1-2. Originalus karbiuratorius Solex 26 VFI, ant jo taip pat galima pamatyti originalų KdF ženklą.
3. Kuro pompa taip pat turėtų būti Solex gaminys, čia matosi dar vienas KdF ženkliukas.
KdF Wagen 1944 - Lietuvoje
Trumpas filmukas tvirtinant Vabalą ir ruošiantis išvykti. Filmas visai paprastas, tiesiog nedidelis siužetas nufilmuotas fotoaparatu.
(padaryti tokio gražaus filmo, kaip tai padaro Paulius ir Erdvilas, nemoku
http://www.youtube.com/watch?v=vKxxSyPB3f0&
(padaryti tokio gražaus filmo, kaip tai padaro Paulius ir Erdvilas, nemoku
http://www.youtube.com/watch?v=vKxxSyPB3f0&
Dar vienas vizitas Arūno kieme ir keli įdomesni fragmentai.
Tai minėtas kėbulo numeris esantis priekyje, bagažinėje. Kadaise automobilis nuteptas smalos sluoksniu ir įvairiais dažais, nuvalius numerio vietą, pagaliau buvo galima pamatyti ir jį.
Kol kas tikslius kėbulo numerio metus nurodyti sunku, bet skaičius *527* atitinka 1943 metų laikotarpį. Dabar automobilio istorija tampa sudėtingesnė.
Įdomus bruožas - ši kėbulo dalis nesurūdijusi ir nesulankstyta, didelė tikimybė, kad nuotraukoje matomi tamsiai pilki dažai (greičiau juodi) yra originalūs. Truputi pavalius juos skiedikliu, jie ėmė nesunkiai valytis, dažai nitroceliulioziniai.
Tai minėtas kėbulo numeris esantis priekyje, bagažinėje. Kadaise automobilis nuteptas smalos sluoksniu ir įvairiais dažais, nuvalius numerio vietą, pagaliau buvo galima pamatyti ir jį.
Kol kas tikslius kėbulo numerio metus nurodyti sunku, bet skaičius *527* atitinka 1943 metų laikotarpį. Dabar automobilio istorija tampa sudėtingesnė.
Įdomus bruožas - ši kėbulo dalis nesurūdijusi ir nesulankstyta, didelė tikimybė, kad nuotraukoje matomi tamsiai pilki dažai (greičiau juodi) yra originalūs. Truputi pavalius juos skiedikliu, jie ėmė nesunkiai valytis, dažai nitroceliulioziniai.
Dar vienas įdomus ir neįprastas radinys, šį kartą po galiniu stiklu. Horizontalioji kėbulo dalis privirinta kažkieno naujai, čia yra tiesiog du sluoksniai šios kėbulo dalies.
Peršasi išvada, kad pro nesandarias gumas varvantis vanduo, šioje vietoje kadaise supūdė kėbulą, todėl privirinta nauja skarda. O įdomiausia, kad privirinta visiškai tokia pati skarda, nuo tokio pačio Vabalo. Vadinasi kažkam senais laikais donorų netrūko.
Peršasi išvada, kad pro nesandarias gumas varvantis vanduo, šioje vietoje kadaise supūdė kėbulą, todėl privirinta nauja skarda. O įdomiausia, kad privirinta visiškai tokia pati skarda, nuo tokio pačio Vabalo. Vadinasi kažkam senais laikais donorų netrūko.
Nedidelis, bet reikšmingas radinys.
Kartais įvairiose Vabalų vietose galima rasti gamyklinius žymėjimus. Priekiniame dangtyje, tiesiog po VW ženklu, gamykloje įspausdavo serijos numerį. Jei ši vieta per daugybę dešimtmečių nebūna stipriai pažeista ar pervirinta, numeris būna išlikęs.
Pasisekė numerį surasti ir šiame Vabale. Toje vietoje, kur buvo tvirtinamas KdF ženkliukas, tarp įvairių virinimo žymių, rudžių, sulankstymų ir smėliasrovės stipriai išdaužyto paviršiaus, pavyko pamatyti numerį.
1-2. Visiems gerai pažįstama vieta, šioje vietoje VW ženklai tvirtinti ne tik vėlesniais laikotarpiais, bet ir karo metu.
3. Taip ženklas atrodo restauruotame 1943 metų Arūno Vabale, po juo taip pat turėtų būti serijinis numeris.
Kartais įvairiose Vabalų vietose galima rasti gamyklinius žymėjimus. Priekiniame dangtyje, tiesiog po VW ženklu, gamykloje įspausdavo serijos numerį. Jei ši vieta per daugybę dešimtmečių nebūna stipriai pažeista ar pervirinta, numeris būna išlikęs.
Pasisekė numerį surasti ir šiame Vabale. Toje vietoje, kur buvo tvirtinamas KdF ženkliukas, tarp įvairių virinimo žymių, rudžių, sulankstymų ir smėliasrovės stipriai išdaužyto paviršiaus, pavyko pamatyti numerį.
1-2. Visiems gerai pažįstama vieta, šioje vietoje VW ženklai tvirtinti ne tik vėlesniais laikotarpiais, bet ir karo metu.
3. Taip ženklas atrodo restauruotame 1943 metų Arūno Vabale, po juo taip pat turėtų būti serijinis numeris.
Tose vietose, kur glaisto sluoksnis storiausias, jis įtrūko ir ten ėmė rūdyti, nuotraukose gerai matosi įtrūkusio glaisto pasekmės.
Šveitimo pakraščiuose galima suskaičiuoti 7 ar 8 glaisto, įvairiausio grunto ir dažų sluoksnius. Daugiausiai čia "patiesta" pilkos spalvos glaisto. Tai nitro glaistas, sovietmečiu tai vienintelis glaistas, kurį buvo dar įmanoma gauti.
Nuvalius mašinėlė vieliniu šepečiu nereikalingus sluoksnius, likę glaisto likučiai nesunkiai nuvalyti skiediklio pagalba.
1. Mažais raudonais apskritimais pažymėtos vietos, kuriose kadaise buvo nedidelės skylės, skirtos ženklo tvirtinimui.
Pačiame viduryje, po 3-4 milimetrų glaisto ir dažų sluoksniu, pagaliau pasirodė numeris "901".
2. Įmuštų skaičių tikslus dydis - plotis 14.5 mm, aukštis 8.5 mm.
Šveitimo pakraščiuose galima suskaičiuoti 7 ar 8 glaisto, įvairiausio grunto ir dažų sluoksnius. Daugiausiai čia "patiesta" pilkos spalvos glaisto. Tai nitro glaistas, sovietmečiu tai vienintelis glaistas, kurį buvo dar įmanoma gauti.
Nuvalius mašinėlė vieliniu šepečiu nereikalingus sluoksnius, likę glaisto likučiai nesunkiai nuvalyti skiediklio pagalba.
1. Mažais raudonais apskritimais pažymėtos vietos, kuriose kadaise buvo nedidelės skylės, skirtos ženklo tvirtinimui.
Pačiame viduryje, po 3-4 milimetrų glaisto ir dažų sluoksniu, pagaliau pasirodė numeris "901".
2. Įmuštų skaičių tikslus dydis - plotis 14.5 mm, aukštis 8.5 mm.