas tikslus laipsnių matuoklis. Tokį darbą yra darę jau ne vienas Vabalo savininkas.
Vieną kartą atsitiktinai, vieno serviso meistrai papasakojo, kaip jie visą dieną kankinosi gavę tokį darbą. Jie tai darė be laipsnių matuoklio, taip sakant ''iš akies''. Tą darbą teko jiems kartoti kelis kartus, nes nuleidus keltuvą Vabalas pakrypdavo tai ant vieno, tai ant kito šono. Pavyko tik iš trečio karto, bet ir tuo aš labai abejoju, nes kiek supratau viskas buvo daroma bet kaip.
Trumpai tariant, amortizatoriai čia nekalti, nes juose nėra spyruoklių. Bet Vabalą galima torsionų dantukų pagalba išlyginti taip, kad jis atrodys idealiai.
Dzo_marijos Vabalas sakyčiau visai gerai atrodo, dar anksti jam ką nors daryti, nedidelis pasvirimas dažnai pasitaiko.
1200 ar 1300 modelių torsionų kampas 17º30' ±50'
1302 ir 1303 modelių torsionų kampas 20º30' ±50'
Torsionų galuose turi būti įspaudai R ir L. Įstatant juos atgal, dugną reikia pastatyti visiškai horizontaliai ir kampamačio pagalba pakabos švytuokles įstatyti ypatingai tiksliai. 50 sekundžių yra labai arti vieno laipsnio, vadinasi abu torsionus reikia įstatyti mažiau nei 1º tikslumu.
Keli vaizdiniai epizodai šia tema:
1. Bendra torsiono schema:
1302 ir 1303 modelio torsionas - beveik viskas tas pats kaip ir modelio 1200, tik 12 cm ilgesnis.
2. Švytuoklei įtempti ir nuimti, galima panaudoti specialų diržą.
3. Išimtas torsionas (modeliai 1302 ir 1303).
Gamykloje visi VW torsionai būna nudažyti štai tokia oranžine antikorozine danga, labiausiai tikėtina, kad tai švino dažai. Jie sudaro ilgaamžę apsauginę dangą, nes grūdintas plienas labai jautrus korozijai, atsiradus korozijos židiniams torsionas gali tiesiog lūžti.
4. Taip atrodo švytuoklė kartu su torsionu. Vabalo torsionas vidinėje pusėje turi 40, o išorinėje 44 dantis.
Šis dantų skirtumas abiejuose galuose, leidžia torsioną įstatyti sekundžių tikslumu (nuotraukoje autobusėlio torsionas).
didesnė nuotrauka http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/167088.jpg
5. Toks laipsnių matuoklis naudojamas tiksliam švytuoklės uždėjimui.
didesnė nuotrauka http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/167089.jpg
6. Specialūs įrankiai šiam darbui. Tokie įrankiai labai pagreitina darbą, bet kartais įmanoma apseiti ir be jų.
didesnė nuotrauka http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/403845.jpg