Skelbimų aptarimas - parduodami autobusėliai
Dėl 40 aj variklio keitimo į kokių 150 aj variklį tuo viskas neapsiriboja, kad pakeitei variklį ir važiuoji, dėl variklio galios padidėja greitis, todėl reikia efektyvesnių stabdžių, stipresnės važiuoklės, gal būt reikalingas ir vairo stiprintuvas, reikia taip pat sustiprinti ir automobilio kėbulą /kitaip tariant rėmą/. Na ir jei oficialiai viską registruojant gali būti kad reikės ir techninės ekspertizės. T2 autobusėlio maksimalus leistinas greitis yra apie 120 km/h, tai jei kad ir toj Vokietijoje autobanu pravažiuosi pasikeitęs variklį kokių 150 km/h ar daugiau ir busi sustabdytas, tai manau bauda maža nepasirodys. Taip kad įdėjus galingesnį variklį iš buso autentiškumo liks tik stogas, langai na gal durys. Ir nereikia žavėtis amerikonais važiuojančiais drago ar žiedinėse trasose, jie tais automobiliais gatvėmis ir keliais nevažinėja. O dėl variklio, stabdžių modernizavimo šiame skyrelyje su nuotraukomis yra esto Dookerio vabalinis projektas, ten labai gerai viskas matosi. Na o jeigu norisi iš kiemo ar iš sankryžos išlėkti pirmam palikus ant asfalto juodus padangų dryžius, kodėl gi neįsidėti galingo motoro, tai kiekvieno asmeninis reikalas
Viskas ką sakau yra tik mano asmeninė nuomonė ... ir ji gali nesutapti su kitom nuomonėm .
Pigesnis variantas :
http://allegro.pl/vw-t2-ogorek-zabytkow ... 45157.html
http://allegro.pl/vw-t2-ogorek-zabytkow ... 45157.html
VW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Ponai Jūri nesuprantu is kur tokie dalykai kurie man is po mano klaviaturos neislindo?)).. Vienintelio dalyko kurio as noriu kad jis geriau vaziuotu, pakelti galinguma iki kokiu 90 arkliu. Ar sutiktumete kad geriau ir maloniau vaziuotu tokia masina ar mesimes i savaitinius debatus del mano "blogo" skonio)? Dragai, rovimai nuo svesoforu, amerikietiski..)))) is kur cia viskas tai? O tehnikines pereinu su 50Ä nes jai lisiu i laboratorija vien juos kaina ira nuo 3000Ä, gatveje cia gyvenime motoro ne ziuri nei ziures.
Beje aciu uz informacija!
Beje aciu uz informacija!
★VW T3 NE TEPALAIS MIZCIOJA O ZENKLINA TERITORIJA★
Dėl tų visų keitimų čia pareiškiau tik savo nuomonę ir nieko nenorėjau įžeisti ir nieko asmeniškai neturėjau mintyje, vis dėlto norėtusi kad sena technika liktų kuo autentiškesnė, nes perdirbus po to labai sunku atstatyti į pradinę būklę, o tai jau buvo tarybiniais laikais kai seniems automobiliams nebuvo detalių ir buvo dedama ką įmanoma rasti /galima kaip pavyzdį žiūrėti Arūno senąjį vabalą/. Dabar kai yra detalių ir netgi senų motorų galią galima padidinti jų nekeičiant ar turi prasmę kitos markės motoro dėjimas? Juk ant senų paveikslų dabar jau niekas šiuolaikinių politikų portretų nepaišo Dėl senų auto perdirbimų, tai tik mano nuomonė nieko neturint minty Manau kad tai bereikalingos diskusijos iš mano pusės
Viskas ką sakau yra tik mano asmeninė nuomonė ... ir ji gali nesutapti su kitom nuomonėm .
http://www.autogidas.lt/skelbimai/volks ... 33661.html
gal kas buvot apziuret, kaip bukle? galvoju, kad butu gerai kaip donoras, bet kolkas neprisiruosiu y kauna nulekt apziuret.
gal kas buvot apziuret, kaip bukle? galvoju, kad butu gerai kaip donoras, bet kolkas neprisiruosiu y kauna nulekt apziuret.
Atvažiavus į Uteną nuo Kupiškio ir pravažiavus per šviesoforą tiesiai Molėtų-Vilniaus kryptimi, paskutinėje po kaire esančioje automobilių pardavimo aikštelėje stovi pardavimui T3, mėlynos spalvos, kempinginis busas su 1,6 oru aušinamu motoru, 1980-81 m., parvarytas iš Austrijos ir už jį prašo 1000 eurų. Buvau užsirašęs telefoną, bet neberandu.
Viskas ką sakau yra tik mano asmeninė nuomonė ... ir ji gali nesutapti su kitom nuomonėm .
http://www.autogidas.lt/volkswagen-mult ... 10290.html
oho kokiu variantu buna, nenuostabu kad iskart parduotas
T3 Multivan TD, 51 kW, 1986 m., 4700 lt.
oho kokiu variantu buna, nenuostabu kad iskart parduotas
T3 Multivan TD, 51 kW, 1986 m., 4700 lt.
VW T3 Caravelle 1.7D 1989