Sonetu VW T3
sonetu wrote:Kadangi i kalnus su savo senuciu 1.7 D varikliuku kopti buvo sunkoka tai siemet teko keisti i 1.9 D
Jaigu galima parasykit placiau apie motoro pakeitima:ka reikejo nuimti ka prideti ... kaip i motoro pakeitima reagavo greiciu deze? ar pasijaute galios padidejimas? kiek padidejo maksimalus greitis? kokios ytakos tai turejo kuro sanaudoms? kiek pamenu tarp 1.6Dir1,9D kilovatu skirtumas nera didelis. buciau dekingas.
Na gerai,kas liečia variklį. Pasirinkau paprasta passatinį variklį kadangi jo galia yra 50 Kw o golfo nežinau kodėl 47 KW. Nuo transporterio į naują variklį perdedami: karteris, tepalo siurblys, išmetimo bei įsiurbimo kolektoriai generatorius ir starteris. Dar teko perdaryti passato kuro siurblį, nes akseleratoriaus ašelė per aukšta ir nesinorėjo pjauti dangčio, tai seno siurblio ašelę perdėjo į passatato.
Variklio galios dabar palyginus po 42 Kw tikrai padaugėjo, aišku ne TDI bet man pilnai užtenka. Greičių dėžė (5 bėgių) su varikliu sutaria kuo puikiausiai. Lakstyti nemėgstu, bet važiuojant 100 km\val. variklis dirba l.gražiai. tikrai nekaukia. Manau, kad pasirinktas tikrai optimalų variantą. Kuro sąnaudos kaip mieste ir užmiestyje ~ 7,5 l.
Variklio galios dabar palyginus po 42 Kw tikrai padaugėjo, aišku ne TDI bet man pilnai užtenka. Greičių dėžė (5 bėgių) su varikliu sutaria kuo puikiausiai. Lakstyti nemėgstu, bet važiuojant 100 km\val. variklis dirba l.gražiai. tikrai nekaukia. Manau, kad pasirinktas tikrai optimalų variantą. Kuro sąnaudos kaip mieste ir užmiestyje ~ 7,5 l.
VW t3
1987m 1.9d
1987m 1.9d