Dėl triukšmo salone, Vabalas yra senamadiškas, nes šiuolaikiniuose automobiliuose variklis, pavarų dėžė ir pakaba yra atskirti taip vadinamais ''sailentblokais'', tai yra guminėmis tarpinėmis, kad variklio ir pakabos vibracija nepersiduotų į kėbulą. Visa tai turi ir Vabalas, bet ne visur ir Vabale viskas padaryta kukliau.
Triukšmą salone taip pat sumažina smala apipurkštas dugnas. Pavyzdžiui 4-tas Golfas žymiai tylesnis už 5-tą Golfą, nes visų 4-tų Golfų dugnas apipurkštas smalos sluoksniu. Bet smalą ar graviteksą purkšti galima tik ant naujo ir neseniai nudažyto paviršiaus, nes jei po smala liks rudžių, tos vietos greitai supus.
Dzo_marija 1996 metų Vabaliukas...
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Na man patinka tas duzgimas, ilipa draugai, pavezu, tai sako zveris...
Ir siaip malonu is vietos isvaziuoti su gaudesiu...
Taciau pravaziavus ilgiau jis ima erzinti, jei i kokia tolima kelione vaziuoti, tai matyt ausu kamstukus teks isideti .
Dar kaip tik radijos nera, tai vien tas gaudesys girdeti...
Ir siaip malonu is vietos isvaziuoti su gaudesiu...
Taciau pravaziavus ilgiau jis ima erzinti, jei i kokia tolima kelione vaziuoti, tai matyt ausu kamstukus teks isideti .
Dar kaip tik radijos nera, tai vien tas gaudesys girdeti...
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Bet kurioje autodalių parduotuvėje, kuri prekiauja tepalais, turi prekiauti ir tokiais plaunančiais tepalais.
Kad išleisti seną pajuodusi tepalą, reikia, kad variklis būtų šiltas ir atsukus dangtelį, palaukti kokį pusvalandį, kol gerai viskas išvarvės. Vėl užsukus ir įpylus ploviklio, užvesti ir palaikyti užvestą variklį apie 20 minučių (tikslesnis laikas bus parašytas instrukcijoje).
Seni klasikiniai Vabalų varikliai neturi filtro, dėl to net išplovus karterį ir įpylus naujo tepalo, jis vis tiek greitai pajuoduoja. Dzo_marijos variklis turi tepalo filtrą, dėl to, išplovus ir įpylus naujo tepalo, tepalas neturėtų pajuoduoti, filtras gerai sulaiko visas susidėvėjusias mikrodalis.
Kad išleisti seną pajuodusi tepalą, reikia, kad variklis būtų šiltas ir atsukus dangtelį, palaukti kokį pusvalandį, kol gerai viskas išvarvės. Vėl užsukus ir įpylus ploviklio, užvesti ir palaikyti užvestą variklį apie 20 minučių (tikslesnis laikas bus parašytas instrukcijoje).
Seni klasikiniai Vabalų varikliai neturi filtro, dėl to net išplovus karterį ir įpylus naujo tepalo, jis vis tiek greitai pajuoduoja. Dzo_marijos variklis turi tepalo filtrą, dėl to, išplovus ir įpylus naujo tepalo, tepalas neturėtų pajuoduoti, filtras gerai sulaiko visas susidėvėjusias mikrodalis.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
problemele istiko, norejau nusipirkti zenkliuka VW, taciau standartiniai yra didesni negu mano ir turi 3 tvirtinimo taskus, tuo tarpu mano turi 2 taskus isdestytus horizontaliai logotipui...
maniskis jau nusidevejes, plastmasinis, vienoj vietoj suluzes, gal kas nutuokia kokiai vw masinai naudojo tokius pat logo?
nesinoretu taisyti kapote senuju skyliu ir dar grezti naujas...
maniskis jau nusidevejes, plastmasinis, vienoj vietoj suluzes, gal kas nutuokia kokiai vw masinai naudojo tokius pat logo?
nesinoretu taisyti kapote senuju skyliu ir dar grezti naujas...
Reikėtų pabandyti prekyboje surasti bent panašaus dydžio ženkliuką ir netinkančius tvirtinimus nupjovus, ženkliuką priklijuoti su tvirtu hermetiku.
Kad išbėgtų lietaus vanduo iš ženklo tarpelių, gerai būtų klijuojant, kai kuriose vietose pakišti popieriaus gabaliukus, hermetikui išdžiuvus popierėlius ištraukti.Ženkliukas apačioje turės mažus tarpelius ir netelkšos vanduo.
Kad išbėgtų lietaus vanduo iš ženklo tarpelių, gerai būtų klijuojant, kai kuriose vietose pakišti popieriaus gabaliukus, hermetikui išdžiuvus popierėlius ištraukti.Ženkliukas apačioje turės mažus tarpelius ir netelkšos vanduo.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius