Kėbulo restauravimas

Konsultacijos taisant, perkant vabalus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
Post Reply
User avatar
Sigis'
Admin
Posts: 304
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 13:47
Location: Vilnius

Kėbulo restauravimas

Post by Sigis' »

Ar VW Kafer'io dugnas nusiima ir kaip jis nusiima? Nes butu lengviau restauruoti kebula ir pati dugna. Gaila, kad meksikoj gamintu vabalu medziagos prastos (greit prarudija). Kol kas nerestauruoju savo vabalo, nes garaze ziema salta.
Aivaras. 2006/01/31

Labai malonu girdėti tokius ryžtingus žodžius - šiais laikais retas gali kas ryžtis tokiam rimtam ir kruopščiam darbui, dažniausiai visi ieško gatavo ir pigiai. Tačiau noriu tave kiek nugąsdinti - mano patirtis sako kad pusė tokių didelių ir išsamių darbų baigiasi nesėkme. Dauguma pasaulio automobilų į šiukšlynus patenka būtent tokiu būdu. Ardyti visada lengva, o vėliau viską išardžius įkvėpimas ima blėsti, nes ardydamas matai kaip tolsta sėkmingos darbo pabaigos horizontai, kaip atsiveria vis didesni ir didesni darbo plotai. Kas dabar yra dar nematoma, išardžius pamatai kur kas baisesnį vaizdą, žmogus netenka vilties ir darbą atideda vėlesniam laikui, o vėliau....
Taigi gerai apgalvok ar visa tai galėsi sėkmingai įveikti, nes pavartęs ebay.de dažnai aptiksi pusvelčiui parduodamų, išardytų, pradėtų restauruoti ir nebaigtų vabalų, o kiek dar neskelbiama ir tiesiog išmetama į laužą, ar atiduodama kam pakliuvo. O jei atskirsi kėbulą nuo dugno, ar pakaks vietos abiem ''vabalam'' tavo garaže. Be to, net jeigu tvirtai apsispręsi įveikti šią kalno viršūnę, žinok kad ši darbą nuveiksi ne per mėnėsį ar du kaip daug kas galvoja, o dirbsi bene visus metus. O kur dar pinigai medžiagoms, gruntams, įrankiams, kėbulininkams, dažytojams, naujoms kėbulo skardoms ir naujoms vabalo dalims.
Jei tavo vabalo sleksčiai dar nėra visai sugriuvę gal nevertėtų dalinti vabalą pusiau, gal pavyktų tiesiog lopyti privirinant naujas skardas prie dugno. Nes perskyrus vabalą pusiau, tiesiog būtų privaloma pirkti naujus slenksčius, kuriuose jau įmontuoti atskiri šildymo kanalai, o vienas slenkstis kainuoja mažiausiai 260 litų!
Ardymas. Kėbulo ardymo varžtus labai paprasta aptikti tiesiog žvilgterėjus lauke po slenksčiu, arba nukėlus galinę sėdimąją dalį. Šie varžtai išdėstyti viso vabalo salono pakraščiu ir sudaro berods 32 varžtus, kurie slenkščių vietose yra labai surūdyję ir atsukti įmanoma tik pakaitinus. Visu perimetru tarp abiejų kėbulo dalių įdėta plokščia guminė tarpinė sandarinimui. Suvirinant slenkščius neatskyrus kėbulo ar kaitinant varžtus ši guma ima svilti ir pridaro daug rūpesčių. Kaitinant varžtus paprastai guma suniokojama ir prireikia ją pirkti naują, nebent jungiamąją vietą prieš tai sutepti storu hermetiko sluoksniu.
Atskiriant kėbulą nuo dugno dar prireikia po benzino baku nuo vairo reduktoriaus atskirti vairo ašį, visus elektros laidus atjungti nuo variklio ir pagrindinio stabdžių cilindro, nes visi laidai iškeliauja kartu su kėbulu. Jei tai būtų modelis VW1302 arba VW1303, dar prireiktų atsukti nuo kėbulo priekinius amortizatorius.
Pateikei puikią nuotrauka kurioje neblogai matyti kėbulo jungiamosios vietos, kurios dugnu eina tiek išilgai, tiek skersai. Rodyklėmis parodytos senų vabalų sėdynių montavimo kronšteinai, o jei tiksliau šis dugnas priklauso 1948 metų vabalui, o gal būt pagamintas ir karo metu, nes to meto vabalai visiškai niekuo nesiskyrė.
Įdedu nuotrauką, kurioje matomas atsuktas ir pakeltas kėbulas. Gerai matyti į kurias vietas slenkstyje įsisuka varžtai prisukant dugną. Kaip tik šiame vabale ir yra įvirintas naujas slenkstis su šildymo kanalais.
Antroje nuotraukoje naujas vabalo dugnas su gerai matomomis skylėmis skirtomis varžtams, dugną prisukant prie kėbulo.
Gausybę tokių nuotraukų radau JAV L.A. VW dirbtuvių tinklapyje www.classicvws.com , kaip tik čia daug pamokančios vizualinės informacijos.
Last edited by Sigis' on 2007 Mar 21 Wed, 1:14, edited 1 time in total.
User avatar
Sigis'
Admin
Posts: 304
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 13:47
Location: Vilnius

Post by Sigis' »

Pries du menesius isigijau vabala (83 m. ne super beetle, ploksciu priekiniu stiklu ir siauresniu priekiniu kapotu) ir dar viena panasu parudijusi dalims (senesnis su siaurais stopais ir plienine prietaisu panele, be priekinio stiklo ir sudegusiu varikliu). Su savo 83m. vabalu dar nespejau pasivazineti, variklis dirba gerai, is isores-is toli atrodo gerai. yra skyliu slenksciuose virsuje po durimis, plysys dugne kampe akumuliatoriaus vietoje ir paberta palei galiny langa, dazai pasepe, siaip atrodo normaliai ir gali vazinetis, bet man norisi tvarkingo kaeferiuko. Todel teks palopyti (susidures su tokiomis problemomis) ir visa perdazyti. Tik neleidzia sparciai vykti darbams studijos, nes studijuoju toli nuo namu.
KLAUSIMAS: kuo galima pakeisti guma priekyje ir gale kuri yra parodyta pav. nes ji yra sutrukinejusi.

Aivaras. 2006/02/01

Jei tavęs nevargina originalių dalių keitimas į netikras, gali statybinėse parduotuvėse surasti juodas langų ir durų gumines sandarinimo juosteles. Jų gali būti skirtingų pločių ir aukščių, tačiau rečiau pasitaiko nes dominuoja baltos. Šiaip vabalo dalių kainas mėgstu pasižiūrėti www.hoffmann-speedster.com , keista, bet tarpinės rasti nesugebėjau, bet girdėjau kad šios gumelės kaina žvėriška ir vienam gaubtui siekia 150 litų - juokinga, kai langų gumelė abiems vabalo gaubtams tekainuotų daugiausiai 10 litų, tik gaubtą reikia sureguliuoti taip, kad jį uždarius, visais pakraščiais būtų vienodas tarpelis.
Nuo 1990 metų meksikiečiai sandarinimo gumas ėmė tvirtinti ne prie kėbulo kaip tai buvo daroma dar nuo prieškario, o prie pačių gaubtų. Tą patį gali padaryri ir tu. Tik priekiniame gaubte pačiame priekyje, uždarant gaubtas slysta istrižai ir laikas nuo laiko gali nuplėšti priklijuotą tarpinę.
Didesnė problema jei sueižėjusi yra bagažinės tarpinė esanti šalia priekinio stiklo, nes ji kampuose turi didelių perlenkimų, o statybinė guma šioje vietoje sandariai nepriglus ir lyjant lietui vanduo bėgs į bagažinę, vėliau į slenkščius kuriuose drėgmės ir taip pakanka. Gal būt reikėtų ''šluoti'' visus vabaliautojus, nes Lietuvoje ''didvyrio mirtimi'' krito jau ne vienas vabalas. Šioje situacijoje labiausiai galėtų padėti mūsų Prezidentas Arūnas (mob. 8 698 211 98 ), jei neturės senos, gal turės naują, bet naujos kainą jau minėjau.
Tavo minėti perrūdyjimai dugne skamba ne itin baisiai, čia drąsiai galima lopyti, nes šitos vietos beveik nematomos. Tačiau slenkščius reikia žiūrėti atskirai ir spręsti. Blogiau prie galinio stiklo, nes šioje vietoje gali būti kiauri mikroniniai perrūdyjimai ir neišpjovūs šių vietų, nudažius naujai, po metų ar dar greičiau tose pačiose vietose ima kilti naujos rūdys.
Nuotraukose kaip tik ir pateikiau tokių rūdžių vaizdus su kuriomis kovoti neįmanoma, nes aprūdyję yra abi skardos pusės.
Automobiliui, kurio kėbulas jau kiek aprūdyjęs, didžiausią žalą daro drėgni neventiliuojami garažai, važinėjimas vėlyvą ir šlapią rudenį, o apie druska pribarstytus žiemos kelius geriau visai nekalbėti.
Jei turėsi laiko ir galimybių, nufotografuok savo senučiuką, labai sudominai. Sprendžiant iš tavo aprašymo jis turėtų būti pagamintas apie 1970 metus, bet panašūs būna ir 1960 metų.
Man tenka administruoti vabalai.lt puslapius ir forume atidariau naują temą - ''Mano augintinis''. Jei turi savo vabalėlių nuotraukas ar turėsi, trumpai papasakok apie vabalą ir įdėk nuotraukas.
Post Reply