To daryti tikrai nereikia, tai atgyvenusi liaudies medicina. Vašku ar tepalais tepamos tik tos kėbulo dalys, kurios yra uždaros ir ten daug drėgmės, bet necirkuliuoja dulkės. Nes lakstančios dulkės ar purvas greitai susigeria į vašką ar tepalą, tepalas išdžiūva ir pasidaro kaip medžio žievė. Sudžiuvę sluoksniai atšoka ir čia ima kauptis drėgmė ir kaip mat viskas pradeda rūdyti. Be to ant dažų negalima tepti jokių tepalų ar stabdžių skysčių, nes jie ėda dažus.dzo_marija wrote: tarp sparno-plastmases-kebulo istepti salidolu, kad nerudytu, ar verta tai daryti?
Paprastai dažant reikia naudoti epoksidinį gruntą, kuris šiuo metu pats efektingiausias prieš rudis ir prieš prisukant sparnus reikia apžiūrėti kėbulo vietas, ar nėra rūdžių židinių.
Jei viskas padaryta sąžiningai ir kokybiškai, sparnų prisukimo vietose tikrai nerūdys. Gerai būtų, jei dažytojai šlifuodami sparnus ir juos ruošdami dažymui, šlifuotų sausai, be vandens. Nes vanduo kaip mat palieka korozijos užuomazgas ir įsigeria į glaistą.