KdF Wagen 1944 - Lietuvoje

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Dažniausiai sutinkamose restauruotų VW automobilių nuotraukose, variklių kuro pompos būna įprastos, su plokščiu dangteliu. Šiame automobilyje kuro pompa su papildomu stikliniu gaubteliu, kuriame randasi kuro filtras, tokios pompos retesnės.

1. Nuotraukoje pompos dangtelis stiklinis, tačiau apneštas storu dulkių sluoksniu ir dažais.
2-3. Šiek tiek nuvalius apnašas.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Šią nuotrauką atsiuntė Oldtimers forumo dalyvis TVR, tai jo asmeninė nuotrauka daryta 2008 metais Estijoje, kasmetiniame Kurtna-Tagadi senos technikos turgelyje.

1. Nuotraukoje Typ-82 K¸belwagen variklis, jis lygiai toks pats, kaip ir šios temos Vabale. Variklio duslintuvai randasi šonuose, kaip ir visuose K¸belwagen'ų varikliuose. Įdomu taip pat, kad kuro pompa lygiai tokia pati.
2. Tai Arūno kolekcijos variklio blokas, jis taip pat su tokia pačia kuro pompa.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

1. Keistas svetimkūnis randasi kairėje variklio pusėje, tai tepalinis karbiuratoriaus oro filtras. Nuo ko jis - nežinia. Jei tai būtų kokio tarybinio automobilio oro filtras, būtų aiškiau, bet jis nuimtas nuo kažkokio amerikietiško ar angliško variklio.
Bandžiau internete surasti atsakymą nuo ko jis galėtų būti, tačiau nepavyko. Visi internete rasti automobiliniai filtrai apvalūs, o šis stačiakampis, jis primena stacionaraus variklio oro filtrą (kompresoriaus ar kokio generatoriaus).
Filtro tvirtinimo kojelės atsuktos į mus, nes filtras prisuktas atbulai, kad žarnos jungtis būtų nukreipta į karbiuratorių.
2. Po užrašu "Normal oil level" yra pailgas įspaudas. Orientyras, iki kurios vietos inde turi būti įpilta tepalo, kaip tik ir yra ši žymė.
3. Bendras filtro ir karbiuratoriaus sujungimo vaizdas.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Trumpai apie priekinį skydelį.
1. Priekiniame skydelyje išlikusios abi dėklo angos - kairėje pusėje anga uždengta savadarbe skarda, kurioje matyt buvo įmontuotas radijo imtuvas. Dešinė pusė uždengta savo gamybos durelėmis.
Centrinė skydelio dalis išpjauta ir pakeista į savadarbę plokštę, kurioje kadaise turėjo būti tarybinių automobilių prietaisų ir įvairių jungiklių rinkinys.
2. Apatinė skydelio dalis visiškai autentiška ir nepaliesta, joje galima pamatyti visas originalias įspaudų formas.
3. Centrinėje dalyje po skydeliu yra išlikusi starterio mygtuko anga.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

1-2. Dešinėje skydelio pusėje, dėklo anga išlikusi, tačiau prisuktos savos gamybos durelės, o pats vidinis dėklas padarytas naujai.
3. Taip dėklas atrodo kitoje pusėje, akivaizdus grubaus darbo gaminys.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

1. Bendras skydelio vaizdas iš kitos pusės.
2. Taip turi atrodyti autentiškas skydelis - nesunaikinta centrinė dalis ir originalios pusapvalės dėklų formos.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

1. Vairas originalus, tik į stebulę įspraustas Mercedes automobilio plastmasinis gaubtelis.
2. Nuėmus gaubtelį matoma stebulės vidinė dalis.
3. Taip atrodo kitas originalus karo laikotarpio VW vairas, forma visiškai sutampa.
4. Taip atrodo originali vairo stebulė restauruotame Vabale.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

1. Bagažinės vaizdas pro skydelio plyšį, kairė bagažinės pusė.
2. Centrinė bagažinės dalis. Nuotraukoje gerai matoma ertmė, kurioje kadaise buvo apvalusis kuro bakas.
3. Dešinė bagažinės pusė.
4. Vidinė statramsčio dalis, kurioje įspaudžiamas kėbulo numeris. Virš ženklų matomos išlikusios originalios kniedės, kuriomis buvo tvirtinama registracinė lentelė.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Vairo reduktorius iš arčiau, jo stovis visiškai originalus, nuo vairo iki pat ratų čia viskas daug maž autentiška (išskyrus naujus hidraulinius stabdžius):
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

1. Taip vairo reduktorius atrodo restauruotame Vabale.
2. Kaip ir visos dalys, viskas pažymėta numeriais ir ženklais. Tai dar vienas vairo reduktorius iš Arūno kolekcijos, kairė reduktoriaus pusė taip pat pažymėta KdF ženklais.
Post Reply